Re: Vragentopic

346
Sanity penguin wrote:Vraagje; ik zit met een bon voor een slipcursus van SlipWay in Peer (Limburg) ter waarde van €59. Hij is geldig tot 09/11/2015 en ik zie mezelf niet meer in de mogelijkheid te gaan. Is er iemand die interesse heeft hem over te nemen? €45 ofzo, dan doe je er nog wat voordeel aan.
Heb interesse, maar is dat een bon voor één persoon of kan je ook als passagier (gratis) meerijden??
Image

Re: Vragentopic

348
Heb op de site gekeken. Het is een sessie van 90 minuten. Vermoed een uur theorie en half uur praktijk. Die prijs is zeker in orde. Heb aan een maat gevraagd of hij meewilt want alleen heb ik daar geen zin in. Zal eens een mail sturen ofzo om te vragen of een passagier mee mag of we ieders de helft betalen en tijd verdelen, maar denk dat dat niet mag omdat het voor één persoon zal zijn. Laat nog wel iets weten.

Heb PM gestuurd maar geraakt niet uit outbox?? Heb geen tijd meer ik vertrek op reis straks dus ik zal proberen te antwoorden als ik wifi heb.
Image

Re: Vragentopic

349
RoyVdW wrote:Heb op de site gekeken. Het is een sessie van 90 minuten. Vermoed een uur theorie en half uur praktijk. Die prijs is zeker in orde. Heb aan een maat gevraagd of hij meewilt want alleen heb ik daar geen zin in. Zal eens een mail sturen ofzo om te vragen of een passagier mee mag of we ieders de helft betalen en tijd verdelen, maar denk dat dat niet mag omdat het voor één persoon zal zijn. Laat nog wel iets weten.

Heb PM gestuurd maar geraakt niet uit outbox?? Heb geen tijd meer ik vertrek op reis straks dus ik zal proberen te antwoorden als ik wifi heb.
Dat je PM in outbox staat betekent dat de andere persoon hem nog niet gelezen/geopend heeft. Zodra hij/zij hem leest gaat hij daar weg. Zou even moeten uitzoeken of het ook al weggaat als de persoon gewoon de notification krijgt zonder het bericht effectief te openen.
Image

Re: Vragentopic

351
Mijn broer heeft de COD BO3 digital deluxe edition vooruitbesteld (pre-order) in de Playstation Store.
Echter kan hij zijn pre-order niet zien in zijn winkelkarretje, is dit normaal? (hij ziet wel, als hij in de store de game gaat opzoeken, dat hij de game vooruitbesteld heeft).
Nu is hij niet zeker of de pre-order gelukt is aangezien dit niet in zijn winkelkarretje verschijnt.

Ook staat er zowel bij de digital deluxe edition (van 99euro) als bij de standard edition: 'vooruitbesteld'.
Is hij nu wel zeker dat hij de deluxe edition vooruitbesteld heeft ipv de standard edition?
(het bedrag wordt automatisch uit zijn portemonnee gehaald enkele dagen voor de release)
Thanks :cool:
Image

Re: Vragentopic

352
RoyVdW wrote:Mijn broer heeft de COD BO3 digital deluxe edition vooruitbesteld (pre-order) in de Playstation Store.
Echter kan hij zijn pre-order niet zien in zijn winkelkarretje, is dit normaal? (hij ziet wel, als hij in de store de game gaat opzoeken, dat hij de game vooruitbesteld heeft).
Nu is hij niet zeker of de pre-order gelukt is aangezien dit niet in zijn winkelkarretje verschijnt.

Ook staat er zowel bij de digital deluxe edition (van 99euro) als bij de standard edition: 'vooruitbesteld'.
Is hij nu wel zeker dat hij de deluxe edition vooruitbesteld heeft ipv de standard edition?
(het bedrag wordt automatisch uit zijn portemonnee gehaald enkele dagen voor de release)
Thanks :cool:
Kheb zelf nog geen games gepreordered op PSN, maar volgens mij komen enkel zaken die nog niet betaald zijn in het winkelkarretje. Het feit dat er bij de deluxe edition staat dat ze vooruitbesteld is, geeft toch aan dat het gelukt is? Dat dat bij de standard edition ook staat is waarschijnlijk automatisch geregeld. Als ik pakketten DLC kocht stond er bij de aparte DLC ook vaak dat ik die gekocht had. Gewoon voor de duidelijkheid waarschijnlijk, om niks dubbel te kopen.

Re: Vragentopic

353
Dacht ik ook, maar zei dat ik het aan professionele kon vragen dus hier xp Maar hij wou perse een duidelijk antwoord. Hij heeft het zelf getypt. Zal het hem zeggen.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Vragentopic

355
ShAmPi wrote:Dus dan heb JIJ COD gekocht?
Want uw broer heeft het zelf getypt en begint met mijn broer heeft?
^^
Hij schreef mijn broer, maar bedoelde "Ik niet, vooral niet ik, nee zeker niet, het was iemand anders, dus niet ik, het was dus eeh, dus, eehm mijn br...oer, ja! Mijn broer dus en dus voor de volle 100% niet ikke, maar mijn broer, die echt bestaat hoor, jazeker, mijn volledig niet verzonnen, wel bestaande broer"

Re: Vragentopic

357
RoyVdW wrote:Werkt een PSOne controller ook op een PS2?

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
omgekeerd wel, een PS2 controller werkt op de eerste generatie Playstation en PSOne.
dus ik ga ervanuit dat die dingen backwards compatible zijn met elkaar

Re: Vragentopic

359
Jup, mijn vriendin had een PS one en ik had een PS2 maar we hadden elk maar 1 controller. Dus moesten we altijd onze eigen controller meenemen als we samen wat wilden spelen. Dat ze in beide richtingen compatibel waren was dus wel handig ;)
Image