Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2642
Gelukkige verjaardag @ JeroenVK1984
Mr.Wolf wrote:Verschrikkelijke nacht gehad
Oei, alles in orde nu?


+ Gisteren viel mee
+++ Goed geslapen, 2x op rij
--- Meer dan een uur wachten voor ge in de badkamer kunt...

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 3 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 33 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Nog 143 dagen voor Deus Ex Mankind Divided, wachten op de mogelijkheid om te bestellen bij Game Mania
+++ Nog 167 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2644
gamerke1992 wrote:+++ Door de openbedrijvendag heb ik mijn job eens kunnen tonen aan mijn vriendin ^^ Anders mag je niet in de operatiezalen binnen gaan.
Toch niet tijdens een operatie? :p


--- Slowpoke
--- Iedereen moet hier altijd rond mij zweven (figuurlijk gesproken), geen rust hebben...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2645
Captain Witwicky wrote:
gamerke1992 wrote:+++ Door de openbedrijvendag heb ik mijn job eens kunnen tonen aan mijn vriendin ^^ Anders mag je niet in de operatiezalen binnen gaan.
Toch niet tijdens een operatie?
Image



--- Slowpoke
--- Iedereen moet hier altijd rond mij zweven (figuurlijk gesproken), geen rust hebben...
Als je een operatie op een pop meetelt wel
Image
nu heeft zo toch eens een beeld waarover ik dagelijks vertel.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2646
gamerke1992 wrote:Als je een operatie op een pop meetelt wel :) nu heeft zo toch eens een beeld waarover ik dagelijks vertel.
Met namaak ingewanden misschien? :p


--- Mijn vader is altijd stil, tenzij als hij rookt, dan loopt hij het hele huis rond met z'n rook...
+++ Tonight Show op VIER, binnenkort :D
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2647
Ligeiro wrote:
W.O.L.F. wrote:
Ligeiro wrote:+++ loop-bakfiets voor de kleine gekocht
Een bakfiets ken ik (handig voor de boodschappen ook), maar wat is een loop-bakfiets?

+/- Vanavond gaan eten met de familie van met0t0, het eten zal lekker zijn, het gezelschap minder
++ Dagje voor t unief werken, al die groepswerken beginnen eindelijk op gang te komen, nu nog tijd voor vindn eh...
dit:
Image
alleen is die die wij gekocht hebben met blauw ipv roze :p
Ah, ik dacht een echte bakfiets, maar deze is wel heel schattig :)

+ Wel lekker gegeten gisteren
--- Maar man o man wat kan mijn schoonfamilie zagen en onbeleefd doen
--- Het werd dan ook nog eens heel laat omdat het erg druk was in het restaurant en het eten erg laat kwam
--- En er dan nog niet in slagen om een beetje uit te slapen, mijn lichaam gunt het mij soms echt niet :(
+++ Wel weinig les vandaag en nog wat tijd om aan al die taken te werken :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2648
--- Gisteren was irritant, ik had geen personal "space"
+/- Half/half geslapen
--- Wa voor zever...mijn vader ziet een paar broodkruimels in de gootsteen, ik moet dat dringend opkuisen, maar wanneer hij een gootsteen vol sigarettenas heeft is het geen probleem en ben ik de zaag... :bomb:

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 2 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 32 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Nog 142 dagen voor Deus Ex Mankind Divided, wachten op de mogelijkheid om te bestellen bij Game Mania
+++ Nog 166 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2650
fsterchele23 wrote:+++++ trots op lexi : )
Thank you! :D

Ot:

+++++ mijn onderwerp voor masterproef is goedgekeurd bij mijn promotor! Eééééén het gaat over gaming! :D
++ yeey yeey, de grootste zorg van het semester is al achter de rug, eindelijk eens een meevaller op de Unief op dat vlak
-- ik haat de eerste dagen van de schoolweek, veel te weinig tijd
++ morgen soep meedoen op school of 'k heb weer geen eten
++ morgen ook uitzonderlijk eens kunnen genieten van een middagpauze omdat de prof weg moet
-- woensdag komt er wel 's avonds laat een inhaalles... nog aan't twijfelen of ik ga gaan maar 't zal beste zijn van wel D:
++ bij nader inzien, vallen de vakken nog vrij goed mee om te studeren
-- mijn gsm die serieus begint af te takelen maar geen geld/zin om een nieuwe te kopen
-- koud boven op de kamer
++ de mama wat plagen
-- de mama werd er wel vies van, oops :p
++ normaal gezien een rustig weekend in het verschiet, dat mag ook wel eens
++ The Witcher, Terraria en Nom Nom Galaxy staan allemaal klaar (helemaal geupdate) om van't weekend eens te spelen :cool:
-- ik moest eigenlijk nog achter een boek bij de cursusdienst maar ze stonden bijna vanaf de kelder tot buiten op een verdiep hoger te schuiven, ja doooeei
++ Once Upon a Time season 4
-- bijna uitgekeken though :'(
++ Carrie musical was echt gaaf zondag
++ nog maar een maandje en Fallout 4 is er (+ guide)!
-- deze post wordt lang
-- sorry :O
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2651
Elexus wrote:
fsterchele23 wrote:+++++ trots op lexi : )
Thank you! : D

Ot:

