Re: Game Guide Corner

91
Maxidomino wrote:Ik moet gewoon geduld hebben denk ik. Ik had de MGSV CE guide dus bestels een paar maand geleden en toen stond er dat hij op de verschijningsdatum, dus 1 september zou geleverd worden. Als ik nu op bol kijk, zijn er 2 verschillende CE guides, een europese aan €27 die al de volgende dag geleverd kan worden en dan is er een amerikaanse versie van €32, (deze heb ik dus gepreordered omdat het toen de enige keuze was) en die wordt 5-7 dagen na aankoop geleverd staat er. Dus als ik volgende week dinsdag nog geen nieuws heb zal ik eens een mail moeten sturen.
Hopelijk komt die bij je thuis. Het zal waarschijnlijk zijn doordat het die Amerikaanse versie is...is ook wel de eerste keer dat ik hier van hoor, dus ik ga dit in het oog houden.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

92
Captain Witwicky wrote:
Maxidomino wrote:Ik moet gewoon geduld hebben denk ik. Ik had de MGSV CE guide dus bestels een paar maand geleden en toen stond er dat hij op de verschijningsdatum, dus 1 september zou geleverd worden. Als ik nu op bol kijk, zijn er 2 verschillende CE guides, een europese aan €27 die al de volgende dag geleverd kan worden en dan is er een amerikaanse versie van €32, (deze heb ik dus gepreordered omdat het toen de enige keuze was) en die wordt 5-7 dagen na aankoop geleverd staat er. Dus als ik volgende week dinsdag nog geen nieuws heb zal ik eens een mail moeten sturen.
Hopelijk komt die bij je thuis. Het zal waarschijnlijk zijn doordat het die Amerikaanse versie is...is ook wel de eerste keer dat ik hier van hoor, dus ik ga dit in het oog houden.
Ja ik vind dat ook maar iets vreemd. Hij is nu gelukkig verstuurd naar Post.nl. Waarschijnlijk komt hij maandag of dinsdag toe. ;)
Image

93
Maxidomino wrote:Ja ik vind dat ook maar iets vreemd. Hij is nu gelukkig verstuurd naar Post.nl. Waarschijnlijk komt hij maandag of dinsdag toe. ;)
Ik vond het vreemd dat ze 2 versies hebben. Voor zover ik weet moet je toch niet aan import doen als je als bedrijf weet dat je later een EU versie kan krijgen...

Maar zo te zien is die op weg naar jou, dus tzal wel goed komen! :cool:

94
Voor de Star Wars gamers:
Image
Collector's Edition guide voor Star Wars - Batlefront van 320 pagina's.

- Domineer het gevecht dankzij experte strategieën voor multiplayer matches en co-op play.
- Guide om alle Achievements of Trophies te behalen.
- Leer wanneer je welk wapen en voertuig het best gebruikt.
- Gratis eGuide voor mobiele apparaten.
- Bonus inhoud die je alleen in de CE guide vindt.

95
Captain Witwicky wrote:Voor de Star Wars gamers:
Image
Collector's Edition guide voor Star Wars - Batlefront van 320 pagina's.

- Domineer het gevecht dankzij experte strategieën voor multiplayer matches en co-op play.
- Guide om alle Achievements of Trophies te behalen.
- Leer wanneer je welk wapen en voertuig het best gebruikt.
- Gratis eGuide voor mobiele apparaten.
- Bonus inhoud die je alleen in de CE guide vindt.
dat is voor de boekenwormen onder ons Capper :)

98
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:dat is voor de boekenwormen onder ons Capper :)
Ik alvast niet want ik speel deze game niet :D
misschien dat je je in iets anders verdiept ? Herman Brusselmans ofzo ? :idea:
Helemaal niet. Ik lees eigenlijk niks van eigen bodem.

99
De pagina van de Assassin's Creed Syndicate guide bij Game Mania heeft een update gekregen.
Image

Assassin's Creed - Syndicate - Collector's Edition Guide

- Hardcover guide voor Assassin's Creed - Syndicate
- Walkthrough voor de hele game
- Uitgebreid concept art hoofdstuk
- Dubbelzijdige map poster met artwork van Victoriaans Londen
- Gratis eGuide voor mobiele apparaten
- Excluusieve Wall Clings (stickers)
- Bonus DLC: Angel Knuckles

100
De guides box set van FFX - FFX-2 en FFXII heeft het nu ook officeel gemaakt op zijn eigen site. Dit is de tweede box set na ee nset van FF 7 - 8 - 9.
Image
The must have guide collection for any FINAL FANTASY fan, with books housed in a collectible slipcase and held closed by a magnetic clasp.

This set includes hardcover guides for FINAL FANTASY X, FINAL FANTASY X-2 (including all content in the HD Remastered versions of both games) and FINAL FANTASY XII, each with a deluxe ribbon bookmark.

Each guide has been redesigned and updated with new content and high resolution screen shots.

Includes three high quality lithograph prints that are secured in a FINAL FANTASY themed envelope.

Each book in this deluxe box set also includes a double-sided poster. The posters included with FINAL FANTASY X and FINAL FANTASY X-2 have been updated to include changes to the HD Remaster version of the game.

Dit staat al een tijdje gepre-ordered bij Game Mania ;)

Er is ook een nieuwe guide beschikbaar voor te pre-orderen. De guide van Call of Duty - Black Ops 3
Image
- Complete walkthrough voor de singleplayer campagne
- Gedetailleerde kaarten van elk gebied in de single- en multiplayer
- Proffesionele tactieken voor solo en teamgebaseerde gameplay in de multiplayer
- Gedetailleerde uitleg over elk wapen, attachment, perk, killstreak en meer
- Alle Achievements, Trophies en geheimen
- Gratis eGuide voor mobiele toestellen

Image
- Hardcover guide inclusief Jugger-Nog magnetische flesopener
- Complete walkthrough voor de singleplayer campagne
- Gedetailleerde kaarten van elk gebied in de single- en multiplayer
- Proffesionele tactieken voor solo en teamgebaseerde gameplay in de multiplayer
- Gedetailleerde uitleg over elk wapen, attachment, perk, killstreak en meer
- Alle Achievements, Trophies en geheimen
- Gratis eGuide voor mobiele toestellen

Normale editie kost 19€, CE 27€

https://www.gamemania.be/Default.aspx?t ... game=33934
https://www.gamemania.be/Default.aspx?t ... game=33933

Heeft er ooit al iemand zo'n guide gekocht voor een shooter? Ik zie niet direct een zeer groot voordeel voor een guide voor een shooter.

102
Kolm wrote:Misschien dat het verhaal van de shooter in de guide staat ipv in de game? :D
Zo een enkel blokje tekst bij de introductie zeker? :P

105
De guide van MGS V: TPP is echt wel goed. Als ik een missie herspeel waarvan ik eerst even een paar stappen in de guide bekeken heb, haal ik super makkelijk een S-rank. Maar vooral de optional objectives zijn goed uitgelegd met aanduiding op de kaart. Daar ga ik nog veel werk aan hebben om die allemaal te halen :O