Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

136
ShAmPi wrote:Het spel blijft hetzelfde hoor...
Maar mensen die er vanuit gingen dat ze via pc een fysiek exemplaar kregen, krijgen een doos met een code erin, waardoor je steam moet installeren en moet downloaden.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

137
Captain Witwicky wrote:
ShAmPi wrote:Het spel blijft hetzelfde hoor...
Maar mensen die er vanuit gingen dat ze via pc een fysiek exemplaar kregen, krijgen een doos met een code erin, waardoor je steam moet installeren en moet downloaden.
Ja ok.

Maar meeste PC gamers hebben steam.
PC Gamers zijn al langer van fysieke exemplaren afgestapt dan consolegamers.

Zelf heb ik ook wel graag schijfje in de hand. Maar uiteindelijk is het allemaal hetzelfde hoor
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

138
Ben de game gaan halen in de GM, uitzonderlijk. Wou niet wachten totdat ik hem in huis kreeg via online bestelling. Meer dan zijn geld waard. Deze game zorgt ervoor dat ik de smaak te pakken krijg voor de MGS reeks. Zalige wat je allemaal kan doen, de omkadering, de sfeer van het verhaal... Voel mij wel nog bijzonder noob in die grote open wereld... Proloog kreeg ik een S rank, maar alle missies S rank krijgen zal veel geduld en oefening vergen.
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

139
NTGSruler wrote:Ben de game gaan halen in de GM, uitzonderlijk. Wou niet wachten totdat ik hem in huis kreeg via online bestelling. Meer dan zijn geld waard. Deze game zorgt ervoor dat ik de smaak te pakken krijg voor de MGS reeks. Zalige wat je allemaal kan doen, de omkadering, de sfeer van het verhaal... Voel mij wel nog bijzonder noob in die grote open wereld... Proloog kreeg ik een S rank, maar alle missies S rank krijgen zal veel geduld en oefening vergen.
De S-rank halen zal inderdaad een tijdje duren, vooral omdat je de missies minimum twee keer moet gespeeld hebben. De zij-objectives krijg je pas te zien na een missie voltooid te hebben. Eerst vond ik dat nogal stom maar het zet je aan om de missies meermaals te herspelen.
Image


Sent from my Archos 50c Oxygen using Tapatalk
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

140
Maxidomino wrote:
NTGSruler wrote:Ben de game gaan halen in de GM, uitzonderlijk. Wou niet wachten totdat ik hem in huis kreeg via online bestelling. Meer dan zijn geld waard. Deze game zorgt ervoor dat ik de smaak te pakken krijg voor de MGS reeks. Zalige wat je allemaal kan doen, de omkadering, de sfeer van het verhaal... Voel mij wel nog bijzonder noob in die grote open wereld... Proloog kreeg ik een S rank, maar alle missies S rank krijgen zal veel geduld en oefening vergen.
De S-rank halen zal inderdaad een tijdje duren, vooral omdat je de missies minimum twee keer moet gespeeld hebben. De zij-objectives krijg je pas te zien na een missie voltooid te hebben. Eerst vond ik dat nogal stom maar het zet je aan om de missies meermaals te herspelen. :)

Sent from my Archos 50c Oxygen using Tapatalk
Ben bezig met de eerste missie. Proloog al gespeeld. Ik doe het héél rustig aan, alles verkennen, kijken hoe de vijanden reageren, controls zoeken.... Maar het is puur genieten.
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

143
De game is gewoon echt immens :)

Ik zit ondertussen net voor de zesde hoofdepisode en heb alle zijmissies die daaraan vooraf gaan gedaan. Leuke variatie aan missies. Qua gameplay is het simpelweg subliem. Toch maar eventjes een vijand onderweg ondervragen in de hoop nog wat diamanten te vinden, of op zoek gaan naar een soldaat met goede skills. Allemaal afleidingen die een bekende situatie doen ontstaan: "Oh ja, ik moet eigenlijk naar daar, maar ik doe nog net even dit. En dit. En ohja, dat natuurlijk ook - wat was mijn missie nu weer?" :p

Ik heb al geleerd dat ge altijd heel goed naar alternatieve wegen moet zoeken. Het is bijna altijd mogelijk om via een iets minder bewaakt pad naar uw doel te geraken, het is echter niet altijd makkelijk te vinden.

