Re: Je laatste aankoop (geen games)

356
dividedx11 wrote:
Captain Witwicky wrote:Wat posters, wat T-shirts, wat manga's en dit:
Image
Die manga's ook van Resident Evil? :D
Neen, gek genoeg niet, ik keek er eens in en ik zag niet de Resident Evil personages. Kan zijn dat ze er toch inkomen, maar ik zag ze niet, dus vond ik het niet nodig om te kopen op dat moment.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Je laatste aankoop (geen games)

358
dividedx11 wrote:Moeten niet echt dezelfde personages zijn eh , als er RE opstaat is et goe :p heb de eerste gekocht en vind hem echt wel goed, ga de andere ook bestellen.
Als we spreken over dezelfde manga, dan heeft het wel iets te maken met de personages, voor zover ik kon opzoeken, maar op het moment zelf was ik me er niet van bewust. Ach ja, next time of online als ik zin heb ;) Op dit moment voel ik me toch beter met de art book van RE6 :)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Je laatste aankoop (geen games)

359
Captain Witwicky wrote:
dividedx11 wrote:Moeten niet echt dezelfde personages zijn eh , als er RE opstaat is et goe :p heb de eerste gekocht en vind hem echt wel goed, ga de andere ook bestellen.
Als we spreken over dezelfde manga, dan heeft het wel iets te maken met de personages, voor zover ik kon opzoeken, maar op het moment zelf was ik me er niet van bewust. Ach ja, next time of online als ik zin heb ;) Op dit moment voel ik me toch beter met de art book van RE6 :)
Het gaat om degene die enkele posts hierboven staat ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron