Teslagrad via PS+. Al is dat niet echt een aanwinst :-)
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
452Alleszins niet mee naar huis rijden, je kan niet echt iets doen met een DLC code. Best ook niet te lang in je garage laten staan. Met zo'n wagen zou ik wel in de garage mogen staanGamefreak wrote:ik bedoel dat je als DLC 'extraatje' die jaap op wielen naar huis mocht nemen.... ik neem aan dat je pa daar toch niet plaats voor wou maken in zijn donkere, muffe doch goed onderhouden garage ?Captain Witwicky wrote:Hoe bedoel je gewonnen? Was er een wedstrijd?Gamefreak wrote:ik neem aan dat je niet voertuig zelf hebt gewonnen Cap ? jij moet het trouwens meer van boten hebben hé
Ik ben niet vies van een boot, maar ik ben toch meer een V8 man
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
453dat is idd een harde noot om te kraken, van harde noten kraken weet ik ook veel vorige week... Giana Sisters.... grrrRoyVdW wrote:Teslagrad via PS+. Al is dat niet echt een aanwinst :-)
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
454
Special Edition is het geld niet echt waard, 60 euro terwijl in de store 40 euro. De pluchie geraakt met moeite in de verpakking omdat deze iets te groot is en daardoor heel de doos wat vervormt. Met andere SE of CE heb je soms nog dat je hem als één geheel tussen je andere games in het rek kan zetten maar bij deze is dat ook niet echt het geval... De knuffel is ook niet echt afgewerkt, maar al bij al valt het nog mee. Vrijdag kan ik hem voor de eerste keer spelen.
455precies toch een beetje een kat in een zakdividedx11 wrote: Special Edition is het geld niet echt waard, 60 euro terwijl in de store 40 euro. De pluchie geraakt met moeite in de verpakking omdat deze iets te groot is en daardoor heel de doos wat vervormt. Met andere SE of CE heb je soms nog dat je hem als één geheel tussen je andere games in het rek kan zetten maar bij deze is dat ook niet echt het geval... De knuffel is ook niet echt afgewerkt, maar al bij al valt het nog mee. Vrijdag kan ik hem voor de eerste keer spelen.
456Valt al bij al nog mee, en uiteindelijk gaat het om de game hè
457
Ik ben denk ik niet zo teleurgesteld als Divided, alleen is het echt veel kleiner dan ik mij had voorgesteld
Zeker wel waar dat iota in het doosje gepropt zat, dat stond bij mij ook bol. Voor de rest is iota eigenlijk wel de goede grootte, alleen jammer dat ge op bepaalde plekjes soms wat lijmresten ziet. Voor de rest vind ik dat ge hem heel mooi kunt neerzetten
Aangezien ik er met een bon van €15 slechts €45 voor betaald heb, vind ik het zeker een mooie editie
Zeker wel waar dat iota in het doosje gepropt zat, dat stond bij mij ook bol. Voor de rest is iota eigenlijk wel de goede grootte, alleen jammer dat ge op bepaalde plekjes soms wat lijmresten ziet. Voor de rest vind ik dat ge hem heel mooi kunt neerzetten
Aangezien ik er met een bon van €15 slechts €45 voor betaald heb, vind ik het zeker een mooie editie
458Ik ben ook wel tevreden hoor, maar als er een steelbook ofzo had bijgezeten zou het voor mij meer af geweest zijn (ik wist natuurlijk op voorhand dat er geen bijzat). Alleen jammer dat zijn armern continue naar achteren gaan en zijn benen scheef liggen doordat ze in de verpakking verkeerd moeten gezeten hebben, maar ik krijg het wel goed en kijk al uit naar de gamemet0t0 wrote: Ik ben denk ik niet zo teleurgesteld als Divided, alleen is het echt veel kleiner dan ik mij had voorgesteld
459Eindelijk mijn hd upgraden:
Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart:(€69) en om de spellen in stijl te spelen:(€35) en Destiny The taken King in de store gepreorderd:
Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart:(€69) en om de spellen in stijl te spelen:(€35) en Destiny The taken King in de store gepreorderd:
461
Deze gekocht op 2dehands voor 15 euro + 4 euro verzending, nu nog hopen dat ik hem ontvang...
462
8,5 euro op 2ehands incl verzending
12 euro op 2ehands incl verzending
Nu hopen dat ik ze beiden ontvang...
12 euro op 2ehands incl verzending
Nu hopen dat ik ze beiden ontvang...