Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

452
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:ik neem aan dat je niet voertuig zelf hebt gewonnen Cap ? jij moet het trouwens meer van boten hebben hé
Hoe bedoel je gewonnen? Was er een wedstrijd?
Ik ben niet vies van een boot, maar ik ben toch meer een V8 man ;)
ik bedoel dat je als DLC 'extraatje' die jaap op wielen naar huis mocht nemen.... ik neem aan dat je pa daar toch niet plaats voor wou maken in zijn donkere, muffe doch goed onderhouden garage ? :cool:
Alleszins niet mee naar huis rijden, je kan niet echt iets doen met een DLC code. Best ook niet te lang in je garage laten staan. Met zo'n wagen zou ik wel in de garage mogen staan ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

454
Image
Special Edition is het geld niet echt waard, 60 euro terwijl in de store 40 euro. De pluchie geraakt met moeite in de verpakking omdat deze iets te groot is en daardoor heel de doos wat vervormt. Met andere SE of CE heb je soms nog dat je hem als één geheel tussen je andere games in het rek kan zetten maar bij deze is dat ook niet echt het geval... De knuffel is ook niet echt afgewerkt, maar al bij al valt het nog mee. Vrijdag kan ik hem voor de eerste keer spelen.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

455
dividedx11 wrote:
Image
Special Edition is het geld niet echt waard, 60 euro terwijl in de store 40 euro. De pluchie geraakt met moeite in de verpakking omdat deze iets te groot is en daardoor heel de doos wat vervormt. Met andere SE of CE heb je soms nog dat je hem als één geheel tussen je andere games in het rek kan zetten maar bij deze is dat ook niet echt het geval... De knuffel is ook niet echt afgewerkt, maar al bij al valt het nog mee. Vrijdag kan ik hem voor de eerste keer spelen.
precies toch een beetje een kat in een zak :idea:

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

457
Image
Ik ben denk ik niet zo teleurgesteld als Divided, alleen is het echt veel kleiner dan ik mij had voorgesteld :p
Zeker wel waar dat iota in het doosje gepropt zat, dat stond bij mij ook bol. Voor de rest is iota eigenlijk wel de goede grootte, alleen jammer dat ge op bepaalde plekjes soms wat lijmresten ziet. Voor de rest vind ik dat ge hem heel mooi kunt neerzetten :)
Aangezien ik er met een bon van €15 slechts €45 voor betaald heb, vind ik het zeker een mooie editie :)

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

458
met0t0 wrote:
Image
Ik ben denk ik niet zo teleurgesteld als Divided, alleen is het echt veel kleiner dan ik mij had voorgesteld :p
Zeker wel waar dat iota in het doosje gepropt zat, dat stond bij mij ook bol. Voor de rest is iota eigenlijk wel de goede grootte, alleen jammer dat ge op bepaalde plekjes soms wat lijmresten ziet. Voor de rest vind ik dat ge hem heel mooi kunt neerzetten :)
Aangezien ik er met een bon van €15 slechts €45 voor betaald heb, vind ik het zeker een mooie editie :)
Ik ben ook wel tevreden hoor, maar als er een steelbook ofzo had bijgezeten zou het voor mij meer af geweest zijn (ik wist natuurlijk op voorhand dat er geen bijzat). Alleen jammer dat zijn armern continue naar achteren gaan en zijn benen scheef liggen doordat ze in de verpakking verkeerd moeten gezeten hebben, maar ik krijg het wel goed en kijk al uit naar de game :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron