Re: 'It's all about the drinks'-topic

437
Sora_Lizard wrote:Lol @ hierboven. Ik vind overigens dat je gordijnen echt mooi strak horizontaal hangen. ;)
Bedankt, het zijn anti-gravity gordijnen ;)
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:Mijn glazenkast staat in elkaar : D
Er is zelfs nog plaats voor veel meer :cool:
Inderdaad, dus die gaan er ook zeker bijkomen :p Eerst dacht ik dat ik teveel glazen had, maar nu valt dat echt heel goed mee :D
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

441
Gisteren eindelijk eens de blonde Bush gedronken:
Image
Heel zachte en lekkere smaak, ondanks het stevige alcoholpercentage. Ik ben benieuwd of de Bush Amber mij ook zo zal smaken.

W.O.L.F. heeft deze gedronken:
Image
Heb ik niet geproefd, maar had een vreselijk zoete geur die niks voor mij leek te zijn :p

Re: 'It's all about the drinks'-topic

443
met0t0 wrote:W.O.L.F. heeft deze gedronken:
Image
Heb ik niet geproefd, maar had een vreselijk zoete geur die niks voor mij leek te zijn :p
It was goooooood :)

gamerke1992 wrote:Edit: Het is het Franse bier geworden :p Ik ga goed mogen drinken, want het is 65 cl met 6,4% alcohol :D
Image
Uit welke regio komt die? Misschien dat ons moeder er eens voor kan uitkijken als ze naar Frankrijk gaat :)

Re: 'It's all about the drinks'-topic

447
ik drink zeer vaak thee, altijd losse kruiden though, en uit een Japans/Chinees theekannetje (uit gietijzer).

Genmaicha is momenteel één van mijn favorieten. Groene thee met geroosterde bruine rijstkorrels erin, die soms poffen tijdens het roosteren. Vandaar ook de bijnaam "popcornthee" :)

de fruitthee die Lexi hier zegt is goed voor de weerstand.
Prins Wladimir thee is een zeer lekkere zwarte thee :)

Re: 'It's all about the drinks'-topic

448
Ik drink ook heel regelmatig thee. Ik vind verse munt thee altijd super lekker. Daarnaast drink ik vanalles zoals rooibos, rituals thee (box met verschillende smaken) en van dille en kamille hadden we iets met vanille en fruit.

En ik heb mij enkele weken geleden een deftige gietijzeren theepot gekocht van bredemeijer :)
Image
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

449
The Wastelander wrote:Om het voor een keer is niet over bier te hebben, hier nog thee drinkers?
Ik ben recentelijk begonnen met het relatief vaak drinken van thee. Tot nu toe is dit mijn favoriet toch wel:
Image

Nog liefhebbers?
Ik heb denk ik bij de 40 soorten thee en drink het dagelijks :)
Een favoriet heb ik niet echt. Twinings is een duur doch erg lekker merk, Pickwick is ook heel goed (in België vooral te verkrijgen bij de Albert Heijn). Voor wie af en toe naar Frankrijk gaat, Elephant is ook echt een aanrader :) En voor wie er aan geraakt Celestial Seasonings is fantastisch :)
Losse thee haal ik voornamelijk hier: https://www.vdkkoffie.be/01_startpagina ... agina.html. Je kan er rustig uw tijd nemen, de potten openen en ruiken en ze hebben echt veel meer dan er op hun site staat (ik denk dat op de site enkel de thee staat die je online kan bestellen).
Ik ben ook best precies in het maken van thee. Goede (en dure) groene thee maak je met water dat ongeveer 70 à 80 graden is. Thee gemaakt met flessenwater is echt veel lekkerder, maar het is niet goed voor het milieu en ik doe het enkel voor echte verwenmomentjes. In Gent bevat het kraantjeswater best veel kalk en dat geeft echt een heel nader mondgevoel aan thee.

Re: 'It's all about the drinks'-topic

450
gamerke1992 wrote:Ik drink ook heel regelmatig thee. Ik vind verse munt thee altijd super lekker. Daarnaast drink ik vanalles zoals rooibos, rituals thee (box met verschillende smaken) en van dille en kamille hadden we iets met vanille en fruit.

En ik heb mij enkele weken geleden een deftige gietijzeren theepot gekocht van bredemeijer :)
Image
Hè, die hebben wij ook :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron