Re: PlayStation Plus

511
Even opletten voor plus leden: Blijkbaar wordt het automatisch verlengen van je abo mogelijk terug aangezet na het installeren van systeemupdate 3.00 van de PS4!

Bij mij was het niet zo maar bij 2 vrienden alvast wel. En met dank aan Marty die de opmerking maakte in het PS4-topic! :cool:

Om het terug uit te zetten op de PS4: Ga naar het psplus-icoontje, knop rechtsboven (abonnement beheren ofzoiets) en dan onderaan heb je een knop om het automatisch verlengen aan/uit te zetten.

Op de PS3 moet je op zoek gaan naar transactiebeheer en/of services en daar ergens op zoek gaan naar de psplus service. Ik moet toegeven dat ik dit niet meer vanbuiten lijk te weten :p
Image

Re: PlayStation Plus

513
Hybris wrote:
Toon8 wrote:pfff :(
Gelukkig dat SW Battlefront straks uitkomt, zal ik toch nog iets uit mijn abo halen door online te spelen. Heb denk ik nog maar 1 ps plus game gespeeld sinds ik een abo heb.
Als je weet dat de PS4 straks 2 jaar op de markt is, is het inderdaad nog 'gene vetten' geweest. Maar we moeten ook ergens beseffen dat PS Plus pas gratis games is beginnen geven toen de PS3 al drie jaar oud was.
Ik heb gemist, het zijn er 2. Was rocket league vergeten en de andere was killzone mercenary. Ik heb nog maar een abo sinds maart, toen ik ook een ps4 kocht. De voornaamste reden voor die abo was online spelen, maar door die belofte van gratis games kocht ik het ook wel makkelijker. Nu een half jaar later ben ik ervan overtuigd dat ik het niet voor die games moet kopen.
Ik heb sinsdien ook alleen maar BF Hardline en rocket league online gespeeld, ben sowieso niet iemand die veel online speelt maar shooters speel ik graag en die moet je wel online spelen :P Maar gewoon voor dat 50€ betalen is wel veel geld. Ik zal nog eens nadenken voor ik een volgende abo pak.
Image

Re: PlayStation Plus

514
Toon8 wrote:
Hybris wrote:
Toon8 wrote:pfff :(
Gelukkig dat SW Battlefront straks uitkomt, zal ik toch nog iets uit mijn abo halen door online te spelen. Heb denk ik nog maar 1 ps plus game gespeeld sinds ik een abo heb.
Als je weet dat de PS4 straks 2 jaar op de markt is, is het inderdaad nog 'gene vetten' geweest. Maar we moeten ook ergens beseffen dat PS Plus pas gratis games is beginnen geven toen de PS3 al drie jaar oud was.
Ik heb gemist, het zijn er 2. Was rocket league vergeten en de andere was killzone mercenary. Ik heb nog maar een abo sinds maart, toen ik ook een ps4 kocht. De voornaamste reden voor die abo was online spelen, maar door die belofte van gratis games kocht ik het ook wel makkelijker. Nu een half jaar later ben ik ervan overtuigd dat ik het niet voor die games moet kopen.
Ik heb sinsdien ook alleen maar BF Hardline en rocket league online gespeeld, ben sowieso niet iemand die veel online speelt maar shooters speel ik graag en die moet je wel online spelen
Image
Maar gewoon voor dat 50€ betalen is wel veel geld. Ik zal nog eens nadenken voor ik een volgende abo pak.
Er zijn heel vaak aanbiedingen waardoor je een abonnement voor 35 euro kan kopen. Ik heb al jaren playstation plus en heb nog nooit 50 euro betaald. Dus voor wat ik betaal, vind ik het zeker goed genoeg.
Image

Re: PlayStation Plus

516
RoyVdW wrote:Serieus Gamerke?? Dan moet je mij maar eens weten te zeggen wanneer Bol weer zo'n kortingcode geeft. :cool:
Ik heb het enkele keren via een deal op de playstation store gedaan en 1 keer via bol.com. En toen heb ik direct twee jaar gekocht, dus ik ben nog safe tot en met 2017
Image
Image

Re: PlayStation Plus

520
Ik hoop dat er snel nog eens zo'n actie zou komen, want in november moet ik ook mijn PS+ abonnement verlengen. Alhoewel ik eigenlijk zo goed als nooit online speel... Hopelijk zullen de games het komende jaar de moeite zijn.

Re: PlayStation Plus

523
gamerke1992 wrote:Heb je zonder ps plus eigenlijk trophies enzo die je kan syncen en een vriendenlijst? Ja toch hé? Dus dat het enkel online gamen is dat ps plus vereist.
Het is inderdaad enkel voor het online gamen. En er zijn zelfs games die het niet vereisen zoals Final Fantasy XIV (betaal je al subscription dacht ik). Echt een lijstje ervan kan ik niet vinden maar ze verwijzen vooral naar MMO's en free to play games zoals Warframe.
Image

Re: PlayStation Plus

524
Kolm wrote:
gamerke1992 wrote:Heb je zonder ps plus eigenlijk trophies enzo die je kan syncen en een vriendenlijst? Ja toch hé? Dus dat het enkel online gamen is dat ps plus vereist.
Het is inderdaad enkel voor het online gamen. En er zijn zelfs games die het niet vereisen zoals Final Fantasy XIV (betaal je al subscription dacht ik). Echt een lijstje ervan kan ik niet vinden maar ze verwijzen vooral naar MMO's en free to play games zoals Warframe.
Leuk om te weten :) Het zou ook dom zijn van sony om alle online diensten zoals een vriendenlijst te blokkeren voor niet-ps plus gebruikers.
Image

Re: PlayStation Plus

525
gamerke1992 wrote:
Kolm wrote:
gamerke1992 wrote:Heb je zonder ps plus eigenlijk trophies enzo die je kan syncen en een vriendenlijst? Ja toch hé? Dus dat het enkel online gamen is dat ps plus vereist.
Het is inderdaad enkel voor het online gamen. En er zijn zelfs games die het niet vereisen zoals Final Fantasy XIV (betaal je al subscription dacht ik). Echt een lijstje ervan kan ik niet vinden maar ze verwijzen vooral naar MMO's en free to play games zoals Warframe.
Leuk om te weten :) Het zou ook dom zijn van sony om alle online diensten zoals een vriendenlijst te blokkeren voor niet-ps plus gebruikers.
Wist jij dat niet? Dat is hetzelfde als bij PS3 toen was dat ook optioneel. PS+ is in principe overbodig als je niet online gaat tenzij je die 'gratis' games mee wilt. Die kortingen (10% meestal) brengen toch niet op.
Image