Ik heb de game twee dagen liggen gehad terwijl ik nog moest studeren en heb hem dus ook twee dagen wijselijk in het plastiek laten zittenNTGSruler wrote:Al redelijk wat gespeeld ter voorbereiding van je herexamen? :lol :
Na mijn laatste herexamen ben ik er direct aan begonnen
We zouden een speciale usergroup moeten aanmaken en u erin steken, de "Ik wil niet in dat topic kijken!"-groeptichke wrote:Kan er een mod tot nader order mijn access tot dees topic blokkeren? Ik ga anders geld verspillen
Ondertussen heb ik 7 hoofdmissies gespeeld en de meeste zijmissies die ge tot dan kon doen. Vooral de zesde missie was een showcase van hoe uitgebreid de mogelijkheden zijn. Veel afstand af te leggen, dan verschillende manieren om naar een target in een basis te gaan. In vergelijking met de vorige games angstaanjagend veel mogelijkheden. Zeker qua combat vind ik het in dat opzicht moeilijker. Daar waar ge in de vorige games vaak afgezonderde vijanden had in doorgaans smallere gangen of minder open locaties, patrouilleren de vijanden nu nooit alleen en vaak in open omgevingen. Overdag vind ik het zo heel moeilijk om ze ongemerkt om te leggen. Met het verdovingspistool snel headshoten is dan vaak de enige optie. Al lopen er nu al veel vijanden rond met een helm bij mij...
Mother Base groeit ook redelijk. Ik heb nu denk ik 4 platformen en de crew begint ook aan te groeien. Alleen weet ik nog niet of die crew zou kunnen levellen of dat ik ze later door personeel met betere skills moet vervangen.