Er is tot nu toe wel nogal een gebrek aan verhaal, maar dat is denk ik wel normaal. Het is vooral de gameplay die nu de hoofdrol opeist.
De cassettes zijn trouwens stuk voor stuk heel interessant om meer te weten te komen, zeker luisteren als ge het verhaal wilt begrijpen.

Op dieren jagen, vind ik ook heel leuk. Daarnet vanop 75 meter een rondlopende bruine beer in de kop geschoten met mijn verdovingspistool :smug:
Nog geen andere tactiek gevonden om hem neer te krijgen, als ge dichter komt, spot hij u direct en ge krijgt hem dan zo goed als niet meer verdoofd.
Ik ben benieuwd waar de dieren terecht gaan komen, want ik heb nog geen extra platform voor mijn Mother Base ontwikkeld.

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

144
met0t0 wrote:De game is gewoon echt immens :)

Ik zit ondertussen net voor de zesde hoofdepisode en heb alle zijmissies die daaraan vooraf gaan gedaan. Leuke variatie aan missies. Qua gameplay is het simpelweg subliem. Toch maar eventjes een vijand onderweg ondervragen in de hoop nog wat diamanten te vinden, of op zoek gaan naar een soldaat met goede skills. Allemaal afleidingen die een bekende situatie doen ontstaan: "Oh ja, ik moet eigenlijk naar daar, maar ik doe nog net even dit. En dit. En ohja, dat natuurlijk ook - wat was mijn missie nu weer?" :p

Ik heb al geleerd dat ge altijd heel goed naar alternatieve wegen moet zoeken. Het is bijna altijd mogelijk om via een iets minder bewaakt pad naar uw doel te geraken, het is echter niet altijd makkelijk te vinden.

Er is tot nu toe wel nogal een gebrek aan verhaal, maar dat is denk ik wel normaal. Het is vooral de gameplay die nu de hoofdrol opeist.
De cassettes zijn trouwens stuk voor stuk heel interessant om meer te weten te komen, zeker luisteren als ge het verhaal wilt begrijpen.

Op dieren jagen, vind ik ook heel leuk. Daarnet vanop 75 meter een rondlopende bruine beer in de kop geschoten met mijn verdovingspistool :smug:
Nog geen andere tactiek gevonden om hem neer te krijgen, als ge dichter komt, spot hij u direct en ge krijgt hem dan zo goed als niet meer verdoofd.
Ik ben benieuwd waar de dieren terecht gaan komen, want ik heb nog geen extra platform voor mijn Mother Base ontwikkeld.
Al redelijk wat gespeeld ter voorbereiding van je herexamen? :lol:

Mooie beschrijving en das ook hoe ik de game aanvoel en bekijk. Vooral dat stuk van, welke missie doe ik nu weer??
Ik heb al een geit of 2 gefultronnend! De interactie met je mannen op Mother Base is ook wel leuk. Eéntje vroeg er om wat meer medicinal plants terug mee te brengen! Voor de rest is de game héél goed kwa gameplay, heb er voorlopig soms nog wat moeite mee. Maar ben de reeks en de game nog maar volop aant ontdekken. Deze game op zich is het echter wel volledig de moeite waard.
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

147
ShAmPi wrote:
Captain Witwicky wrote:
ShAmPi wrote:Het spel blijft hetzelfde hoor...
Maar mensen die er vanuit gingen dat ze via pc een fysiek exemplaar kregen, krijgen een doos met een code erin, waardoor je steam moet installeren en moet downloaden.
Ja ok.

Maar meeste PC gamers hebben steam.
PC Gamers zijn al langer van fysieke exemplaren afgestapt dan consolegamers.

Zelf heb ik ook wel graag schijfje in de hand. Maar uiteindelijk is het allemaal hetzelfde hoor
Ja, maar je keuze is weg. Jij kiest niet meer wat je wilt, je moet gewoon maar aanvaarden wat ze je geven. Dat is voor mij belangrijk.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

148
Ik geef Captain hier toch gelijk. Als het op voorhand geweten is OK, maar er niets van vermelden is het niet.
Moest ik een PS4 game op disc willen aanschaffen en bij thuiskomst zie ik dat er enkel een PSN downloadcode bijzit zonder dat dat op de doos vermeld is, sta ik direct terug in de winkel.
PSN tichke
Image