Ik wist niet zeker of de Move ook op PS4 werkt of niet, maar het zou toch niet gelukt zijn aangezien ik geen PS4-camera heb. De demo op PS3 hebben we nog met de Move gespeeld, nu met de volledige game op PS4 is het gewoon met controllerGamefreak wrote:het is alleen jammer dat de ps4 versie de Move niet ondersteunt ! speelde gij ze op de 3 of 4 ?
Re: Wat speel je op dit moment?
422Lords Of The Fallen
Ik dacht dat dit een God Of War kloon was. Blijkt dit meer een soort van Dark Souls/Bloodborne te zijn
Ik dacht dat dit een God Of War kloon was. Blijkt dit meer een soort van Dark Souls/Bloodborne te zijn
423Vandaag eens beginnen aan infamous second son, dan is mijn ps4 backlog volledig weggewerkt
425maar minder moeilijk naar t schijntMr.Wolf wrote:Lords Of The Fallen
426Waarschijnlijk wel, maar ik zit echt al vast bij den tweede eindbaasGamefreak wrote:maar minder moeilijk naar t schijntMr.Wolf wrote:Lords Of The Fallen
428Teslagrad met guide anders is deze game nagenoeg onmogelijk volgens mij. Er valt gwn niet aan uit te geraken. Wat een klotespel soms belachelijk moeilijke scrolls en de meest ondenkbare puzzels of onzichtbare doorgangen.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
429Aangezien ik just Dead Space 2 heb uitgespeeld, zal ik maar beginnen aan Dead Space 3 hé
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
432Daar ga ik ooit een verder op spelen, maar eerst wat betere titels doendividedx11 wrote:Enkele trophies hunten in Operation Raccoon City
Zo goed als uitgespeeld, dus als ge een vraag hebtGamefreak wrote:begonnen aan Resident Evil 6
Zeurpiet van het jaar 2014
434Ik ga proberen om de gemakkelijke trophies van al m'n games te behalen. Ik beginnen met LittleBigPlanet
435de HD versie of op de Vita ?RoyVdW wrote:Begonnen met AC Liberation. Best wel vermakelijke game