Re: Pronken met je Platinums

421
Kolm wrote:@paveman: Het verhaal in danganronpa heeft ongeveer dezelfde opzet: mensen gevangen en maar eentje kan overleven en die wordt dan vrijgelaten Dat alles terwijl er een of andere gekke beer aan de touwtjes trekt. Wat er deze keer niet inzit zijn de keuzemomenten die dan splitsingen in het verhaal opleveren, wat dat betreft is het verhaal dus wel vrij rechtlijnig. Omgevingspuzzels zoals in Virtue's last reward heb ik ook nog niet gehad, het is meer het onderzoeken van de moordplek en dat samenbrengen met andere elementen om dan de dader te vinden. Genoeg wtf-momenten tot nu toe... Ben het wel langzaamaan aan het doen, nu in chapter 3 en afwisselend (eindelijk) de DLC van Fallout 3 aan het doen.
Erg verlate reactie i.v.m. vakantie, maarreh... thnx! :D Wordt bijgeschreven op de wishlist (backlog is nog steeds dusdanig dat ik maar niet gelijk over ga op aankoop...)

Edit: in de vakantie Sound Shapes gehaald. Vond het wat te cheap om 3x platinum te halen zonder er wat voor te doen, dus heb m op PS4 ook nog helemaal gespeeld (ja, ook Death Mode helemaal opnieuw ja). Dat viel dusdanig mee, oftewel: Death Mode - die me sowieso na alle horrorverhalen 100 punten mee viel - dat ik 'm op PS3 toch maar via cross save ook binnen heb gehaald.
Image

Re: Pronken met je Platinums

426
Platinum #54

Moordenaars Credo: Bevrijding Hoge Definitie :lol:
Image
Een platinum om maar een platinum te zijn. De minste van alle AC's en niet echt trots op. Makkelijk in de mate van het mogelijke want veel bugs soms dus redelijk frustrerend soms en veel te veel collectibles naar mijn goesting die geen meerwaarde bieden. Heb dus een guide gebruikt. Naar AC normen een korte game hoewel ik 15 uur op de teller heb. Gelukkig voor maar zeven euro gekocht. Iedereen zou deze plat kunnen halen, het is maar de vraag of je dat wilt en er geduld voor hebt :)

Twee platinums binnen een week tijd :D

Hopelijk is Unity pakken beter. Maar ik ga eerst iets anders spelen want heb het nu weer wel gehad met AC.

En proficiat Elexxus dat is ook een makkelijke maar wel grappige plezante plat ;)
Image

Re: Pronken met je Platinums

430
fsterchele23 wrote:
Image
plat number 7 is van RIDE
Proficiat blijkbaar makkelijk maar heb die demo gespeeld en was altijd laatste als ik al kan finishen aartsmoeilijk denk niet mijn ding. Gaf meestal op. Was het goed?

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

431
RoyVdW wrote:
fsterchele23 wrote:
Image
plat number 7 is van RIDE
Proficiat blijkbaar makkelijk maar heb die demo gespeeld en was altijd laatste als ik al kan finishen aartsmoeilijk denk niet mijn ding. Gaf meestal op. Was het goed?

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
die game is supergoed, dat snelheidsgevoel :o en ja das gewend komen ik heb er ook lang mee bezig geweest scheelt wel in carriere dat je me de traagste motos begint :) en plat is supersimpel magoe
Image

Re: Pronken met je Platinums

435
NTGSruler wrote:
fsterchele23 wrote:
NTGSruler wrote:Goed bezig sterchele!! :)
Ja kwetet kben nen trophy hunter geworden :-P

Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
Welcome to the club! ;)
Tx xd ma tis nu nie zo dak een spel goe of slecht vind door de trophies ze :-P

Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
Image