Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

349
Homeward bound 2

9/10

Ten eerste om de nostalgie,
Ten 2de alleen al om de muziek
Ten 3de het gewoon kijken is zonder na te denken
Ten 4de om de soms maffe Belgische accenten
Enig minpunt je krijgt een veel minder op reis gevoel, in deel 1 had je echt het idee dat ze een hele grote overtocht aan het maken waren, nu is dat stukken minder dus dat is wat jammer
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

350
minermb wrote:assassination classroom.

Beetje een rare film. De film gaat erover dat een Japanse klas die een soort buitenaardse wezen, die de wereld wil vernietigen over een jaar, als leraar krijgen en die traint hen dan erin om hem te vermoorden. Ik vond dit een erg leuke film 9/10
ik garandeer u, zonder de film gezien te hebben, dat de manga en anime stukken beter zijn :)

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

354
Cloverfield: 7,5/10 Goed verhaal, leuk gedaan, enkel jammer van het einde...

Sinister: 7,7/10 Deze had ik al eens gezien maar nog eens herbekeken omdat we binnenkort sinister 2 gaan downloaden. Goede horrorfilm.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

357
ShAmPi wrote:
RoyVdW wrote:Gone Girl: 90% Wow wat goed in elkaar gestoken. Toch één van de beste films die ik dit jaar gezien heb.
Verschrikkelijk einde though.
Past niet bij de feel van de rest van de film
Idd maar dat is net de bedoeling en het goede eraan je verwacht het niet.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

358
The Social Network: Oké goede weergave van de realiteit maar had er meer van verwacht 70%

The Imitation Game: Opnieuw woow leunt zeer dicht bij Gone Girl qua score wist niet dat die Engima bestaan heeft enzo wel interessant 85%

Morgen Interstellar die duurt drie uur en als ik nog tijd heb Gravity erbij nemen.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

359
RoyVdW wrote:The Social Network: Oké goede weergave van de realiteit maar had er meer van verwacht 70%

The Imitation Game: Opnieuw woow leunt zeer dicht bij Gone Girl qua score wist niet dat die Engima bestaan heeft enzo wel interessant 85%

Morgen Interstellar die duurt drie uur en als ik nog tijd heb Gravity erbij nemen.
Interstellar is gooooooooood. Eerste half uur wat moeten doorworstelen (kwam nogal traag op gang vond ik), maar achteraf gezien een sublieme film.
Image
cron