Re: Je laatste aankoop (geen games)

304
Maxidomino wrote:Het is de Seagate ST2000LM003 2 To SATA 5400. Het was wel een dure aankoop. 120 euro op Amazon.fr. Maar in ruil heb ik nu wel genoeg plaats voor de rest van mijn PS4's leven. :D
Binnen een jaar: "De HDD van mijn PS4 staat vol..." :q:

Ik dacht dat ik die 500Gb van de PS3 nooit ging volkrijgen en ondertussen is het al een paar jaar dat ik daarmee struggle... Vooral psplus was daar de oorzaak van :|
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

305
Kolm wrote:
Maxidomino wrote:Het is de Seagate ST2000LM003 2 To SATA 5400. Het was wel een dure aankoop. 120 euro op Amazon.fr. Maar in ruil heb ik nu wel genoeg plaats voor de rest van mijn PS4's leven. :D
Binnen een jaar: "De HDD van mijn PS4 staat vol..." :q:

Ik dacht dat ik die 500Gb van de PS3 nooit ging volkrijgen en ondertussen is het al een paar jaar dat ik daarmee struggle... Vooral psplus was daar de oorzaak van :|
Ja als hij dan volzit doe ik de oudste games wel weg. :P Het is gewoon irritant dat alles nu op de hdd moet staan. En ik begin me echt te storen dat elke keer ik een game wil spelen, dan moet er een update of een DLC-patch gedownload worden. :angry:
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

309
Ligeiro wrote:
Mr.Wolf wrote:Mag ik vragen waar jij deze allemaal gehaald hebt? Ik zou graag is een paar comics van Batman willen kopen, maar ik weet eigenlijk niet echt waar ik deze moet vinden
World's End Comics in de Overpoortstraat in Gent :)
Das een beetje ver voor mij. Ik ga morgen is in Antwerpen op zoek
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

310
Mr.Wolf wrote:
Ligeiro wrote:
Mr.Wolf wrote:Mag ik vragen waar jij deze allemaal gehaald hebt? Ik zou graag is een paar comics van Batman willen kopen, maar ik weet eigenlijk niet echt waar ik deze moet vinden
World's End Comics in de Overpoortstraat in Gent :)
Das een beetje ver voor mij. Ik ga morgen is in Antwerpen op zoek
naar't schijnt één van de beste comic shops in antwerpen

Mekanik strip,
Sint-Jacobsmarkt 73
2000 Antwerpen

Re: Je laatste aankoop (geen games)

312
een goeie plek om te beginnen voor nieuwe comic lezers bij DC comics is Batman vol 1: The Court of Owls (new52), vol. 2: The City of Owls. nu zitten ze aan vol. 6 :) "Earth One" is ook een goed startpunt, zijn nu al 2 volumes van.
als je liever de klassiekers wil, moet je op zoek naar "The Killing Joke", "Year One" van Frank Miller, "The Dark Knight Returns" ook van Frank Miller, "The Long Halloween", "Batman and Son", enz... :)
De inspiratie voor de 3e film van Nolan komt dan weer uit "Knightfall", "Knightquest" en "KnightEnd".

Re: Je laatste aankoop (geen games)

313
Ligeiro wrote:een goeie plek om te beginnen voor nieuwe comic lezers bij DC comics is Batman vol 1: The Court of Owls (new52), vol. 2: The City of Owls. nu zitten ze aan vol. 6 :) "Earth One" is ook een goed startpunt, zijn nu al 2 volumes van.
als je liever de klassiekers wil, moet je op zoek naar "The Killing Joke", "Year One" van Frank Miller, "The Dark Knight Returns" ook van Frank Miller, "The Long Halloween", "Batman and Son", enz... :)
De inspiratie voor de 3e film van Nolan komt dan weer uit "Knightfall", "Knightquest" en "KnightEnd".
Alright, ik zal morgen is zien wat ik zoal vind daar :)
Image