Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2521
Colossus wrote:+++ Oh wat groeit hij goed!
+++ Veel visite
--- is veel gebakjes eten, pfff vol gevoel zeg maar

--- ongelooflijk veel zin om te gamen
+++ Nog even en dan gaan we Fallout halen, Starwars battlefront en voor pc de nieuwe rollercoaster
Geloof me maar...: die tijd komt vanzelf wel weer! :D
Top dat alles gezond en wel gaat! Geeft toch een hoop levensplezier (en neemt soms weer een hoop energie... :D) die kleintjes!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2522
Elexus wrote:-- morgen naar Gent, niet veel zin in
Waarom niet?
Inschrijven voor school?

+/- Weer goed geslapen maar het ding waar ik gisteren voor op moest staan werd uitgesteld naar vandaag dus ik mocht weer te vroeg wakker worden...
--- De manier waarop mijn vader iemand wakker maakt, wordt nog mooi omschreven als bruut, onhandig en luid...
--- Mijn vader die op bepaalde momenten me echt geen rust gunt...
+++ Hawaii 5 O + Deadliest Catch
+/- Nieuwe FFXV trailer, heerlijk om te zien maar kort...
--- Nog steeds geen nieuws over FFXII HD...

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 20 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 49 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Nog 159 dagen voor Deus Ex Mankind Divided maar de CE is nog niet in retail beschikbaar...
+++ Nog 183 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2523
+++ Eindelijk ingeschreven voor Afrikaanse dans en voor t unief
--- Is wel even veel geld tegelijk voor ons moeder, mijn broer zit ook op t unief, ze moet kiné betalen omdat ze ziek is, dans is niet zo goedkoop, het komt allemaal wat samen
+/- De laatste rustige dagen, we gaan er gewoon van genieten
--- Gisteren mijn laptop gedoopt met thee, hopelijk wil hij morgen weer goed werken, hij zit in een zak rijst om goed uit te drogen
++ Er is gelukkig budget voor als ik een nieuwe nodig heb :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2527
Elexus wrote:
Captain Witwicky wrote:
Elexus wrote:-- morgen naar Gent, niet veel zin in
Waarom niet?
Inschrijven voor school?
't Was meer een informatiesessie. :) Maarja, door dat weer en vroeg opstaan, had ik er dus niet echt veel zin in.
Oh het weer is zo slecht nog niet :p
Gelukkig heb je nog info sessies, mijn broer moet altijd raden wanneer die zijn, net als dit jaar... :dizzy:
fsterchele23 wrote:----- weer een vriend die mij een paar figuurlijke messteken bezorgt woohooo ik kan de tel nie meer bijhouden van 2015
Dumpen!

--- Het ding waar ik 2 dagen vroeg voor moest opstaan, gebeurde vandaag om 16u. Serieus zeg...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2529
+++ Limburg week is bijna voorbij
Image
arty:
--- nu wel uitgeput van alles dat ik heb moeten doen.
- en dan moet ik morgen nog een Franse in luik ondervragen over de bezienswaardigheden...
++ De dingen die ik moest doen, zijn volgens mij wel goed gegaan. Vandaag voor een presentatie die voor 10% meetelt aan het eindcijfer, een 8 gehaald. Nu voel ik me weer helemaal happy :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2535
+++ Ik ben terug van de ontmoetingsdag van Sociaal Werk
---------- Ik kwam eraan en ik kende absoluut niemand. Ik ging bij een supervriendelijke jongen zitten die mij echt wel tof leek. Bleek dat we niet bij elkaar in de klas zaten. Stond ik daar helemaal alleen
-------------- Er zitten 3 jongens bij mij in de klas, maar daar moet ik helemaal niks van hebben. Het waren precies wat crapullekes
+++++ Toen zag ik 2 meisjes staan die ook niemand kenden. Ben ik daar gewoon de hele tijd bijgeweest en die leken me wel tof

Het is echt wel een hele aanpassing
Image