Seffens eindelijk eens terug verder doen se. Heb er zin in om wat rond te sluipen
Heb nog vraagje. Als je zo vijanden ondervraagt geven ze soms locaties weg van resources. Bijvoorbeeld een jeep. Kun je dat ergens terugvinden in je iDroid of op je map? Wordt dat aangeduidt ergens?
Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
167Normaal gezien staat dat op de map jaNTGSruler wrote:Heb nog vraagje. Als je zo vijanden ondervraagt geven ze soms locaties weg van resources. Bijvoorbeeld een jeep. Kun je dat ergens terugvinden in je iDroid of op je map? Wordt dat aangeduid ergens?
En binnenkort kunt ge dan ook voertuigen fulton extracten. Dat is trouwens echt nodig voor de missies van uw combat unit.
Voor de rest: zeker de cassettes luisteren, die zijn heel interessant.
Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
168Thx. Ik snap trouwens nog altijd niet zo goed hoe je met Staff Management moet omgaan en hoe je je R&D en Support Unit omhoog doet levelen. Of hoe je je volk moet verdelen. En wat zijn die Direct Contracts?? Vergeef mij, ik ben echt een beginneling. Dat merk ik ook in de missies. Al betert het beetje per beetje.met0t0 wrote: Normaal gezien staat dat op de map ja
En binnenkort kunt ge dan ook voertuigen fulton extracten. Dat is trouwens echt nodig voor de missies van uw combat unit.
Voor de rest: zeker de cassettes luisteren, die zijn heel interessant.
Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
169Ik doe altijd auto assign. Dan worden de beste mensen op de juiste afdeling geplaatst.NTGSruler wrote:Thx. Ik snap trouwens nog altijd niet zo goed hoe je met Staff Management moet omgaan en hoe je je R&D en Support Unit omhoog doet levelen. Of hoe je je volk moet verdelen. En wat zijn die Direct Contracts?? Vergeef mij, ik ben echt een beginneling. Dat merk ik ook in de missies. Al betert het beetje per beetje.met0t0 wrote: Normaal gezien staat dat op de map ja
En binnenkort kunt ge dan ook voertuigen fulton extracten. Dat is trouwens echt nodig voor de missies van uw combat unit.
Voor de rest: zeker de cassettes luisteren, die zijn heel interessant.
Mensen die je onder Direct Contract zet zijn mensen die je dan niet meer kwijt kunt raken. Ze kunnen dan ook niet meedoen met missies en kunnen niet "gejat" worden tijdens een FOB aanval.
Het levelen van R&D gaat volgens mij door soldaten met die skill in je R&D department te zetten. Bij mij zijn ze al level 10
Als dit verkeerd is moet iemand mij maar even corrigeren
Heb nu zelf 2 main missies gedaan en wat Side ops en zit al op de 10 uur.
Ik wilde een rat met een fulton extracten maar dat gaat niet
Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
170Kleine dieren kan je niet fultonen, die moet je in jouw zak steken.
En het level van jouw units wordt denk ik berekend met de ratings van jouw mannen. Hoe meer mannen je naar MB brengt, hoe hoger het level en na een tijdje zal je waarschijnlijk een maximum bereiken en moet je de slechtere ontslaan en op zoek gaan naar betere mannen om zo jouw unit level te doen stijgen.
Ik heb nu de limiet qua geld bereikt, erg jammer dat je maximum maar 5 miljoen GMP kan hebben. Ik moet wel zeggen dat ik nooit veel develop om geld uit te sparen. Om wat plaats te maken heb ik enkele dingen gedeveloped en het ging toch rap om 1.5 miljoen GMP.
En het level van jouw units wordt denk ik berekend met de ratings van jouw mannen. Hoe meer mannen je naar MB brengt, hoe hoger het level en na een tijdje zal je waarschijnlijk een maximum bereiken en moet je de slechtere ontslaan en op zoek gaan naar betere mannen om zo jouw unit level te doen stijgen.
Ik heb nu de limiet qua geld bereikt, erg jammer dat je maximum maar 5 miljoen GMP kan hebben. Ik moet wel zeggen dat ik nooit veel develop om geld uit te sparen. Om wat plaats te maken heb ik enkele dingen gedeveloped en het ging toch rap om 1.5 miljoen GMP.
Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
171Ik zou dringend is moeten beginnen aan deze game.
Maar Mad Max weigert van de PS4 te verlaten
Maar Mad Max weigert van de PS4 te verlaten
Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
172haha ja daar was ik al achter vogels enzo gaan in de zakMaxidomino wrote:Kleine dieren kan je niet fultonen, die moet je in jouw zak steken.
En het level van jouw units wordt denk ik berekend met de ratings van jouw mannen. Hoe meer mannen je naar MB brengt, hoe hoger het level en na een tijdje zal je waarschijnlijk een maximum bereiken en moet je de slechtere ontslaan en op zoek gaan naar betere mannen om zo jouw unit level te doen stijgen.
Ik heb nu de limiet qua geld bereikt, erg jammer dat je maximum maar 5 miljoen GMP kan hebben. Ik moet wel zeggen dat ik nooit veel develop om geld uit te sparen. Om wat plaats te maken heb ik enkele dingen gedeveloped en het ging toch rap om 1.5 miljoen GMP.
@ Shampi
Koop een 2de ps4, probleem opgelost
Even een klein filmpje, zal wel even in spoiler tag zetten. Voor de mensen die verder zijn dan hoofdmissie 4 zal er wel geen spoiler meer inzitten:
Eerste gedeelte is heel stealthy een outpost overnemen (vanaf 1 minuut 8 maybe spoiler)
Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
173Leuk filmpje
Wel grappig om op die manier een guard post te veroveren, dat zal ik ook eens proberen
Om voor de rest op het verzamelen van mannen te reageren, het klopt wat er hier al gezegd werd. In het begin krijgt ge alleen maar slecht personeel, van rang E of D. Na een tijdje begint ge betere mannen tegen te komen. Ik kom er nu doorgaans tegen van rang B-A tot A+. Zeker altijd uw int scope (dacht dat dat de naam is) direct upgraden als dat kan, daarmee kunt ge rangen van soldaten zien.
Natuurlijk kan uw Mother Base niet snel genoeg groeien om al uw verzamelde soldaten te houden. Ik heb nu 3 command platforms, 3 platforms voor de base developing unit en 3 platforms voor de support unit. De rest heeft er 2. Ik heb nu 320 soldaten rondlopen op mijn Mother Base, maar mocht ik genoeg plaats gehad hebben, zouden dat er zeker al 500 geweest zijn. De slechtere soldaten ontslaat ge inderdaad als er betere beschikbaar zijn. Zo kan het level van die units veel sneller stijgen
Uiteindelijk gaat het allemaal wel best vlot. Gewoon altijd goed rondkijken voor goede soldaten en die meenemen. Die fulton's zijn fantastisch en kunt ge in enorm veel situaties gebruiken. Als ge de Cargo Upgrade 2 hebt en voertuigen/containers/... kunt fultonnen, dan kunt ge bijvoorbeeld ook tanks fultonnen om die side ops zonder problemen te completen
Wel grappig om op die manier een guard post te veroveren, dat zal ik ook eens proberen
Om voor de rest op het verzamelen van mannen te reageren, het klopt wat er hier al gezegd werd. In het begin krijgt ge alleen maar slecht personeel, van rang E of D. Na een tijdje begint ge betere mannen tegen te komen. Ik kom er nu doorgaans tegen van rang B-A tot A+. Zeker altijd uw int scope (dacht dat dat de naam is) direct upgraden als dat kan, daarmee kunt ge rangen van soldaten zien.
