Re: PlayStation 4

79
Ik weet niet of ik deze vraag in dit topic moet stellen, maar ik doe het toch...

Op mijn PS4 in het spel Bloodborne is de spraak in het Engels en alle geschreven tekst in het Nederlands. Is er een manier waarop ik de geschreven tekst ook in het Engels kan krijgen, via instellingen of zo?

Ik had al gekeken bij de instellingen op de PS4 en in het spel zelf maar kan het niet echt vinden.
Image

Re: PlayStation 4

80
Rushifel wrote:Ik weet niet of ik deze vraag in dit topic moet stellen, maar ik doe het toch...

Op mijn PS4 in het spel Bloodborne is de spraak in het Engels en alle geschreven tekst in het Nederlands. Is er een manier waarop ik de geschreven tekst ook in het Engels kan krijgen, via instellingen of zo?

Ik had al gekeken bij de instellingen op de PS4 en in het spel zelf maar kan het niet echt vinden.
Misschien de taal van je PS4 in het engels zetten? Dat helpt meestal wel ;)
Image

Re: PlayStation 4

81
minermb wrote:
Rushifel wrote:Ik weet niet of ik deze vraag in dit topic moet stellen, maar ik doe het toch...

Op mijn PS4 in het spel Bloodborne is de spraak in het Engels en alle geschreven tekst in het Nederlands. Is er een manier waarop ik de geschreven tekst ook in het Engels kan krijgen, via instellingen of zo?

Ik had al gekeken bij de instellingen op de PS4 en in het spel zelf maar kan het niet echt vinden.
Misschien de taal van je PS4 in het engels zetten? Dat helpt meestal wel ;)
Dat is misschien een mogelijkheid ja. Wel jammer dat dan de menu's en dergelijke van de PS4 zelf niet meer Nederlands zijn. In elk geval bedankt voor de tip.
Image

Re: PlayStation 4

82
minermb wrote:
Rushifel wrote:Ik weet niet of ik deze vraag in dit topic moet stellen, maar ik doe het toch...

Op mijn PS4 in het spel Bloodborne is de spraak in het Engels en alle geschreven tekst in het Nederlands. Is er een manier waarop ik de geschreven tekst ook in het Engels kan krijgen, via instellingen of zo?

Ik had al gekeken bij de instellingen op de PS4 en in het spel zelf maar kan het niet echt vinden.
Misschien de taal van je PS4 in het engels zetten? Dat helpt meestal wel ;)
die functie is idd zeer handig, ik herinner me nog toen ik de eerste Infamous speelde en men ps3 nog op Nederlands stond....

na 'hey, die gouzer' ipv 'hey, that guy' heb ik mijn les geleerd :L:

Re: PlayStation 4

83
Toch blijft het jammer dat niet alle games de opties ondersteunen om gewoon in het optie menu de taal en ondertiteling aan te passen,
dit kan toch met films ook? :L:
Het lijk me totaal niet veel moeite voor de gamemaker deze optie toe te voegen in hun games want de talen zitten er toch in.... :idea:
Image

Re: PlayStation 4

84
Colossus wrote:Toch blijft het jammer dat niet alle games de opties ondersteunen om gewoon in het optie menu de taal en ondertiteling aan te passen,
dit kan toch met films ook? :L:
Het lijk me totaal niet veel moeite voor de gamemaker deze optie toe te voegen in hun games want de talen zitten er toch in.... :idea:
Ik deel volledig je mening!
Image

Re: PlayStation 4

86
NTGSruler wrote:Iemand al de 3.00 systeemversie gedownload? Mijn is bezig. Ben benieuwd naar de nieuwe features. Vooral de communities wil ik wel eens zien wat dat teweeg brengt.
Ik had de beta al even, maar vindt er weinig vernieuwend aan. Communities zijn wel leuk, maar een beetje vreemd dat je ze niet op kunt zoeken :? Voor de rest vind ik het dat ze dingen hebben toegevoegd, waaraan ik weinig heb. Wel fijn dat de opslag van ps+ is verhoogd tho. :)
Image

Re: PlayStation 4

87
minermb wrote:
NTGSruler wrote:Iemand al de 3.00 systeemversie gedownload? Mijn is bezig. Ben benieuwd naar de nieuwe features. Vooral de communities wil ik wel eens zien wat dat teweeg brengt.
Ik had de beta al even, maar vindt er weinig vernieuwend aan. Communities zijn wel leuk, maar een beetje vreemd dat je ze niet op kunt zoeken :? Voor de rest vind ik het dat ze dingen hebben toegevoegd, waaraan ik weinig heb. Wel fijn dat de opslag van ps+ is verhoogd tho. :)
Je kunt alle communities zoeken en die van je vrienden denk ik. Events voorlopig nog FIFA, Project Cars...

Heb mij wel bijgevoegd aan de PXTR community :P
Image

Re: PlayStation 4

89
Alleen de opslagcapaciteit van Plus en de mogelijkheid om de gratis games vanaf het Home scherm te downloaden zijn interessant i.m.o. (en gezien het aanbod van Plus voor oktober is zelfs dit de moeite niet echt... ;)).

De rest zegt me eigenlijk niets en ik vraag me af waarom we gewoon nog steeds niet de geïnstalleerde games in onze eigen wikkeleurige volgorde kunnen ordenen...
Image

Re: PlayStation 4

90
Nog mensen bij wie die PS+ sectie niet verschijnt?
Zou bovenaan helemaal links moeten zijn, maar dat is voor mij nog altijd "Notifications". Heb een screenshot van een vriend waar het wel zichtbaar is ...
In mijn profiel geeft hij het PS+ teken wel nog altijd aan.
PSN tichke
Image