Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2401
Colossus wrote:Nou vanavond begint op RTL5 Hollands next topmodel, leuk om te zien vind ik,
GTST begint ook, vind ik iets minder
Dinsdag begint Andy en Melisa weer, Woensdag begint: Stik jaloers op RTL4, ben ik een beetje benieuwd naar.

Leukste van al vind ik dat Robinson weer begint op donderdag op RTL5, ja dat word weer genieten.
Haha, OMG, allemaal programma's waar ik nog nooit van gehoord heb :D
Ik dacht dat je iets ging zeggen zoals Game of Thrones of Vikings ofzo :P
Wel, geniet ervan zou ik zeggen! :cool:


--- Gisteren weer een verschrikkelijke dag gehad...
--- Eerst dus afzien met een ruzie over het gras...
--- Dan het gras doen...
--- Daarna ruzie over hoe ik mij was...
--- En dan in de avond verschrikkelijke buikpijn hebben die nu nog niet volledig is weggegaan...
+++ Wel, naar Hawaii 5 O kunnen kijken, het enige pluspuntje aan gisteren...
+ Kon iets langer slapen, maar kvoel me wel ok.
+/- Iets beter weer, ik vind het nog steeds warm...
+++ Vandaag weer Hawaii 5 O
+ Misschien wat gamen...
+++ Uncharted 4 CE bestelt bij de Game Mania, #1 op de lijst!
--- Deus Ex Collector's Edition is mooi maar Square Enix hun pre-order programma is al een van de ergste die ik zag, check het topic als ge meer wilt weten!
+++ Deadpool PS3 game krijgt PS4 HD versie
+++ Darksiders 2 HD komt in fysieke vorm!

--- Ik moet nog DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+/- Nog 2 dagen voor de release van Mad Max - game met niet zo goede pre-orders
+++ Nog 36 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 63 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2405
---- Moe van eerste schooldag :moe:
-- De bekendmaking van de releasdate van Afterbirth wordt telkens uitgesteld
+++ Ik heb op zich wel een fijn rooster: maandag en dinsdag eerste uur vrij en op donderdag en vrijdag eerste twee uur vrij. Voor de rest een keer het 9e, een keer het 8e, 2 keer het 7e en een keer het 6e en maar twee tussenuren :cool:
+ Boeken kaften is toch niet zo erg :-"
---- Van wat ik tot nu toe heb gehoord, beloofd dit een zwaar jaar te worden
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2407
++Niet naar school hoeven, mijn leerplicht zit er al vier jaar op, verveelde me er toch meestal
+Wel naar school willen voor wat bij te leren maar dan zonder die algemene zevervakken, mss avondschool ofzo
-Niet goed weten wat
+Niks moeten
+Chromecast werkt echt goed prachtige full HD kwaliteit en dat voor dat prijsje, schoon gerief
+Eindelijk de films zien die ik nog moet inhalen en die vrienden wel al gezien hebben
-Deze morgend overslapen en uur te laat op werk, zal maar eens gaan slapen
-Wil niet slapen leef te graag moet nog film zien en gamen voor backlog :P
+Onverwachte winst met euromillions hoeveel zeg ik niet hihihi
+Kolm is de beste gamester van het forum vind ik het is een vrouw en kijk naar die trofeelijst wow ben in verhouding peanuts
-Tijd gaat te rap dag is alweer om
...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2409
RoyVdW wrote:+Kolm is de beste gamester van het forum vind ik het is een vrouw en kijk naar die trofeelijst wow ben in verhouding peanuts
Wat doet het ertoe dat zij een vrouw is? Niemand heeft ooit gezegd dat je met borsten minder goed kan gamen eh...

- Beetje bezorgd om mijn Maleisische vriendin, ze vind geen aansluiting op school omdat niemand er Engels kan en haar Nederlands na een kleine snelcursus niet goed genoeg is om echt een conversatie te houden :(
+++ Vanavond maakt ze curry voor ons, hopelijk niet te pikant! :p
+++ Maar eerst veel gamen met met0t0 :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2411
RoyVdW wrote:+Onverwachte winst met euromillions hoeveel zeg ik niet hihihi
+Kolm is de beste gamester van het forum vind ik het is een vrouw en kijk naar die trofeelijst wow ben in verhouding peanuts
...
Ge zijt toch niet die Belg die 15milj € heeft gewonnen? :D
Enneuh, ik weet niet hoe je een "beste" gamer kan definiëren. Ik ben van mening niet via trophies, zo is Senna van F1 gezien als de beste rijder, en niet doordat die trophies won.
Elexus wrote:-- ik durf het haast niet te zeggen maar: I feel boreeed, aaargh
:O
Onmogelijk! :P
fsterchele23 wrote:--- een 'vriend' die blijkbaar leuk vindt om iedereen achter de rug zwart te maken... zo ben ik een seriemoordenaar en stuff echt tof om horen.
++ ander troubles die opgelost zijn
++ bestellingske in gm en bonneke gekregen bij afhaling mad max
Laat 'em vallen, den rotzak, hij zou beter eens kijken in de spiegel.
Daarbij, gij kunt onmogelijk nen seriemoordenaar zijn, gebt al genoeg kansen gehad om mij om te leggen :cool:


