Re: Welke game speelde je het laatste uit?

332
Infamous second son -> 7/10
Leuk spel, leuke missies en vooral die superpowers hebben is leuk. Ik heb eerst saints row 4 gespeeld en moest vaak terugdenken aan dat spel, waarin ik de superpowers die je had nog leuker vond dan hier. Het verhaal was niets speciaals en het was een redelijk kort spel, wat ik niet zo erg vind. Ik vond het ook wel een goed concept dat je kon kiezen om het spel op 2 manieren te spelen, goed of slecht, wat het dan ook een extra dimensie heeft.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

334
Calvino Noir => Mening ook terug te vinden op de blog :p

Mini Ninjas: Leuke afwisseling! Ook heel wat langer dan ik had verwacht. Het ziet er wel wat kiddy uit maar is best grappig. Wat me ook opviel is dat er veel variatie in de omgevingen zit. Ze hebben de moeite genomen om om de zoveel levels de setting te veranderen waardoor de stijl van de levels ook anders wordt. Gameplay bevat ook meerdere elementen, het is niet altijd maar knokken. Ook magic, shuriken, potions, zelf potions maken, verschillende playable characters met elk hun eigen eigenschap,... Maar de game blijft makkelijk, zelfs op hard ben ik maar 3-4 keer doodgegaan en dan vooral omdat ik eigenlijk helemaal niet meer op mijn leven aan het letten was... :L:
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

335
Dead Space 2

Voelt vertrouwd maar ook volledig anders aan dan de eerste game. Gameplay gewijs is het een uitbreiding, een beter verhaal doordat we nu ook in de geestelijke ziekte kruipen van de hoofdrolspeler, meer wapens, maar misschien ietsje, ietsje maar, minder griezeliger.

9/10
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

336
Far Cry Classic 6.5/10
Dit is dus het eerste spel uit de reeks. Voor 2004 is de spel echt goed. Voor 2014 was dit spel minder. Het richten ging niet zo vlot, de omgevingen laden traag,... Het is ook echt moeilijk. Ik heb het uitgespeeld op easy en het was echt soms al te moeilijk voor mij. Het verhaal was gewoon. 10 jaar geleden was dit volgens mij top.

Prince Of Persia: The Sands Of Time 8/10
Heel lang geleden dat ik deze nog is gespeeld had. Nu nog is op ps3 gekocht uit nostalgie. Ik kon het wel veel beter als vroeger. Ik wist nog ongeveer wat ik allemaal moest doen, dus ik was redelijk snel klaar (nog geen 5 uur). Het enigste minpunt was dat het geluid slecht was. Ik verstond de helft van de tijd niet wat ze zeiden, en er waren geen ondertitels.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

337
Captain Witwicky wrote:Dead Space 2

Voelt vertrouwd maar ook volledig anders aan dan de eerste game. Gameplay gewijs is het een uitbreiding, een beter verhaal doordat we nu ook in de geestelijke ziekte kruipen van de hoofdrolspeler, meer wapens, maar misschien ietsje, ietsje maar, minder griezeliger.

9/10
dode vriendin allicht ?

OT: Giana Sisters afgehaspeld, degelijke platformer maar die eindbaas..... grrrr..... :angry: ik haat die gast maar ik heb hem toch klein gekregen uiteindeljk.... maar liefst 4 uur opgezeten (wel niet aan één stuk)

8/10

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

338
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:Dead Space 2

Voelt vertrouwd maar ook volledig anders aan dan de eerste game. Gameplay gewijs is het een uitbreiding, een beter verhaal doordat we nu ook in de geestelijke ziekte kruipen van de hoofdrolspeler, meer wapens, maar misschien ietsje, ietsje maar, minder griezeliger.

9/10
dode vriendin allicht ?
Die komt erin ja.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

341
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:Dead Space 2

Voelt vertrouwd maar ook volledig anders aan dan de eerste game. Gameplay gewijs is het een uitbreiding, een beter verhaal doordat we nu ook in de geestelijke ziekte kruipen van de hoofdrolspeler, meer wapens, maar misschien ietsje, ietsje maar, minder griezeliger.

9/10
dode vriendin allicht ?
Die komt erin ja.
:O :O :O

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

342
Rain 8.5/10
Wow, ik ben verbaasd. Ik had het met een beetje tegenzin opgestart. Ik vond het een prachtig verhaal en het werd op een mooie manier vertelt. De puzzels waren echt wel easy (als je ze al puzzels kunt noemen). Je speelt het meer voor het verhaal en de graphics. De graphics waren dus zeer mooi. Ook de muziek was prachtig. Na 3.5 uur was ik er al wel mee klaar
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

343
Mr.Wolf wrote:Rain 8.5/10
Wow, ik ben verbaasd. Ik had het met een beetje tegenzin opgestart. Ik vond het een prachtig verhaal en het werd op een mooie manier vertelt. De puzzels waren echt wel easy (als je ze al puzzels kunt noemen). Je speelt het meer voor het verhaal en de graphics. De graphics waren dus zeer mooi. Ook de muziek was prachtig. Na 3.5 uur was ik er al wel mee klaar
Vond ik ook :)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

344
Mr.Wolf wrote:Rain 8.5/10
Wow, ik ben verbaasd. Ik had het met een beetje tegenzin opgestart. Ik vond het een prachtig verhaal en het werd op een mooie manier vertelt. De puzzels waren echt wel easy (als je ze al puzzels kunt noemen). Je speelt het meer voor het verhaal en de graphics. De graphics waren dus zeer mooi. Ook de muziek was prachtig. Na 3.5 uur was ik er al wel mee klaar
ik zen benieuwd :smug:
cron