Re: Wat speel je op dit moment?
451Portal stories: mel aan het uitproberen. Toch wat moeilijker dan de gewone portal games
Ken je residentevil.net ?dividedx11 wrote:Resident Evil Revelations
(Resident Evil Operation Raccoon City)
Resident Evil Revelations 2
Resident Evil 6
Tearaway Unfolded
Het lukt me toch ook nooit om maar 1 game tegelijk te spelen hè...
Yups, waarom? Heb wel nog niet kunnen syncen want heb waar mn Ps3 staat nig geen wifi. Gebruik enkel mijn mobiele hotspot soms om mn trophies te syncenCaptain Witwicky wrote:Ken je residentevil.net ?dividedx11 wrote:Resident Evil Revelations
Resident Evil 6
Tearaway Unfolded
Omdat je extra outfits en wapens kunt krijgen voor RE 6 en Revelations.dividedx11 wrote:Yups, waarom? Heb wel nog niet kunnen syncen want heb waar mn Ps3 staat nig geen wifi. Gebruik enkel mijn mobiele hotspot soms om mn trophies te syncenCaptain Witwicky wrote:Ken je residentevil.net ?dividedx11 wrote:Resident Evil Revelations
Resident Evil 6
Tearaway Unfolded
Vond ik nou ook, voor sommige stukken moest ik echt even op youtube kijken wat nou de oplossing was. Het had soms gewoon de onredelijkste oplossingenToon8 wrote:Portal stories: mel aan het uitproberen. Toch wat moeilijker dan de gewone portal games
daar zitten idd soms best wat hersenkrakers inminermb wrote:Vond ik nou ook, voor sommige stukken moest ik echt even op youtube kijken wat nou de oplossing was. Het had soms gewoon de onredelijkste oplossingenToon8 wrote:Portal stories: mel aan het uitproberen. Toch wat moeilijker dan de gewone portal games
Heb hem ondertussen uitgespeeld, is toch wel een zotte game als je weet dat het als mod bedoeld was. Ik heb maar 2 keer moeten opzoeken om uit een situatie te geraken terwijl ik bij de originele games dit niet nodig had. Soms wel eens gefrustreerd geraakt wat toch niet de bedoeling kan zijn bij iets dat moet entertainen. Dat was ook de commentaar dat ze kregen in reviews, de moeilijkheidsgraad beter wat verminderen.minermb wrote:Vond ik nou ook, voor sommige stukken moest ik echt even op youtube kijken wat nou de oplossing was. Het had soms gewoon de onredelijkste oplossingenToon8 wrote:Portal stories: mel aan het uitproberen. Toch wat moeilijker dan de gewone portal games
Doe maar rogue xdLigeiro wrote:ben aan't twijfelen om de eerste Assassin's Creed nog is te herspelen, of gewoon mijn lijstje verder af te gaan met AC Rogue
Gamefreak wrote:begonnen met Until Dawn, zeer nieuwsgierig wat deze game in petto gaat hebben
en? goeie game? of eerder een kopie van een kopie van een kopie van Skylanders?coolgamer wrote:Begonnen aan lego dimensions
Ik vind het een leuke game. Het lijkt meer op andere lego games dan op skylanders en de figuren zijn ook veel mooier.Ligeiro wrote:en? goeie game? of eerder een kopie van een kopie van een kopie van Skylanders?coolgamer wrote:Begonnen aan lego dimensions