Re: Je laatste aankoop (geen games)

271
gamerke1992 wrote:
dividedx11 wrote:Gekocht:
Image
Blu-Ray speler
Image
Samsung 4K TV

Gekregen:
Image
Heb je die tv voor jezelf gekocht? :) of is het een aankoop van je ouders? Hoe dan ook een zeer mooie aankoop.
Niet zelf gekocht :p We zijn een soort hobbykamer aan het maken gaan ook nog een geluidsinstalatie kopen, kijk er al naar uit :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

272
dividedx11 wrote:
gamerke1992 wrote:
dividedx11 wrote:Gekocht:
Image
Blu-Ray speler
Image
Samsung 4K TV

Gekregen:
Image
Heb je die tv voor jezelf gekocht? :) of is het een aankoop van je ouders? Hoe dan ook een zeer mooie aankoop.
Niet zelf gekocht
Image
We zijn een soort hobbykamer aan het maken gaan ook nog een geluidsinstalatie kopen, kijk er al naar uit :)
Kei tof :D
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

275
gamerke1992 wrote:Eindelijk een deftige nieuwe batterij voor mijn sony vaio laptop. De batterij was nog maar 3 jaar oud en ging max 1 uur en een beetje mee. De nieuwe batterij die ik nu heb zat op 35% en gaf aan nog 2 uur mee te gaan :D Wat een luxe Het is wel een extended, dus de batterij is groter dan de standaard batterij en steekt ook iets onder de laptop uit.
Amai niet slecht ;)
Mijn Vaio laptop is 5 jaar oud, batterij doet ook nog een uurtje, langer als ik wifi afzet. Maar ik heb geen zin om er nog kosten aan te doen :p
Langs de andere kant doet hij het nog goed qua prestaties, dus als mobiele oplossing dit gekocht in juli:
Image
Z3 Tablet Compact
Mooi apparaat, werkt goed en batterijduur is fantastisch :cool: Juist spijtig dat remote play niet zo goed werkt als belooft ;( Maar misschien heeft dat eerder te maken met die fantastische draadloze router van Telenet... kuch kuch
Last edited by Sniper_at_w0rk on 25 Aug 2015 11:47, edited 1 time in total.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

276
Sniper_at_w0rk wrote:
gamerke1992 wrote:Eindelijk een deftige nieuwe batterij voor mijn sony vaio laptop. De batterij was nog maar 3 jaar oud en ging max 1 uur en een beetje mee. De nieuwe batterij die ik nu heb zat op 35% en gaf aan nog 2 uur mee te gaan :D Wat een luxe
Image
Het is wel een extended, dus de batterij is groter dan de standaard batterij en steekt ook iets onder de laptop uit.
Amai niet slecht ;)
Mijn Vaio laptop is 5 jaar oud, batterij doet ook nog een uurtje, langer als ik wifi afzet. Maar ik heb geen zin om er nog kosten aan te doen
Image

Langs de andere kant doet hij het nog goed qua prestaties, dus als mobiele oplossing dit gekocht in juli:
Image
Die batterij heeft mij 38 euro gekost, dus veel geld is het nu niet ;)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

283
dividedx11 wrote:Toch geen Huawei Roy :O
Verklaar u nader. Is beter qua prijs kwaliteit dan Samsung of iPhone. Het is de P7. De vorige waren blijkbaar minder. Wou eerst de P8Lite nemen maar voor 40 euro meer heb ik beter scherm en batterij en de verkoper raadde mij deze aan boven de rest. Wou niet boven 300 euro gaan en deze was 289.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

284
RoyVdW wrote:
dividedx11 wrote:Toch geen Huawei Roy :O
Verklaar u nader. Is beter qua prijs kwaliteit dan Samsung of iPhone. Het is de P7. De vorige waren blijkbaar minder. Wou eerst de P8Lite nemen maar voor 40 euro meer heb ik beter scherm en batterij en de verkoper raadde mij deze aan boven de rest. Wou niet boven 300 euro gaan en deze was 289.
Niet zo goede dingen van gehoord, maar dat wil niets zeggen. Ik heb het er niet echt voor maar dat ligt eerder aan mezelf.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

285
dividedx11 wrote:
RoyVdW wrote:
dividedx11 wrote:Toch geen Huawei Roy :O
Verklaar u nader. Is beter qua prijs kwaliteit dan Samsung of iPhone. Het is de P7. De vorige waren blijkbaar minder. Wou eerst de P8Lite nemen maar voor 40 euro meer heb ik beter scherm en batterij en de verkoper raadde mij deze aan boven de rest. Wou niet boven 300 euro gaan en deze was 289.
Niet zo goede dingen van gehoord, maar dat wil niets zeggen. Ik heb het er niet echt voor maar dat ligt eerder aan mezelf.
Ik hoor juist het omgekeerde, heel veel tevreden mensen ;)
Image