Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2284
+++ Ramen gezeemd binnen en buiten, ineens 2 uur verder
+++ Vandaag Sims3 + heel veel uitbreidingen binnen voor de pc
+++ Vandaag bol.com bestellingen binnen, Blu-rays die niet op Netflix staan en ik wel graag wil zien
+++ Krijg dus vandaag lekker veel leuke post >> Jippie momenten!
+++ Vandaag visite voor de kleine :drink:
+++ iedereen een fijne dag gewenst alvast :smug:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2285
Was er iemand jarig? Proficiat anders.


--- Na de ruzie eergisteren, was het gisteren een stille dag...
--- Oh nice, wakker worden gemaakt om onverwachts naar boodschappen te gaan...
+++ Gamenieuws, zoals Uncharted Collection die extra moeilijkheidsgraden krijgt...
+++ Regen
+++ Normaal gezien gekozen voor een job, project van 4 maanden, als administratief medewerker, tis iets en daardoor kan ik naar F.A.C.T.S. en mijn games dit jaar kopen! :cool:
+++ Vandaag proberen om te vieren met wat PS3 spelen!

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 50 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
--- Nog 18 dagen voor de release van Mad Max - game, maar de pre-order zijn op dit moment niet echt mega-interessant...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2286
--- Alles liep gesmeerd gisteren, voor zover het gesmeerd kon lopen, totdat mijn vader weer zijn stempel diende te drukken op mijn dag...
--- Mijn vader wou ten koste alles, kijken naar een film die lukraak speelt op de tv, terwijl wij diezelfde film op dvd hebben. Kijken op de dvd? Neen, dat kent mijn vader niet. Hij kijkt liever, of nog beter, wacht liever, totdat zijn graag bekeken films nog eens te zien zijn op tv...
--- Daardoor miste ik mijn programma, dat zich overigens niet herhaald... ;(
--- Nog een ander programma heb ik waarschijnlijk niet kunnen opnemen omdat de digibox vol zit...Mensen in dit huis zijn zo moeilijk om te overtuigen dat ze moeten kijken naar hun shit zodat anderen ook de kans krijgen om iets op te nemen...ik moet maar 2% hebben van de 100% van de digibox en dat geven ze me zelfs niet...in principe zou ik recht kunnen hebben op 20% in een gezin van 5 personen...
--- Sommige dingen dringen echt niet door bij mijn vader, hij is totaal blind voor sommige zaken...het is ongelooflijk om tegen een muur te praten... :bomb:
--- Wat ik hierboven schreef is rooskleuriger beschreven dan het werkelijk was...
+ Het weer is beter
+++ Gisteren wat PS3 gespeeld, eventjes mijn DLC bekeken voor Dead Space 1 & 2...krijg ik nu toch wel niet de kriebels om verder te spelen op DS2 waar ik de laatste keer op speelde ergens in januari 2014...
- Water is afgesloten vandaag, er worden werken aan gedaan ergens in de buurt...
--- Weinig geslapen...
+++ Power Metal helpt
+++ Ik heb zeker een job voor sept-dec...wilt dit zeggen dat Cap'n een PS4 zal hebben rond de kerstperiode? :lol:
+/- Met de job nu, aan het twijfelen of ik Mad Max bij release koop of niet...

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 49 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
--- Nog 17 dagen voor de release van Mad Max - game, maar de pre-order zijn op dit moment niet echt mega-interessant...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2289
Sora_Lizard wrote:+++ Het lijkt beter weer te worden. :cool:

+++ Vakantie en dus . .
+++ beginnen we met een colossusje! :lol:
Kijk daar worden we vrolijk van! Dat zou ik ook wel willen maar....

--- ik moet even gaan werken nu ( in mijn vakantie!) omdat men vervanger alles verkloot en mijn baas heeft gebeld om de boel te redden :cry: het moet niet gekker worden...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2290
+++ Straks met0t0 opwachten na zijn examen en ondertussen een terrasje doen :)
+++ Daarna lekker rustig samen
--- Statistiek oefeningen zijn verschrikkelijk, je krijgt het IQ en de zelfbeeldscore van 17 mensen, daarvan moet je dan het gemiddelde berekenen, dan de variantie (waarvoor je het gemiddelde nodig hebt), dan B0 (waarvoor je die variantie nodig hebt) enz; dus als je in uw gemiddelde 1 cijfer vergeet dan is het helemaal verkl... en dat gaat ook zo voor de volgende 20 oefeningen... :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2291
W.O.L.F. wrote:--- Statistiek oefeningen zijn verschrikkelijk, je krijgt het IQ en de zelfbeeldscore van 17 mensen, daarvan moet je dan het gemiddelde berekenen, dan de variantie (waarvoor je het gemiddelde nodig hebt), dan B0 (waarvoor je die variantie nodig hebt) enz; dus als je in uw gemiddelde 1 cijfer vergeet dan is het helemaal verkl... en dat gaat ook zo voor de volgende 20 oefeningen...
Zulke oefn kan ik me maar al te goed herinneren...succes!

