Gameplay is wat telt!Toon8 wrote:Ik vind het er allemaal toch zeer leuk uitzien, en de trailers zijn wel altijd zeer vet gedaan met die kerel van hooligans
Re: Need for Speed
33zie eerste paginaShAmPi wrote:Niemand die gaat klagen dat game enkel speelbaar is wanneer je online bent?
34Sinds ik mijn power line adapter heb is mijn ps4 altijd verbonden met internet, dus dat kan geen probleem zijn. Maar toch ben ik voorstander van games die dit niet toepassenShAmPi wrote:Niemand die gaat klagen dat game enkel speelbaar is wanneer je online bent?
Natuurlijk maar een goed gemaakte trailer promoot de game beter dan een slechte, zo ook de box artNTGSruler wrote:Gameplay is wat telt!Toon8 wrote:Ik vind het er allemaal toch zeer leuk uitzien, en de trailers zijn wel altijd zeer vet gedaan met die kerel van hooligans
35Blijkbaar zou de game toch vol met tuning zitten. Je zou tevens zelfs je bandenspanning kunnen aanpassen per as.
36Deze nfs heeft toch een open wereld? Dat lijkt mij al veel leuker dan gewoon allemaal missies te doen, vooral om achtervolgd te worden door de politie en hen proberen af te schudden.
37Het "verhaal" zou blijkbaar al niet teveel voorstellen.minermb wrote:Deze nfs heeft toch een open wereld? Dat lijkt mij al veel leuker dan gewoon allemaal missies te doen, vooral om achtervolgd te worden door de politie en hen proberen af te schudden.
38dat is niets nieuwNTGSruler wrote:Het "verhaal" zou blijkbaar al niet teveel voorstellen.minermb wrote:Deze nfs heeft toch een open wereld? Dat lijkt mij al veel leuker dan gewoon allemaal missies te doen, vooral om achtervolgd te worden door de politie en hen proberen af te schudden.
39Beta key ontvangen. Jammer dat ik in het weekend niet thuis ben, dus zal niet veel kunnen spelen.
40Hier ook key ontvangen, kan me niet herinneren dat ik mij had ingeschreven.
Toch is uitproberen.
Toch is uitproberen.
PSN tichke
41Hmm, back to basics zeiden ze toch? Lijkt meer op een kopie van The Crew imo.
PSN tichke
42hmm versta de vergelijking met the crew niet echt, behalve het tunen dat wat gelijkaardig is.tichke wrote:Hmm, back to basics zeiden ze toch? Lijkt meer op een kopie van The Crew imo.
Ik vond het wel tof. Veel tuningcars, veel tuningmogelijkheden, aan de acteerskills van de acteurs is wel nog wat werk en de crashes zijn ook wel wat buggy.
43Eerlijk, lang heb ik het niet gespeeld. Maar de manier waarop het verhaal in het begin verloopt en de manier waarop je naar "missies" rijd en activeert deed me direct aan The Crew denken.M-power wrote:hmm versta de vergelijking met the crew niet echt, behalve het tunen dat wat gelijkaardig is.tichke wrote:Hmm, back to basics zeiden ze toch? Lijkt meer op een kopie van The Crew imo.
Ik vond het wel tof. Veel tuningcars, veel tuningmogelijkheden, aan de acteerskills van de acteurs is wel nog wat werk en de crashes zijn ook wel wat buggy.
PSN tichke
44Dat doet mij ook denken aan The Crew(beta).M-power wrote:en de crashes zijn ook wel wat buggy.
45hopelijk toch beter dan die kornuitBozeGozerXrd wrote:Dat doet mij ook denken aan The Crew(beta).M-power wrote:en de crashes zijn ook wel wat buggy.