+++++ mijn onderwerp voor masterproef is goedgekeurd bij mijn promotor! Eééééén het gaat over gaming! :D
++ yeey yeey, de grootste zorg van het semester is al achter de rug, eindelijk eens een meevaller op de Unief op dat vlak
-- ik haat de eerste dagen van de schoolweek, veel te weinig tijd
++ morgen soep meedoen op school of 'k heb weer geen eten
++ morgen ook uitzonderlijk eens kunnen genieten van een middagpauze omdat de prof weg moet
-- woensdag komt er wel 's avonds laat een inhaalles... nog aan't twijfelen of ik ga gaan maar 't zal beste zijn van wel D:
++ bij nader inzien, vallen de vakken nog vrij goed mee om te studeren
-- mijn gsm die serieus begint af te takelen maar geen geld/zin om een nieuwe te kopen
-- koud boven op de kamer
++ de mama wat plagen
-- de mama werd er wel vies van, oops : p
++ normaal gezien een rustig weekend in het verschiet, dat mag ook wel eens
++ The Witcher, Terraria en Nom Nom Galaxy staan allemaal klaar (helemaal geupdate) om van't weekend eens te spelen :cool:
-- ik moest eigenlijk nog achter een boek bij de cursusdienst maar ze stonden bijna vanaf de kelder tot buiten op een verdiep hoger te schuiven, ja doooeei
++ Once Upon a Time season 4
-- bijna uitgekeken though :'(
++ Carrie musical was echt gaaf zondag
++ nog maar een maandje en Fallout 4 is er (+ guide)!
-- deze post wordt lang
-- sorry : O
Kei leuk :D en wat is het onderwerp dan specifiek? :)

+++ opleiding gehad vandaag = rustige dag
--- ik heb veel te weinig tijd om te sporten de laatste tijd
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2653
Elexus wrote:
Thank you!

Ot:

+++++ mijn onderwerp voor masterproef is goedgekeurd bij mijn promotor! Eééééén het gaat over gaming!
++ yeey yeey, de grootste zorg van het semester is al achter de rug, eindelijk eens een meevaller op de Unief op dat vlak
-- ik haat de eerste dagen van de schoolweek, veel te weinig tijd
++ morgen soep meedoen op school of 'k heb weer geen eten
++ morgen ook uitzonderlijk eens kunnen genieten van een middagpauze omdat de prof weg moet
-- woensdag komt er wel 's avonds laat een inhaalles... nog aan't twijfelen of ik ga gaan maar 't zal beste zijn van wel D:
++ bij nader inzien, vallen de vakken nog vrij goed mee om te studeren
-- mijn gsm die serieus begint af te takelen maar geen geld/zin om een nieuwe te kopen
-- koud boven op de kamer
++ de mama wat plagen
-- de mama werd er wel vies van, oops
++ normaal gezien een rustig weekend in het verschiet, dat mag ook wel eens
++ The Witcher, Terraria en Nom Nom Galaxy staan allemaal klaar (helemaal geupdate) om van't weekend eens te spelen
-- ik moest eigenlijk nog achter een boek bij de cursusdienst maar ze stonden bijna vanaf de kelder tot buiten op een verdiep hoger te schuiven, ja doooeei
++ Once Upon a Time season 4
-- bijna uitgekeken though
++ Carrie musical was echt gaaf zondag
++ nog maar een maandje en Fallout 4 is er (+ guide)!
-- deze post wordt lang
-- sorry :O
++ whoopie veel om te spelen, hopelijk ook wa tijd om te gamen e :)
--- fifa online draft men voeten al 2de keer verloren door lag :(
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2654
--- ik krijg vandaag een rekening van Proximus in de bus, van over de 200 euro
--- ze willen mij een modem en B-box decoder aanrekenen, ter waarde van 199 euro
??? ik heb die dingen teruggebracht naar een officiële Proximus winkel, waar ze mij zeiden dat alles in orde was. dit was op 31 juli, maar liefst 3 maanden geleden!
--- ik moet persoonlijk terug gaan naar die winkel, en hun vertellen dat ze een ticket moeten doorsturen naar de hoofdzetel. Pas dan kunnen ze een creditnota opmaken.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2655
Gewoon niet betalen Ligeiro. Klantendienst bellen. Heb onlangs ook alles vervangen door nieuwe decoders en modem en ze beloofden dat dit gratis was. Ze hadden een decoder te weinig opgestuurd via Kiala van Brussel, gebeld en paar dagen later tweede gratis kunnen afhalen. Maand later factuur van 170 euro in de bus. Volledig nagekeken en terug gebeld omdat er veel was aangerekend bij de vage beschrijving 'derden'. Paar minuten later 'oké sorry dit is een administratieve fout'. Nog wat services opgezegd die we hier amper gebruiken. Volgende factuur was gecrediteerd en moesten we nog 'maar' een dikke 100 betalen. DUS als je je mond niet opendoet en elke rekening zwijgzaam betaalt profiteren ze ervan.

++Morgen naar Spanje voor een week
++Eten en drinken tot ik buikpijn heb à volenté tot ik sterf
-Maand niet gegamed omdat ik binge watch met Netflix
-Mis het trophy geluidje en platjes
+Eerste maand gratis dus veel kijken
-PS+ games voor oktober zullen wel niet veel voorstellen
...
Image
cron