Re: Pronken met je Platinums

436
#61 The Walking Dead: Season 1 (PS4)
Image
Leuke game, een van de eenvoudigste platinums die ik heb. Alleen jammer dat het die standaardafbeelding is in plaats van een specifieke game-gerelateerde afbeelding. (Deze heb ik intussen al 2 weken geleden gehaald, maar ik was het vergeten te posten!)

#62 Dynasty Warriors: Gundam 3 (PS3)
Image
Ik heb hier een goeie 100 uur in gestopt. Je moet flink wat grinden en de online loopt zo mank en is zo onbevolkt dat het een eeuwigheid duurt vooraleer je eindelijk die 100 matches hebt gespeeld. Op zich heb ik wel genoten van de game en zeker de challenge missions. Als je die kan voltooien, geeft het een enorme voldoening!

Up next: Deadpool, AC: Unity, Ratchet: Gladiator, The Last of Us, wie zal het zeggen!
Image

Re: Pronken met je Platinums

441
#63 Apotheon
Image
Makkelijke platinum, al moet je opletten voor een bepaalde glitch die ervoor zorgt dat je bepaalde trophies niet meer kunt halen zonder dat je volledig opnieuw moet beginnen. Een beetje gelijkaardig aan God of War qua verhaal, maar dankzij de look van de game voelt het toch wat fris aan.

Volgende: Lego Harry Potter Years 5-7 (Vita)
Image

Re: Pronken met je Platinums

444
#64 LEGO Harry Potter: Years 5-7 (Vita)
Image
Ongelofelijk eenvoudig, zelfs voor een Lego Vita game. De PS3 Lego HP games waren wat uitdagender om alle collectibles te zoeken/vinden, vond ik.

Volgende wordt iets op de PS3 aangezien ik die wat verwaarloosd heb... Ik heb dit jaar tot dusver 4 plats gehaald op PS4, 6 op PS Vita en maar 2 voor PS3. Als ik zo eens mijn backlog check, zijn de kanshebbers alvast Deadpool, Medal of Honor Frontline of God of War Ascension.
Image

Re: Pronken met je Platinums

446
Sanity penguin wrote:
Ligeiro wrote:
Image
Idem :)
Lang geleden dat ik mijn nog eens ingezet heb voor een plat :p
Uiteindelijk was die disk space full trophy nog het ergste...
ben gewoon tevoet heel de stad afgelopen en bij iedereen die ik kon hacken zat ik maar op vierkantje te duwen :p

Re: Pronken met je Platinums

447
Mja, ik werd er gek van. Ik denk dat ik voor het laatste nummer een half uur heb rondgelopen en heb zitten hacken, zonder resultaat.
Toch even gaan opzoeken en blijkbaar werd dat nummer vaak gedraaid in een specifieke coffee shop ergens. Daar naartoe gegaan en inderdaad; het tweede nummer dat gedraaid werd, was wat ik nodig had :D

Maar toch: één van de meest idiote trofeeën die ik al in games ben tegengekomen :p
Image

Re: Pronken met je Platinums

448
Sanity penguin wrote:Mja, ik werd er gek van. Ik denk dat ik voor het laatste nummer een half uur heb rondgelopen en heb zitten hacken, zonder resultaat.
Toch even gaan opzoeken en blijkbaar werd dat nummer vaak gedraaid in een specifieke coffee shop ergens. Daar naartoe gegaan en inderdaad; het tweede nummer dat gedraaid werd, was wat ik nodig had :D

Maar toch: één van de meest idiote trofeeën die ik al in games ben tegengekomen :p
5 keer getailed worden is idioter :p is gewoon puur luck-based