+/- Gisteren viel best mee, maar ik had nog steeds last van buikpijn, en nu vandaag, ben ik ook nog altijd niet zo zeker of ik in orde ben...
+/- Ik denk dat ik wel voldoende slaap, maar tis heel onregelmatig en misschien daardoor dat ik nogal snel koppijn heb...
+++ Vandaag Hawaii 5 O
--- Het weer mag frisser...
+++ Als het me lukt: Dead Space 2 uitspelen...tenzij...
+++ ...tenzij dat ik eventjes gebruik maar van een glitch die ik heb gevonden in Dead Space 2 MUHAHAHAHAHHAAAAAAA ^^
+/- Mag Mad Max afhalen, nu geen tijd ervoor...
+++ Resident Evil Origins Collection: bevat fysiek (!) RE HD en RE Zero HD
+++ Wesker Mode voor RE Zero HD

--- Ik moet nog DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 35 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 62 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2412
Captain Witwicky wrote:
RoyVdW wrote:+Onverwachte winst met euromillions hoeveel zeg ik niet hihihi
+Kolm is de beste gamester van het forum vind ik het is een vrouw en kijk naar die trofeelijst wow ben in verhouding peanuts
...
Ge zijt toch niet die Belg die 15milj € heeft gewonnen? :D
Enneuh, ik weet niet hoe je een "beste" gamer kan definiëren. Ik ben van mening niet via trophies, zo is Senna van F1 gezien als de beste rijder, en niet doordat die trophies won.
Elexus wrote:-- ik durf het haast niet te zeggen maar: I feel boreeed, aaargh
:O
Onmogelijk!
Image

fsterchele23 wrote:--- een 'vriend' die blijkbaar leuk vindt om iedereen achter de rug zwart te maken... zo ben ik een seriemoordenaar en stuff echt tof om horen.
++ ander troubles die opgelost zijn
++ bestellingske in gm en bonneke gekregen bij afhaling mad max
Laat 'em vallen, den rotzak, hij zou beter eens kijken in de spiegel.
Daarbij, gij kunt onmogelijk nen seriemoordenaar zijn, gebt al genoeg kansen gehad om mij om te leggen :cool:


+/- Gisteren viel best mee, maar ik had nog steeds last van buikpijn, en nu vandaag, ben ik ook nog altijd niet zo zeker of ik in orde ben...
+/- Ik denk dat ik wel voldoende slaap, maar tis heel onregelmatig en misschien daardoor dat ik nogal snel koppijn heb...
+++ Vandaag Hawaii 5 O
--- Het weer mag frisser...
+++ Als het me lukt: Dead Space 2 uitspelen...tenzij...
+++ ...tenzij dat ik eventjes gebruik maar van een glitch die ik heb gevonden in Dead Space 2 MUHAHAHAHAHHAAAAAAA ^^
+/- Mag Mad Max afhalen, nu geen tijd ervoor...
+++ Resident Evil Origins Collection: bevat fysiek (!) RE HD en RE Zero HD
+++ Wesker Mode voor RE Zero HD

--- Ik moet nog DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 35 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 62 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Ale als da je enige bewijs is xd

Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2415
W.O.L.F. wrote:
RoyVdW wrote:+Kolm is de beste gamester van het forum vind ik het is een vrouw en kijk naar die trofeelijst wow ben in verhouding peanuts
Wat doet het ertoe dat zij een vrouw is? Niemand heeft ooit gezegd dat je met borsten minder goed kan gamen eh...
Olà die commentaren :P Heb zelf ook tetten dus ja je hebt gelijk :lol:
Het wordt gwn over het algemeen niet van vrouwen verwacht dat ze trophy hunten :)
Image
cron