Persoonlijk vind ik het bijschrift dat op het kaartje zelf staat fantastisch
"A wet and wild adventure with the frog family"
Je kan het zelf haast niet beter verzinnen
Re: Het bijschriftentopic
77hahaSanity penguin wrote:Persoonlijk vind ik het bijschrift dat op het kaartje zelf staat fantastisch
Da wou ik ook net zeggen
78Je vergeet het andere bijschrift: "With squirty toy"Sanity penguin wrote:Persoonlijk vind ik het bijschrift dat op het kaartje zelf staat fantastisch
79Lol, de keuzes zijn zowaar onbeperktBozeGozerXrd wrote:Je vergeet het andere bijschrift: "With squirty toy"Sanity penguin wrote:Persoonlijk vind ik het bijschrift dat op het kaartje zelf staat fantastisch
80Haha! Was me zelf nog niet eens opgevallen.
Credits voor Sanity Penguin en BozeGozer voor de opmerkzaamheid. Alhoewel ik de toevoeging nog het mooiste vind, was SP eerder en wil ik hem graag de overwinning geven, aangezien ik inderdaad niet geloof dat er een betere bijschrift uit iemands hoge hoed zal gaan komen...
Credits voor Sanity Penguin en BozeGozer voor de opmerkzaamheid. Alhoewel ik de toevoeging nog het mooiste vind, was SP eerder en wil ik hem graag de overwinning geven, aangezien ik inderdaad niet geloof dat er een betere bijschrift uit iemands hoge hoed zal gaan komen...
83Stop rugby nu! De nieuwe campagne van het wereld natuur fonds tegen deze vreselijke sport is vandaag begonnen.
86Iedereen zegt tegen mij dat ik een moet zijn met de bal, maar ik ben een met de geit. Béééh
88Lol, compleet vergeten
Allemaal leuk, maar ik verkies onzer Frans als winnaar
89Ha thanx!Sanity penguin wrote:Lol, compleet vergeten
Issu long teim ugo.
Ik zal eens naar een plaatje gaan zoeken . . . hmm, zal ik het alvast in de kerstsfeer doen?