--- Pfff, onderbroken geslapen door vanalles...
+/- Gisteren stille dag...
+/- Mag ietsje frisser zijn...
+/- Kheb zin om te gamen, maar ik weet niet of ik het zou doen vandaag...
+/- Foert, ik heb Onechanbara gepreordered en ik laat mijn Mad Max preorder staan...
+++ Hawaii 5-O
--- Hoe moeilijk het is om te kijken naar mijn tv series...

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 48 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+/- Nog 16 dagen voor de release van Mad Max - game met niet zo goede pre-orders
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2292
Captain Witwicky wrote:
W.O.L.F. wrote:--- Statistiek oefeningen zijn verschrikkelijk, je krijgt het IQ en de zelfbeeldscore van 17 mensen, daarvan moet je dan het gemiddelde berekenen, dan de variantie (waarvoor je het gemiddelde nodig hebt), dan B0 (waarvoor je die variantie nodig hebt) enz; dus als je in uw gemiddelde 1 cijfer vergeet dan is het helemaal verkl... en dat gaat ook zo voor de volgende 20 oefeningen...
Zulke oefn kan ik me maar al te goed herinneren...succes!
Bedankt *kijkt verdrietig naar de stapel oefeningen* ;)

+++ Leuke dag gisteren, al ben ik nooit op dat terrasje geraakt
+/- Gisteren de duurste patisserie ooit gekocht voor mijn broer, maar hij maakt dingen voor mij, dus ja, dan is het het wel waard :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2293
W.O.L.F. wrote:Bedankt *kijkt verdrietig naar de stapel oefeningen*
Mag jij een spiekbriefje gebruiken? Op mijn examen van statistiek mochten ik een A4 blad, met eigen gekozen formules meedoen (ipv je cursus of theorieboek). Daarop mocht alles staan wat jij wou, dus je kon megaklein schrijven, zolang alles op de voor -en achterkant van een A4 blad paste. Mag jij zoiets doen?


+/- Diep en denk ik wel genoeg geslapen, maar ook in mijn diepe slaap wakker geworden en niet meer kunnen verder slapen...
--- Mijn ouders, die sommige zaken echt niet willen inzien...
--- Tijd dat ik verlies in dit huis doordat ik maar tevreden moet zijn met wat mijn ouders kiezen...
+++ Gisteren Dead Space 2 verdergezet
+++ F1 Spa dit weekend!
--- Ik moet nog DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 7 dagen voor de release van Onechanbara
+/- Nog 13 dagen voor de release van Mad Max - game met niet zo goede pre-orders
+++ Nog 47 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 74 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2294
Captain Witwicky wrote:Mag jij een spiekbriefje gebruiken? Op mijn examen van statistiek mochten ik een A4 blad, met eigen gekozen formules meedoen (ipv je cursus of theorieboek). Daarop mocht alles staan wat jij wou, dus je kon megaklein schrijven, zolang alles op de voor -en achterkant van een A4 blad paste. Mag jij zoiets doen?
Ik weet niet precies hoe het bij W.O.L.F. zit, maar bij de statistiekvakken die ik heb, krijgt ge altijd een formularium. Daarop staan bijna alle formules die we gezien hebben, zodat ge die niet nutteloos vanbuiten moet studeren. Ge moet dan natuurlijk wel weten welke formule voor wat dient, want er staat niet bij waarvoor de formules dienen, die moeten we zelf herkennen. Best een goed systeem, want dat legt de nadruk op het begrijpen i.p.v. het nutteloos vanbuiten studeren van formules.

+++ Goed geslapen
--- Wakker geworden omdat de politiehelikopter nogal laag boven het dak hing, wat een trillingen... Maar tjah, dat gebeurt wel eens vaker aangezien ik aan de autostrade woon en ze soms wel eens met de helikopter de verkeerssituatie bekijken na een ongeval ofzo
--- Geen zin in studeren nu het zo warm is...
+++ ... straks toch airco aanzetten

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2295
-- sommige mensen zijn toch overduidelijk met een rare kronkel in de hersens geboren... 0.0
++ ik trek me er weinig van aan, je m'en fous
++ straks pizza in de oven steken
-- mijn ouders die nu bezeten zijn van die HelloFresh pakketten o.o
++ ranks stijgen in Rocket League
-- studeren
++ redelijk veel tijd voor volgend examen
++ de vrije tijd die ik nu ga hebben door de juiste beslissingen te nemen
Image
cron