Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2681
++ de film 'Horns' goedkoop kunnen vinden in de MediaMarkt
-- patch van 17 GB (!!) voor de Witcher moeten downloaden vannacht, arm downloadlimiet
-- soms doen mensen toch maar vreemde dingen
++ eindelijk rustig weekend
++ geregistreerd voor masterproef, niemand pakt m'n onderwerp nog af, muhahaha
++ mijn mama is een glazen kast (zoals die bierglazenkast van jou, Gamerke) gaan halen in de IKEA voor mijn gamespul :)
++ koud koffiedrankje heeft mij erg gesmaakt als ontbijtje
++ vandaag gamen
-- slome PC
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2682
minermb wrote:+++ Morgen als VIP met twee vrienden naar firstlook. Zijn hier mensen die daar ook naartoe gaan?
Nope. :(
Elexus wrote:-- mijn pa die zaagt omdat ik gisteren een hele tijd heb zitten leren in mijn bed. Ik studeer vrijwel nooit aan een bureau dus leave me be.
-- Ago interim die mij altijd belt midden in de les o.o
Ouders zagen soms toch ook om niets, hé.
Die interims houden met de uren geen rekening, in feite niemand zolang het binnen de werkuren is, erna zijn ze zelf foetsie, wanneer iedereen vrij heeft en dus logischerwijs beter bereikbaarder is :p
BozeGozerXrd wrote:Tenzij je inmiddels een PS4 hebt maakt het echt niet uit wanneer je die in huis haalt.
Ik ga ervan uit, dat de edities die ik koop moeilijker te verkrijgen zijn als ik lang wacht, zoals pre-order items en CEs. Daarom is het beter om die PS4 games te hebben en geen PS4, dan een PS4 te hebben en niet de games of hun editie te hebben die je wilt.


--- Gisteren was een zeer zware dag, met mijn buikgriep, echt verschrikkelijk... ;(
--- Langste wachtrij ooit tegengekomen bij het "verplichte" doktersbezoek voor een afwezigheidsbrief voor mijn werk...het was afzien in de wachtzaal...
+/- Proberen om wat binnen te houden en medicijnen te nemen, lijkt een beetje te werken tegen dat enorm klopperig gevoel in mijn kop (zoals een koppijn²)...
+ Redelijk goed geslapen waardoor ik niet oververmoeid ben, maar gewoon zwakjes...
+++ Lieve mama is om Uncharted Collection geweest :)
+++ Groeten krijgen van de Game Mania, lol
+++ Deadliest Catch vnvd
+++ F1 straks
+++ Morgen Dual Survival
+++ Morgen Vikings
+++ Volgende week nieuw seizoen Black Sails

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 27 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Nog 137 dagen voor Deus Ex Mankind Divided, wachten op de mogelijkheid om te bestellen bij Game Mania
+++ Nog 161 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2683
Captain Witwicky wrote:
BozeGozerXrd wrote:Tenzij je inmiddels een PS4 hebt maakt het echt niet uit wanneer je die in huis haalt.
Ik ga ervan uit, dat de edities die ik koop moeilijker te verkrijgen zijn als ik lang wacht, zoals pre-order items en CEs. Daarom is het beter om die PS4 games te hebben en geen PS4, dan een PS4 te hebben en niet de games of hun editie te hebben die je wilt.
De pre-order items zijn vooral DLC die je over een paar maand voor 5 euro kunt halen en de game voor 30. Dan bespaar je minstens 20 euro. En voor een sleutelhanger hoef je het ook niet te doen, want daar betaal je dan 35 euro voor als je de game nu voor 65 euro koopt ipv 30 euro als je eenmaal een PS4 hebt. Alleen CE's zijn soms het overwegen waard. Maar persoonlijk sla ik die ook over om voor hetzelfde geld meerdere games te kopen die ik nog wel dit jaar kan spelen.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2685
BozeGozerXrd wrote:De pre-order items zijn vooral DLC die je over een paar maand voor 5 euro kunt halen en de game voor 30. Dan bespaar je minstens 20 euro. En voor een sleutelhanger hoef je het ook niet te doen, want daar betaal je dan 35 euro voor als je de game nu voor 65 euro koopt ipv 30 euro als je eenmaal een PS4 hebt. Alleen CE's zijn soms het overwegen waard. Maar persoonlijk sla ik die ook over om voor hetzelfde geld meerdere games te kopen die ik nog wel dit jaar kan spelen.
Niet mee eens, ik heb al verschillende DLC die je niet daarna opnieuw kan krijgen. Een sleutelhanger zit er niet haast nooit bij, meestal een art book bij mijn pre-orders. En het zijn maar een paar games. Veel games koop ik aan of onder de 30€. Ik sla liever persoonlijk games over om een CE te kopen, meestal zijn die games die ik dan oversla, games die toch geen CE krijgen of toch zeer goedkoop later te vinden zijn.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron