Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2656
RoyVdW wrote:Gewoon niet betalen Ligeiro. Klantendienst bellen. Heb onlangs ook alles vervangen door nieuwe decoders en modem en ze beloofden dat dit gratis was. Ze hadden een decoder te weinig opgestuurd via Kiala van Brussel, gebeld en paar dagen later tweede gratis kunnen afhalen. Maand later factuur van 170 euro in de bus. Volledig nagekeken en terug gebeld omdat er veel was aangerekend bij de vage beschrijving 'derden'. Paar minuten later 'oké sorry dit is een administratieve fout'. Nog wat services opgezegd die we hier amper gebruiken. Volgende factuur was gecrediteerd en moesten we nog 'maar' een dikke 100 betalen. DUS als je je mond niet opendoet en elke rekening zwijgzaam betaalt profiteren ze ervan.
...
Ik heb gebeld naar de klantendienst, daarom dat ik weet dat ik trug moet gaan naar de winkel waar ik mijn gerief heb afgegeven

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2657
Ligeiro wrote:
RoyVdW wrote:Gewoon niet betalen Ligeiro. Klantendienst bellen. Heb onlangs ook alles vervangen door nieuwe decoders en modem en ze beloofden dat dit gratis was. Ze hadden een decoder te weinig opgestuurd via Kiala van Brussel, gebeld en paar dagen later tweede gratis kunnen afhalen. Maand later factuur van 170 euro in de bus. Volledig nagekeken en terug gebeld omdat er veel was aangerekend bij de vage beschrijving 'derden'. Paar minuten later 'oké sorry dit is een administratieve fout'. Nog wat services opgezegd die we hier amper gebruiken. Volgende factuur was gecrediteerd en moesten we nog 'maar' een dikke 100 betalen. DUS als je je mond niet opendoet en elke rekening zwijgzaam betaalt profiteren ze ervan.
...
Ik heb gebeld naar de klantendienst, daarom dat ik weet dat ik trug moet gaan naar de winkel waar ik mijn gerief heb afgegeven
Ja dat kon ik al afleiden. Dus afwachten dan zeker ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2658
Ligeiro wrote:--- ik krijg vandaag een rekening van Proximus in de bus, van over de 200 euro
--- ze willen mij een modem en B-box decoder aanrekenen, ter waarde van 199 euro
??? ik heb die dingen teruggebracht naar een officiële Proximus winkel, waar ze mij zeiden dat alles in orde was. dit was op 31 juli, maar liefst 3 maanden geleden!
--- ik moet persoonlijk terug gaan naar die winkel, en hun vertellen dat ze een ticket moeten doorsturen naar de hoofdzetel. Pas dan kunnen ze een creditnota opmaken.
Zoals Roy zegt; niet betalen. Ik zou ook niet de moeite doen om naar zo'n winkel te gaan.
Gewoon even de klantendienst bellen en van je oren maken. Mij hebben ze ook ooit zo liggen gehad. Eén telefoontje volstond om toch op magische wijze een creditnota op te stellen :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2660
Sanity penguin wrote:
Ligeiro wrote:--- ik krijg vandaag een rekening van Proximus in de bus, van over de 200 euro
--- ze willen mij een modem en B-box decoder aanrekenen, ter waarde van 199 euro
??? ik heb die dingen teruggebracht naar een officiële Proximus winkel, waar ze mij zeiden dat alles in orde was. dit was op 31 juli, maar liefst 3 maanden geleden!
--- ik moet persoonlijk terug gaan naar die winkel, en hun vertellen dat ze een ticket moeten doorsturen naar de hoofdzetel. Pas dan kunnen ze een creditnota opmaken.
Zoals Roy zegt; niet betalen. Ik zou ook niet de moeite doen om naar zo'n winkel te gaan.
Gewoon even de klantendienst bellen en van je oren maken. Mij hebben ze ook ooit zo liggen gehad. Eén telefoontje volstond om toch op magische wijze een creditnota op te stellen :p
ben vandaag naar dat proximus center geweest. ze hebben mij een blaadje meegegeven van mijn "klacht". binnen 10 werkdagen gaan ze mij opbellen, en dan zou't in orde moeten zijn

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2665
Blergh, wat een week...

+/- 2 dagen werden gepland om te gaan werken, voor die tijdelijke job. Uiteindelijk werden het er vier, das goed want dat zijn centjes...
--- Weinig geslapen deze week...
--- Af en toe problemen met de papa...
--- Gisteren en vandaag me afschuwelijk voelen: ik kwam gisteren thuis van't werk, ik was héél moe, had rugpijn, schouders voelden zwaar aan, daarna begon ik me misselijk en algemeen slecht te voelen, niet gegeten in de avond, midden in de nacht overgegeven, geen oog dicht gedaan deze nacht, ijskoud hebben, zware hoofdpijn, maagproblemen, darmklachten, met moeite wat water kunnen binnenhouden, geen honger, ledematen en nek die pijn doen...ik ben serieus ziek en dat net nu ik eindelijk wat werk heb... ;(
--- En omdat ik werk mag ik in mijn slechte toestand nog eens naar de dokter gaan ook, als je haast niet uit je bent kunt heb je echt geen zin om in de avond bij vrije consultatie (want alles is al bezet deze middag) naar de dokter te gaan... ;(
--- Ik wou vandaag ook om Uncharted Collection gaan: raad eens? Daar zal ook weinig van in huis komen...

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 28 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Nog 138 dagen voor Deus Ex Mankind Divided, wachten op de mogelijkheid om te bestellen bij Game Mania
+++ Nog 162 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2667
-- les is vrij saai
-- straks achter nog een cursus moeten
++ afgesproken met een maat om naar de Mediamarkt te gaan straks
-- dringend nood aan een nieuwe gsm
-- erg moe
++ dit weekend staat er veel gaming op de planning
-- mijn pa die zaagt omdat ik gisteren een hele tijd heb zitten leren in mijn bed. Ik studeer vrijwel nooit aan een bureau dus leave me be.
++ frietjes gisteren hebben gesmaakt
++ blij zijn dat ik me morgen kan uitslapen
++ eindelijk eens een rustig weekend, 't is nodig
-- Ago interim die mij altijd belt midden in de les o.o
-- mensen die u negeren
Image
cron