Ik vergeet het ook meestal dat er tijdverschil is. Ik denk telkens op momenten dat ik online kom, dat het dan erg rustig is, maar dan bedenk ik me het tijdverschilSora_Lizard wrote:++ Ik wilde net iets gaan zeggen over het late tijdstip ...minermb wrote:+++ De Niagara watervallen zijn zo mooi :o
+++++++ Morgen ga ik naar six flags
- Ik begin al wel een beetje genoeg te krijgen van de reis, maar ik ga vrijdag alweer naar huis
.... toen ik mij realiseerde dat het bij jou een aantal uren vroeger is en ik de late vogel ben.
++ Maar geniet nu maar van de dagen daar!
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
2267Wel een grap/grappig was het niet echt...Sora_Lizard wrote:+/- Dat leest als een grap.dividedx11 wrote:---- Wat een klote avond
------------ Ik liep bij mijn 'best' maat en hij deed alsof hij zijn pint in mijn nek ging gieten voor de lol (niet echt hè) maar ik verschoot en geef hem een stamp, omdat zijn pint een beetje was gemorst smijt hij heel zijn pint over mij en begint ij mij uit te schijten...
--- Nergens geen zin in
?? Misschien je toch maar omkleden? Of daar ook geen zin in?
Hier zouden we dat overigens drankmisbruik noemen. Zonde van het bier.
2268Ik moet wel zeggen dat je zoiets normaal niet doet, doen alsof je je pint gaat morsen om dan uiteindelijk als het backfired wél je pint in iemand's gezicht te gooien. Zou ik persoonlijk geen goeie vriend noemen.dividedx11 wrote:---- Wat een klote avond
------------ Ik liep bij mijn 'best' maat en hij deed alsof hij zijn pint in mijn nek ging gieten voor de lol (niet echt hè) maar ik verschoot en geef hem een stamp, omdat zijn pint een beetje was gemorst smijt hij heel zijn pint over mij en begint ij mij uit te schijten...
--- Miserie gisteren en felle ruzie met vader, omdat, mijn vader mij weer wou controleren en dat irriteerde me zo verschrikkelijk. Hij wou me niet met gerust laten, plots moest hij de waterkraan bedienen omdat hij mij het niet meer het wou laten doen, ik weet nog steeds niet waarom, 2min deed ik het zelf en keek hij er niet naar. Dus hij wordt kwaad als ik hem wil gebruiken, 2min later mag ik zonder problemen hem gebruiken...hoe kan ik nu ooit iets goeds doen als hij zo doet...
--- Gisterenavond was dus helemaal niet prettig...
+/- Ok geslapen denk ik
+ Het weer voelt beter aan...
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...
+/- Nog 51 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
--- Nog 19 dagen voor de release van Mad Max - game, maar de pre-order zijn op dit moment niet echt mega-interessant...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
2269Be warned voor Robert, de immer grappige maar een beetje gekke jobdienstman, je bent niet op 2 min buiten als je een contractje gaat tekenen!Elexus wrote:Hmm en waar kan je dat precies bekijken? Ik ben ingeschreven in die jobdienst via internet maar daar staat nu al de hele vakantie maar 1 jobke op (welke ik ook niet kan doen). :/W.O.L.F. wrote: Ze zoeken iemand op t unief om wekelijks het technicum bij het ufo wat op te ruimen, t' unief betaald goed dus zeker eens bekijken
Merci voor de tip though.
EDIT: Oh lol, ging nu net even kijken op die jobdienst en het staat er tussen.
--- Het is zo, zo raar om weer alleen te moeten slapen
+++ Gelukkig zien we elkaar nog even kort vandaag
--- Om daarna nog veel, heel veel te studeren
2270+++ laptop
+++ ik kan oprecht zeggen: Ik ben gelukkig!
--- het is hier helaas te rustig naar me zin....
2271Het is nu vakantie en er zijn blijkbaar herexamens in België. Dan is het wat rustiger.Colossus wrote:+++ laptop
+++ Van harte gefeliciteerd Colossus!
2272Dank je Frans!Sora_Lizard wrote:Het is nu vakantie en er zijn blijkbaar herexamens in België. Dan is het wat rustiger.Colossus wrote:+++ laptop
Lang niet gesproken
2273Welcome BackColossus wrote:Dank je Frans!Sora_Lizard wrote:Het is nu vakantie en er zijn blijkbaar herexamens in België. Dan is het wat rustiger.Colossus wrote:+++ laptop
Lang niet gesproken
2274Je zult het nu wel extra druk hebben!Colossus wrote:Dank je Frans!
Lang niet gesproken
2275Wie we hier terug hebben!Colossus wrote:+++ laptop
--- Heel druk door de herexamens
--- Eerste en moeilijkste herexamen ging niet al te vlot. Ik blijf hopen dat het goed genoeg geweest zal zijn...
2276Ah krijg al aardig ritme in ons nieuwe leventje, momenteel een nieuwe laptop en een weekje vakantie, dus aardig wat tijd!Sora_Lizard wrote:Je zult het nu wel extra druk hebben!Colossus wrote:Dank je Frans!
Lang niet gesproken
En bedankt iedereen.
Heb toch echt me bedoeling om vaker hier te geraken omdat ik jullie niet doe vergeten
2277+ Examen ging goed deze morgen. Eerste vraag over Jeanne d'Arc volledig kunnen uitleggen, tweede vraag over buitenlandse politiek iets minder, maar het ging toch. Nummer 1 is al van de baan.
++ Oude leden die hier terug meer aanwezig zijn op het forum. Heb al een paar bekende namen gezien: Paveman, Sniperatwork en nu ook Colossus.
++ Oude leden die hier terug meer aanwezig zijn op het forum. Heb al een paar bekende namen gezien: Paveman, Sniperatwork en nu ook Colossus.
2278++Zwemmen, fietsen
+Vroege shift, iets aan u dag
-Moe en bijna in slaap vallen tijdens gazet lezen of voor tv
+Veel verdienen als afgestudeerde student
+Zin in Uncharted Collection
-Weinig tijd om te gamen
+Nieuwe Proximus decoder
+Ga aankomend weekend Netflix account aanmaken
+Eten
...
+Vroege shift, iets aan u dag
-Moe en bijna in slaap vallen tijdens gazet lezen of voor tv
+Veel verdienen als afgestudeerde student
+Zin in Uncharted Collection
-Weinig tijd om te gamen
+Nieuwe Proximus decoder
+Ga aankomend weekend Netflix account aanmaken
+Eten
...
2279+++++ six flags was erg leuk
-- het was wel erg warm, we waren de zonnebrand vergeten :/
2280+/- Jij zit duidelijk niet in Nederland nu.minermb wrote:+++++ six flags was erg leuk
Hopelijk ben je niet teveel verbrand en kun je straks slapen.