Re: Pronken met je Platinums

391
Hybris wrote:
gamerke1992 wrote:
Proficiat! Hebben de trophies ooit moeilijk gedaan bij jou? De trilogie ligt hier nog klaar om op mijn vita te spelen, maar ik las op internet dat bij velen de trophies niet unlocken.
Bij de eerste heb ik nooit problemen gehad. Bij de tweede mag je nooit tijdens het spelen naar je bureaublad/startscherm terugkeren, of je zal geen trophies meer unlocken wanneer je het spel terug hervat met de PS knop...
Goed om te weten, bedankt.
Image

Re: Pronken met je Platinums

393
@paveman: Het verhaal in danganronpa heeft ongeveer dezelfde opzet: mensen gevangen en maar eentje kan overleven en die wordt dan vrijgelaten Dat alles terwijl er een of andere gekke beer aan de touwtjes trekt. Wat er deze keer niet inzit zijn de keuzemomenten die dan splitsingen in het verhaal opleveren, wat dat betreft is het verhaal dus wel vrij rechtlijnig. Omgevingspuzzels zoals in Virtue's last reward heb ik ook nog niet gehad, het is meer het onderzoeken van de moordplek en dat samenbrengen met andere elementen om dan de dader te vinden. Genoeg wtf-momenten tot nu toe... Ben het wel langzaamaan aan het doen, nu in chapter 3 en afwisselend (eindelijk) de DLC van Fallout 3 aan het doen.
Image

Re: Pronken met je Platinums

394
Platinum #51 & 52

Sound Shapes
Image
Easy. NOT! Wat een klote levels die death mode. Tegelijk ook ingenieus opgebouwd. Niet is onmogelijk. Die maker verdiend wel een pak slaag. Wat een opluchting. Ik blijf erbij dat dit mijn snelste maar tegelijk moeilijkste plat is. Het geluk zat me mee. Blijven proberen en geduld hebben ooit staan die noten goed en had de indruk dat het makkelijker werd gemaakt na een dozijn fails. Toch op een paar dagen gehaald. Doorzettingsvermogen en coördinatie ten top. Gamen is echt goed, de wetenschap heeft gelijk dat gamers cognitief sterk zijn.
Image

Re: Pronken met je Platinums

397
Allen van harte gefeliciteerd met de behaalde platinums! :cool:
Image
Het is niet vaak dat ik hier wat mag neerschrijven maar vandaag toch de platinum van Everybody's gone to the Rapture binnengehaald. Een naar mijn mening moeilijk te classificeren 'game'. Volgens Wikipedia is het een first-person adventure game. Oké, voor wat het waard is.

Ondanks het feit dat alles zich in slow motion lijkt af te spelen, jouw eigen voortbewegen dan, heb ik me goed weten te vermaken door de prachtige grafics en het bijzondere verhaal.

Een 7 uit 10.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Pronken met je Platinums

399
RoyVdW wrote:Proficiat Frans :cool: Was ook even aan't twijfelen over deze, maar wat is dit voor een game? Filmpjes op YouTube zijn een licht volgen in slow-motion :think: Ik weet niet of het de €16 waard is?
Ik heb er een review over geschreven die vandaag of morgen wel op de blog verschijnt. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Pronken met je Platinums

400
RoyVdW wrote:Platinum #51 & 52

Sound Shapes
Image
Easy. NOT! Wat een klote levels die death mode. Tegelijk ook ingenieus opgebouwd. Niet is onmogelijk. Die maker verdiend wel een pak slaag. Wat een opluchting. Ik blijf erbij dat dit mijn snelste maar tegelijk moeilijkste plat is. Het geluk zat me mee. Blijven proberen en geduld hebben ooit staan die noten goed en had de indruk dat het makkelijker werd gemaakt na een dozijn fails. Toch op een paar dagen gehaald. Doorzettingsvermogen en coördinatie ten top. Gamen is echt goed, de wetenschap heeft gelijk dat gamers cognitief sterk zijn.
goe gedaan Yor ! euh Roy :cool:

Re: Pronken met je Platinums

401
Sora_Lizard wrote:Allen van harte gefeliciteerd met de behaalde platinums! :cool:
Image
Het is niet vaak dat ik hier wat mag neerschrijven maar vandaag toch de platinum van Everybody's gone to the Rapture binnengehaald. Een naar mijn mening moeilijk te classificeren 'game'. Volgens Wikipedia is het een first-person adventure game. Oké, voor wat het waard is.

Ondanks het feit dat alles zich in slow motion lijkt af te spelen, jouw eigen voortbewegen dan, heb ik me goed weten te vermaken door de prachtige grafics en het bijzondere verhaal.

Een 7 uit 10.
Proficiat Frans! We zien je hier niet zo veel (kwestie platinums behalen :)), maar deze is wel ééntje wat we hier weinig zullen zien denk ik. Goed gedaan!
Image

Re: Pronken met je Platinums

402
Sora_Lizard wrote:
RoyVdW wrote:Proficiat Frans :cool: Was ook even aan't twijfelen over deze, maar wat is dit voor een game? Filmpjes op YouTube zijn een licht volgen in slow-motion :think: Ik weet niet of het de €16 waard is?
Ik heb er een review over geschreven die vandaag of morgen wel op de blog verschijnt. :)
Goede review, maar nu weet ik er nog niets meer over in principe. Is het zijn geld waard?

En waarom zullen we die hier niet zien NTGS? De plats die Frans haalt zijn doorgaan simpel als je bent te vinden voor het genre. ( :D )
Image

Re: Pronken met je Platinums

403
RoyVdW wrote:Goede review, maar nu weet ik er nog niets meer over in principe. Is het zijn geld waard?

En waarom zullen we die hier niet zien NTGS? De plats die Frans haalt zijn doorgaan simpel als je bent te vinden voor het genre. ( :D )
Thanx voor het compliment! Hoeveel een game voor iemand waard is kan ik moeilijk bepalen. Voor mij was het zeker zijn geld waard, daarom is het volgens mij ook een aanrader. :)

Ik speel het liefste RPG's. Die zijn doorgaans nogal tijdrovend, vandaar dat ik die bij jou dan weer niet tegenkom? ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Pronken met je Platinums

404
Sora_Lizard wrote:
RoyVdW wrote:Goede review, maar nu weet ik er nog niets meer over in principe. Is het zijn geld waard?

En waarom zullen we die hier niet zien NTGS? De plats die Frans haalt zijn doorgaan simpel als je bent te vinden voor het genre. ( :D )
Thanx voor het compliment! Hoeveel een game voor iemand waard is kan ik moeilijk bepalen. Voor mij was het zeker zijn geld waard, daarom is het volgens mij ook een aanrader. :)

Ik speel het liefste RPG's. Die zijn doorgaans nogal tijdrovend, vandaar dat ik die bij jou dan weer niet tegenkom? ;)
Idd ze duren te lang. Mijn record is Fallout 3 met 75 uur. Heb nog AC Unity en Mordor liggen en deze hebben ook een lang genoege speelduur. En met die maandelijke PS+ games heb ik er geen tijd voor ze :P
Image
cron