Eén van de cadeaus die ik gekregen heb van mijn vriendin omdat we 5 jaar samen zijn
Re: Je laatste aankoop (geen games)
363Inderdaad leuk hèElexus wrote:Whut, een auto?
Of misschien moet ik er maar bij vertellen dat het een autootje is dat ik met mijn smartphone kan bedienen haha
364Aaaaah that makes more sense yes. xD Tof dingske!gamerke1992 wrote:Inderdaad leuk hèElexus wrote:Whut, een auto?
Of misschien moet ik er maar bij vertellen dat het een autootje is dat ik met mijn smartphone kan bedienen haha
365Ja ik voel mij echt een kind als ik er mee door de living zit te rijden. En die gaat echt gigantisch snelElexus wrote:Aaaaah that makes more sense yes. xD Tof dingske!gamerke1992 wrote:Inderdaad leuk hèElexus wrote:Whut, een auto?
368Het is van 'Beewi' Mijn vriendin heeft het in de fnac gekocht. Ze hebben blijkbaar ook drones en een robot.ShAmPi wrote:Cooooool
Hoe noemt da?
369Ik moet dit semester zelf zo'n autootje maken, dat je dan met je smartphone kan besturen.
372Dat klinkt leuk Je moet zeker het resultaat tegen dan ergens posten.Toon8 wrote:Ik moet dit semester zelf zo'n autootje maken, dat je dan met je smartphone kan besturen.
373
(Via bol.com besteld. Hij zat gisteren in de bus en dan ook meteen gekeken!)
Haytham Kenway is intussen ook onderweg!
Haytham Kenway is intussen ook onderweg!
374Als het een beetje op iets trekt zal ik dat wel doengamerke1992 wrote:Dat klinkt leuk Je moet zeker het resultaat tegen dan ergens posten.Toon8 wrote:Ik moet dit semester zelf zo'n autootje maken, dat je dan met je smartphone kan besturen.
375
de enige uit die reeks die'k wou de anderen zien er gewoon niet goed uit vind'k. Grievous werkt in Lego, mss omdat het een halve droid is, I dunno, maar deze vind ik als enige uit die buildable figures er echt goed uitzien