Re: 'It's all about the drinks'-topic

391
met0t0 wrote:
Ligeiro wrote:american beer is like having sex in a canoe; fucking close to water :p
Het valt te zien welk het is, maar het is wel mogelijk... :p

Gisteren ter gelegenheid van het einde van de herexamens nog eens een Orval gedronken. Deze was 3 maanden oud, niet echt verschil in smaak met een 'verse'. Het blijft een fantastisch bier, jammer dat ik er nu geen meer heb staan om direct op te drinken, want de twee die ik nog heb, staan te rijpen.
Ik hoop dat ze staan en niet liggen te rijpen. ;)
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

393
ShAmPi wrote:
met0t0 wrote:
Ligeiro wrote:american beer is like having sex in a canoe; fucking close to water :p
Het valt te zien welk het is, maar het is wel mogelijk... :p

Gisteren ter gelegenheid van het einde van de herexamens nog eens een Orval gedronken. Deze was 3 maanden oud, niet echt verschil in smaak met een 'verse'. Het blijft een fantastisch bier, jammer dat ik er nu geen meer heb staan om direct op te drinken, want de twee die ik nog heb, staan te rijpen.
Ik hoop dat ze staan en niet liggen te rijpen. ;)
Ze staan mooi recht in mijnen kelder sie (met0t0 heeft thuis geen kelder), netjes op een redelijk stabiele temperatuur :)

Re: 'It's all about the drinks'-topic

399
met0t0 wrote:Ik heb nog geen Grolsch gedronken, dus ik zou het niet weten :p
Blijkbaar iets typisch Nederlands, daarom dat ik het nog niet tegengekomen zal zijn.
Komt uit Groenloo en is inderdaad typisch Nederlands. Hoewel ik laatst in Spanje in de Spaanse Lidle ook Grolsch tegen kwam zou het wellicht ook bij jullie in België te verkrijgen zijn :bier:
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

400
Colossus wrote:Komt uit Groenloo en is inderdaad typisch Nederlands. Hoewel ik laatst in Spanje in de Spaanse Lidle ook Grolsch tegen kwam zou het wellicht ook bij jullie in België te verkrijgen zijn :bier:
Ik twijfel er niet aan dat het hier ook verkrijgbaar zou zijn, maar ik denk dat het nogal verdrongen is door de veel grotere Belgische pilsbieren ;)

Re: 'It's all about the drinks'-topic

401
Omdat ik nu samenwoon met mijn vriendin, ben ik mijn mancave aan het inrichten :smug: Ik wou een leuke kast voor al mijn bierglazen en denk het gevonden te hebben :D Doordat het volledig in glas is, kan ik mijn glazen altijd goed bewonderen. Misschien dat ik het ook verlicht zou maken, maar dat weet ik nog niet. Veel kost het in ieder geval niet.
Image
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

404
Kolm wrote:Is ze stofdicht? Of kan je ze makkelijk stofdicht maken door een soort van schuimachtige strips aan de kieren tussen te plakken? Weet exacte naam niet van die dingen. Maar je hoeft ze dan iets minder vaak schoon te maken ;)
Ik weet het niet eigenlijk. Ik heb een kast met open deuren met ongeveer dezelfde afmetingen, maar ik wou eentje met deuren om te voorkomen dat het vol stof kruipt. Ik moet er in de winkel nog eens naar gaan kijken.
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

405
Ik had zonder nadenken een dvd-kastje gekocht om mijn games in te zetten. Heeft een glazen deur maar die staat ongeveer een halve cm van de kast af doordat er ruimte nodig is voor het scharnierpunt. Gevolg: door die enorme kieren komt nog altijd een hoop stof erin. Enige dat het nog beetje beperkt is het feit dat het kastje propvol zit. En zoveel ruimte kan je niet makkelijk/mooi oplossen met schuimstrips. :|
Image