Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2266
Sora_Lizard wrote:
minermb wrote:+++ De Niagara watervallen zijn zo mooi :o
+++++++ Morgen ga ik naar six flags
- Ik begin al wel een beetje genoeg te krijgen van de reis, maar ik ga vrijdag alweer naar huis
++ Ik wilde net iets gaan zeggen over het late tijdstip ...
.... toen ik mij realiseerde dat het bij jou een aantal uren vroeger is en ik de late vogel ben.
Image


++ Maar geniet nu maar van de dagen daar! :cool:
Ik vergeet het ook meestal dat er tijdverschil is. Ik denk telkens op momenten dat ik online kom, dat het dan erg rustig is, maar dan bedenk ik me het tijdverschil
Image
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2267
Sora_Lizard wrote:
dividedx11 wrote:---- Wat een klote avond
------------ Ik liep bij mijn 'best' maat en hij deed alsof hij zijn pint in mijn nek ging gieten voor de lol (niet echt hè) maar ik verschoot en geef hem een stamp, omdat zijn pint een beetje was gemorst smijt hij heel zijn pint over mij en begint ij mij uit te schijten...
--- Nergens geen zin in
+/- Dat leest als een grap. :)
?? Misschien je toch maar omkleden? Of daar ook geen zin in? :think:

Hier zouden we dat overigens drankmisbruik noemen. Zonde van het bier. :(
Wel een grap/grappig was het niet echt...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2268
dividedx11 wrote:---- Wat een klote avond
------------ Ik liep bij mijn 'best' maat en hij deed alsof hij zijn pint in mijn nek ging gieten voor de lol (niet echt hè) maar ik verschoot en geef hem een stamp, omdat zijn pint een beetje was gemorst smijt hij heel zijn pint over mij en begint ij mij uit te schijten...
Ik moet wel zeggen dat je zoiets normaal niet doet, doen alsof je je pint gaat morsen om dan uiteindelijk als het backfired wél je pint in iemand's gezicht te gooien. Zou ik persoonlijk geen goeie vriend noemen.


--- Miserie gisteren en felle ruzie met vader, omdat, mijn vader mij weer wou controleren en dat irriteerde me zo verschrikkelijk. Hij wou me niet met gerust laten, plots moest hij de waterkraan bedienen omdat hij mij het niet meer het wou laten doen, ik weet nog steeds niet waarom, 2min deed ik het zelf en keek hij er niet naar. Dus hij wordt kwaad als ik hem wil gebruiken, 2min later mag ik zonder problemen hem gebruiken...hoe kan ik nu ooit iets goeds doen als hij zo doet...
--- Gisterenavond was dus helemaal niet prettig...
+/- Ok geslapen denk ik
+ Het weer voelt beter aan...

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 51 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
--- Nog 19 dagen voor de release van Mad Max - game, maar de pre-order zijn op dit moment niet echt mega-interessant...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2269
Elexus wrote:
W.O.L.F. wrote: Ze zoeken iemand op t unief om wekelijks het technicum bij het ufo wat op te ruimen, t' unief betaald goed dus zeker eens bekijken :)
Hmm en waar kan je dat precies bekijken? Ik ben ingeschreven in die jobdienst via internet maar daar staat nu al de hele vakantie maar 1 jobke op (welke ik ook niet kan doen). :/

Merci voor de tip though. :cool:

EDIT: Oh lol, ging nu net even kijken op die jobdienst en het staat er tussen. ^^
Be warned voor Robert, de immer grappige maar een beetje gekke jobdienstman, je bent niet op 2 min buiten als je een contractje gaat tekenen!

--- Het is zo, zo raar om weer alleen te moeten slapen
+++ Gelukkig zien we elkaar nog even kort vandaag <3
--- Om daarna nog veel, heel veel te studeren :(
cron