Natuurlijk kan uw Mother Base niet snel genoeg groeien om al uw verzamelde soldaten te houden. Ik heb nu 3 command platforms, 3 platforms voor de base developing unit en 3 platforms voor de support unit. De rest heeft er 2. Ik heb nu 320 soldaten rondlopen op mijn Mother Base, maar mocht ik genoeg plaats gehad hebben, zouden dat er zeker al 500 geweest zijn. De slechtere soldaten ontslaat ge inderdaad als er betere beschikbaar zijn. Zo kan het level van die units veel sneller stijgen
Uiteindelijk gaat het allemaal wel best vlot. Gewoon altijd goed rondkijken voor goede soldaten en die meenemen. Die fulton's zijn fantastisch en kunt ge in enorm veel situaties gebruiken. Als ge de Cargo Upgrade 2 hebt en voertuigen/containers/... kunt fultonnen, dan kunt ge bijvoorbeeld ook tanks fultonnen om die side ops zonder problemen te completen
Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
174Ja de game is echt wel goed. Wanneer wordt je support unit eigenlijk geupgraded? Ik kan nog altijd geen mortieren of weapon emplacements int algemeen fultonnen? Je scope upgraden is echt wel handig zodat je de graden ziet van vijanden. De game is ongelooflijk cool en al die opties. Zelfs als je teveel je tranquilizer gebruikt of je wapen in het algemeen gaat de silencer kapot en maakt je wapen evenveel geluid als normaal. Al die zakens om rekening mee te houden. De AI is wel slim en ik heb best wel moeite om rond te sluipen zonder gezien te worden. Die side ops vind ik best wel leuk. Aangenaam dat je zo kunt ronddwalen in Afghanistan en zijmissies te doen
Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
175De support unit, zoals de andere units, stijgt door er betere mannen voor te vinden. Eens het level hoog genoeg is moet je niet vergeten jouw fultons te upgraden.
Ik kan nu eindelijk mijn wapens customizen. Dat hadden ze toch duidelijker mogen uitleggen. Je moet dus een side-ops doen en een legendary gun smith zoeken. En dan kan je ze customizen. Geweldig want nu kan ik eindelijk een silencer op mijn tranq-sniper plaatsen.
Ik kan nu eindelijk mijn wapens customizen. Dat hadden ze toch duidelijker mogen uitleggen. Je moet dus een side-ops doen en een legendary gun smith zoeken. En dan kan je ze customizen. Geweldig want nu kan ik eindelijk een silencer op mijn tranq-sniper plaatsen.
Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
176even een kleine mededeling:
Het is beter om Quiet niet tijdens missie 29 en 42 te gebruiken. DIt kan namelijk je savegame corrupten
bron: Konami Twitter
Het is beter om Quiet niet tijdens missie 29 en 42 te gebruiken. DIt kan namelijk je savegame corrupten
bron: Konami Twitter
Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
177Maxidomino wrote:De support unit, zoals de andere units, stijgt door er betere mannen voor te vinden. Eens het level hoog genoeg is moet je niet vergeten jouw fultons te upgraden.
Ik kan nu eindelijk mijn wapens customizen. Dat hadden ze toch duidelijker mogen uitleggen. Je moet dus een side-ops doen en een legendary gun smith zoeken. En dan kan je ze customizen. Geweldig want nu kan ik eindelijk een silencer op mijn tranq-sniper plaatsen.
Mhm ok. Als ik nog eens toe kom om verder te spelen zal ik betere mannen zoeken. Fultron heb ik nog niet kunnen upgraden...
Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
178Daar zit ik belange nog niet. Hopelijk komen ze snel met een patch want ik zou niet willen dat mijn save plots weg is.Marty wrote:even een kleine mededeling:
Het is beter om Quiet niet tijdens missie 29 en 42 te gebruiken. DIt kan namelijk je savegame corrupten
bron: Konami Twitter
Sent from my Archos 50c Oxygen using Tapatalk
Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
179Interessant om te weten, ik zal post-its in mijn guide hangen zodat ik het zie voordat ik aan de missie begin. Bedankt om het te laten weten!Marty wrote:even een kleine mededeling:
Het is beter om Quiet niet tijdens missie 29 en 42 te gebruiken. DIt kan namelijk je savegame corrupten
bron: Konami Twitter
Al zit ik daar ook nog niet, nog maar net de zeventiende missie gespeeld
Nog iets waar ik niet genoeg op gelet heb: kijk heel goed naar de unieke skills van uw soldaten voordat ge ze ontslaat omdat ze een te lage rang hebben!
Zo heb ik de verdovingsspecialist blijkbaar ontslagen en nu kan ik mijn sniper met verdovingspijltjes niet meer upgraden...
Ik ga straks dus nog eventjes de tiende hoofdmissie herspelen, want daar kunt ge die specialist halen. Ik denk toch dat ge makkelijk missies opnieuw kunt spelen, hopelijk geraak ik er niks mee kwijt.
Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
180omg druk bezig van een missie te ontsnappen, ben ik bijna bij de helicopter word ik toch omver gelopen door een ram