Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2536
-- voel mij mottig :p
-- dat komt doordat ik al van 11u op en af heb liggen slapen omdat de kuisvrouw vroeg kwam en ik dus niet kon uitslapen xD
-- het zal weer wennen worden om vroeg op te moeten staan tijdens schooljaar
-- lessenrooster is niet zo goed, veel overlappingen, veel vakken
++ donderdagen wel vrij
-- moet kamers nog opruimen en kuisen, blegh
-/+ geen idee of ik nu honger heb of niet o.O
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2537
Elexus wrote:-- voel mij mottig :p
-- dat komt doordat ik al van 11u op en af heb liggen slapen omdat de kuisvrouw vroeg kwam en ik dus niet kon uitslapen xD
-- het zal weer wennen worden om vroeg op te moeten staan tijdens schooljaar
-- lessenrooster is niet zo goed, veel overlappingen, veel vakken
++ donderdagen wel vrij
-- moet kamers nog opruimen en kuisen, blegh
-/+ geen idee of ik nu honger heb of niet o.O
Van 11u op en af slapen?
Oh wee als je gaat gaan werken.
Ik ben om 6u elke werkdag het huis al uit. En ik blijf tot na middernacht wakker. Hehe.
Is bij mij al lang geleden hoor dat ik 11u op wekker zag staan wanneer ik opstond.

Ot:
+++++ weekend!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2538
ShAmPi wrote: Van 11u op en af slapen?
Oh wee als je gaat gaan werken.
Ik ben om 6u elke werkdag het huis al uit. En ik blijf tot na middernacht wakker. Hehe.
Is bij mij al lang geleden hoor dat ik 11u op wekker zag staan wanneer ik opstond.

Ot:
+++++ weekend!
Tijdens het schooljaar sta ik bijna elke dag vroeger op dan 6u hoor. ;) 't Is gewoon omdat ik al 2 nachten na elkaar heel weinig heb geslapen dat ik ff een dipje had deze middag. ;) Tijdens mijn vakantiejob stond ik zelfs iedere dag om half 5 op en dan was ik minder moe als daarnet. :p En ik was deze morgen dus al opgestaan om 7u, maar door in mijn bed te liggen tv kijken, ben ik weer moe geworden.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2539
Mr.Wolf wrote:+++ Ik ben terug van de ontmoetingsdag van Sociaal Werk
---------- Ik kwam eraan en ik kende absoluut niemand. Ik ging bij een supervriendelijke jongen zitten die mij echt wel tof leek. Bleek dat we niet bij elkaar in de klas zaten. Stond ik daar helemaal alleen
-------------- Er zitten 3 jongens bij mij in de klas, maar daar moet ik helemaal niks van hebben. Het waren precies wat crapullekes
+++++ Toen zag ik 2 meisjes staan die ook niemand kenden. Ben ik daar gewoon de hele tijd bijgeweest en die leken me wel tof

Het is echt wel een hele aanpassing
Wacht maar tot volgende week. Niet meer elke dag van half 9 tot 16u ofzo naar school moeten :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2541
daviduvel wrote:
Mr.Wolf wrote:+++ Ik ben terug van de ontmoetingsdag van Sociaal Werk
---------- Ik kwam eraan en ik kende absoluut niemand. Ik ging bij een supervriendelijke jongen zitten die mij echt wel tof leek. Bleek dat we niet bij elkaar in de klas zaten. Stond ik daar helemaal alleen
-------------- Er zitten 3 jongens bij mij in de klas, maar daar moet ik helemaal niks van hebben. Het waren precies wat crapullekes
+++++ Toen zag ik 2 meisjes staan die ook niemand kenden. Ben ik daar gewoon de hele tijd bijgeweest en die leken me wel tof

Het is echt wel een hele aanpassing
Wacht maar tot volgende week. Niet meer elke dag van half 9 tot 16u ofzo naar school moeten :P
Ik moet soms van 8.25 uur tot 17.35 uur gaan en soms van 8.25 uur tot 12.45 uur
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2543
--- dat lessenrooster... zou dinsdagen les hebben van 8u30 - 20u30 en woensdagen van 8u30 - 19u...
++ ik heb al besloten van niet naar die laatste lessen de dinsdag te gaan cuz ik hou dat toch niet vol
++ donderdag vrijaf
++ maandag valt goed mee
-- veel overlappingen
+/- ouders komen thuis van reis vandaag
-- gedaan met de rust
++ wel weer deftig eten dan :p
++ nog wat gamen vandaag
++ gitaar terug opgepikt
-- direct bleinen op mijn vingers o.O
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2544
+/- Laptop kapot en aangezien het academiejaar weer begint direct een nieuwe gaan bestellen, gelukkig had ik het een beetje zien aankompen en is er budget
--- Laatste dagen vakantie en het nieuwe academiejaar belooft weer veel groepswerken enzo
-- Op de pc van mijn moeder moeten en ik vind dat geen comfortabel ding, ben het niet gewend eh

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2547
fsterchele23 wrote:ja witwicky dumpen ma tis nu nie iets waar ik happy van word. tis al vriend number zovele dak mag achterlaten dit jaar
Tis dumpen of gekwetst blijven worden.


--- Gisteren onverwachts om boodschappen moeten gaan, met als gevolg al 3 dagen wakker gemaakt worden door mijn vader...
+++ Vandaag goed geslapen...
--- Sfeer in huis is allesbehalve tof tussen mijn ouders onderling, en heeft zijn effect op mij ook...
+++/- Nieuwe info FFXV, hoor ook vaak dingen die er niet in zitten, zoals geen Moogles...
--- Dit weekend laatste kans lijkt me dat FFXII HD wordt aangekondigd...
+++ Strakjes F1 bekijken...

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 19 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 48 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Nog 158 dagen voor Deus Ex Mankind Divided maar de CE is nog niet in retail beschikbaar...
+++ Nog 182 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2548
Captain Witwicky wrote:
fsterchele23 wrote:ja witwicky dumpen ma tis nu nie iets waar ik happy van word. tis al vriend number zovele dak mag achterlaten dit jaar
Tis dumpen of gekwetst blijven worden.


--- Gisteren onverwachts om boodschappen moeten gaan, met als gevolg al 3 dagen wakker gemaakt worden door mijn vader...
+++ Vandaag goed geslapen...
--- Sfeer in huis is allesbehalve tof tussen mijn ouders onderling, en heeft zijn effect op mij ook...
+++/- Nieuwe info FFXV, hoor ook vaak dingen die er niet in zitten, zoals geen Moogles...
--- Dit weekend laatste kans lijkt me dat FFXII HD wordt aangekondigd...
+++ Strakjes F1 bekijken...

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 19 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 48 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Nog 158 dagen voor Deus Ex Mankind Divided maar de CE is nog niet in retail beschikbaar...
+++ Nog 182 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
i know mijn punt is gewoon dat het geen leuke bezigheid is

++ platinum op ride
++ ride en alien isolation dus opnieuw gekocht en nog net op tijd gistern in videotheek voor ze te kopen. kwou echt beire graag ride spelen en trophies binnenrijven er was voor ik et leende een probleem met men licenties ofzo van men psn waardoor ik een trophy nie kon halen en dat euvel was van de baan geschoven door een telefoontje te plegen richting sony :)
++ gm waregem vernieuwd en tziet er echt zot uit
++ volgende week fifa16 en dan averre iedere week new game woohoo
++ opgemerkt dat game of thrones van telltales op de site is gekomen voor ps4 maandag gaan bestellen zie :p
++ al goed gevorderd in darksiders, tof spel subiet nog bikke verder doen zie
++ humor in zombie vikings :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2549
fsterchele23 wrote:i know mijn punt is gewoon dat het geen leuke bezigheid is

++ ride en alien isolation dus opnieuw gekocht en nog net op tijd gistern in videotheek voor ze te kopen.
Wel, als je daardoor je beter voelt door die messen uit je rug te halen kan je het nog positief zien, een soort van ceremonie waar je je altijd jezelf moet omringen met goede mensen ;)


--- Sfeer in huis is nog steeds beneden alle peil...
--- Slecht geslapen: mug en lattenbodem...
--- Het ziet er naar uit dat er geen FFXII HD is aangekondigd op TGS 2015...ik ben triestig...
+++ F1 Q gisteren was verrassend
+++ Hopelijk spannende F1 race daardoor vandaag
+++ Vanavond Vikings

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 18 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 47 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Nog 157 dagen voor Deus Ex Mankind Divided maar de CE is nog niet in retail beschikbaar...
+++ Nog 181 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2550
--- Zonder laptop zitten is niet echt leuk
+ Kamer opruimen gaat plots wel iets sneller :p
+/- Morgen starten met het academiejaar, eerste dag blijft rustig, maar de rest van de week wordt vroeg opstaan :(
+++ Dinsdag begint Afrikaanse dans eer, ik kijk er echt naar uit :)
-- Het is wel tot erg laat en de dag daarna vroeg op, woensdag wordt zombiedag :p