Re: Hitman (2015)

46
ShAmPi wrote:To be honest hitman is een game die perfect in episodes kan gespeeld worden.
Alsook leent het de mogelijkheid om zaken aan te passen en naar de community te luisteren.
Juist!

Ben wel benieuwd naar deze titel!
Image

Re: Hitman (2015)

48
Colossus wrote:wat denken jullie overigens over de aankomende film?
Om een Youtube-filmpje te plaatsen, dient ge alleen hetgene dat na de 'watch?v=' komt tussen de haken te zetten ;)

De film zegt mij weinig. De games draaien helemaal rond de perfecte stealth-uitvoering, liefst zonder ook maar één iemand aan te raken behalve uw target. In de films worden er veel meer personen overhoop geschoten en veel te veel opvallende dingen gedaan, dus tjah... :p

Re: Hitman (2015)

49
met0t0 wrote:
Colossus wrote:wat denken jullie overigens over de aankomende film?
Om een Youtube-filmpje te plaatsen, dient ge alleen hetgene dat na de 'watch?v=' komt tussen de haken te zetten ;)

De film zegt mij weinig. De games draaien helemaal rond de perfecte stealth-uitvoering, liefst zonder ook maar één iemand aan te raken behalve uw target. In de films worden er veel meer personen overhoop geschoten en veel te veel opvallende dingen gedaan, dus tjah... :p
Ik denk dat ze wel moeten in een film, een film waarin 1 man de hele film maar stiekem sluipt is nogal saai, en als ik gezien werd in de games dan maakte ik er ook heel veel af in korte tijd, dus ik hoop dat ze de mix tussen sluipen en actie goed combineren en dat de film 2 uurtjes genieten word
Image

Re: Hitman (2015)

51
Colossus wrote:
met0t0 wrote:
Colossus wrote:wat denken jullie overigens over de aankomende film?
Om een Youtube-filmpje te plaatsen, dient ge alleen hetgene dat na de 'watch?v=' komt tussen de haken te zetten ;)

De film zegt mij weinig. De games draaien helemaal rond de perfecte stealth-uitvoering, liefst zonder ook maar één iemand aan te raken behalve uw target. In de films worden er veel meer personen overhoop geschoten en veel te veel opvallende dingen gedaan, dus tjah... :p
Ik denk dat ze wel moeten in een film, een film waarin 1 man de hele film maar stiekem sluipt is nogal saai, en als ik gezien werd in de games dan maakte ik er ook heel veel af in korte tijd, dus ik hoop dat ze de mix tussen sluipen en actie goed combineren en dat de film 2 uurtjes genieten word
Lol, was mijn gedacht ook direct, saai! :p
Image

Re: Hitman (2015)

55
met0t0 wrote:Ziet er goed uit :)
Nu hopen dat het concept van met episodes te werken ook goed uitdraait voor de reeks en dan ben ik overtuigd :)
Mwa ben zoiezo al overtuigd na het zien van deze gameplay.

Gewoon potje hitman spelen, ja leuk! :bomb:
Image

Re: Hitman (2015)

58
Als er mensen zijn die zin en tijd hebben om de béta van dit weekend te spelen? Ik heb een code gewonnen via Invader. De béta loopt van vrijdag-zondag enkel!! Interesse laat maar weten dan stuur ik de code door.
Image

Re: Hitman (2015)

60
Ligeiro wrote:ben gisteren de collector's edition gaan bestellen :)
Image
En hij bevat wel geen fysieke copy?? Anders wel mooie CE!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image