Re: Game Guide Corner

61
Maxidomino wrote:Ga eens kijken op bol.com op de pagina van de guides. Daar staan zelfs nog meer afbeeldingen. Heb em dan toch maar besteld. :)
Welke hebt ge besteld? Ik vond ze op bol.com nogal duur, dus heb ik de CE-guide bij Game Mania besteld voor €25,98.
Ik hoop dat ze hem maandag al zullen verkopen, want dan begin ik met de game.

62
met0t0 wrote:
Maxidomino wrote:Ga eens kijken op bol.com op de pagina van de guides. Daar staan zelfs nog meer afbeeldingen. Heb em dan toch maar besteld. :)
Welke hebt ge besteld? Ik vond ze op bol.com nogal duur, dus heb ik de CE-guide bij Game Mania besteld voor €25,98.
Ik hoop dat ze hem maandag al zullen verkopen, want dan begin ik met de game.
Ook de CE maar wel op bol.com voor 31 euro. Aan de dure kant maar voor zo'n speciale game laat ik het niet liggen.
Image
Image

63
met0t0 wrote:Ik hoop dat ze hem maandag al zullen verkopen, want dan begin ik met de game.
Ik heb nog maar 1x problemen gehad met guides bestellen die niet op tijd uitkwam. Dus normaal gezien ga je geen problemen hebben met je guide op tijd af te halen.
Maxidomino wrote:Ook de CE maar wel op bol.com voor 31 euro. Aan de dure kant maar voor zo'n speciale game laat ik het niet liggen. :)
Game Mania heeft dus deze keer voordeel. Qua prijzen voor guides op release zijn ze niet mis, maar omdat je snel moet zijn voor sommige guides helpt wachten op een prijsverlaging niet eigenlijk. Tenzij, natuurlijk, je ze online volgt, dan pas kan je het best wachten op prijsverlagingen. Maar dan nog, ik merk vaak dat wat oudere guides even duur of duurder online staan.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

64
Captain Witwicky wrote:Ik heb nog maar 1x problemen gehad met guides bestellen die niet op tijd uitkwam. Dus normaal gezien ga je geen problemen hebben met je guide op tijd af te halen.
De release is eigenlijk pas dinsdag, daarom dat ik vrees dat de guide er maandag nog niet zal zijn ;)

65
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:Ik heb nog maar 1x problemen gehad met guides bestellen die niet op tijd uitkwam. Dus normaal gezien ga je geen problemen hebben met je guide op tijd af te halen.
De release is eigenlijk pas dinsdag, daarom dat ik vrees dat de guide er maandag nog niet zal zijn ;)
Met "school" die begint op 1 sept, denk ik nu telkens dat maandag 1 sept is omdat dit het begin van de week is, vandaar dus dat ik maandag gebruikte als release datum :P

Mja, tzal dus dinsdag worden :D

66
Captain Witwicky wrote:Mja, tzal dus dinsdag worden :D
Blijkbaar toch niet, ik kreeg deze middag een sms dat hij er was en ben er direct om gegaan :D
Hij ziet er prachtig uit, maar 'k ga hem pas maandag open doen, anders zou ik spoilers kunnen tegenkomen of daar teveel in lezen :p

67
met0t0 wrote:
Blijkbaar toch niet, ik kreeg deze middag een sms dat hij er was en ben er direct om gegaan :D
Hij ziet er prachtig uit, maar 'k ga hem pas maandag open doen, anders zou ik spoilers kunnen tegenkomen of daar teveel in lezen
Image
Hebt ge die nu ook al vroeger. :O
Image

68
met0t0 wrote:
Hij ziet er prachtig uit, maar 'k ga hem pas maandag open doen, anders zou ik spoilers kunnen tegenkomen of daar teveel in lezen :p
Vroeger is altijd beter, hopelijk ook zo voor de komende guides :cool:

70
met0t0 wrote:
Maxidomino wrote:Hebt ge die nu ook al vroeger. :O
Tjah, ik kan er niks aan doen dat bol.com hun games zo vroeg opstuurt en dat Game Mania ook geen zin had om te wachten tot dinsdag om de guide te verkopen :p
Terugsturen en zeggen dat ge op de release het pas wilt ontvangen :p
Dat zal ze leren! :cool:

:lol:

72
met0t0 wrote:De guide van MGS V is echt wel prachtig gemaakt. Heel goede tips, duidelijke instructies en veel extra's. Echt veel ga ik er nog niet in bladeren, want ik wil geen spoilers van de latere missies.
Tis van Piggyback hé?
Die zijn echt de beste. Mijn guides van FF zijn prachtige exemplaren en ik denk dat MGS daar ook bij hoort.

73
Captain Witwicky wrote:Tis van Piggyback hé?
Die zijn echt de beste. Mijn guides van FF zijn prachtige exemplaren en ik denk dat MGS daar ook bij hoort.
Inderdaad van Piggyback :)

Zeer korte beschrijvingen van missies die met een paar screenshots direct alles duidelijk maken. Ik bleef bij een missies maar sukkelen omdat ik echt geen andere weg vond dan de hoofdingang van een basis, bleek dat er gewoon een te beklimmen rots was. Eén screenshot daarvan in de guide was dus al genoeg om mij op weg te zetten en zo heb ik ook ontdekt dat er op dat pad nog iemand extra te redden was :)

Nu probeer ik de missies wel zonder guide te spelen. Ik wil ze de eerste keer zelf uitzoeken, de tweede keer (als ik in alle missies een S-rank ga halen), zal ik het wel met guide doen.