Re: Je laatste aankoop (geen games)

376
Ligeiro wrote: de enige uit die reeks die'k wou :) de anderen zien er gewoon niet goed uit vind'k. Grievous werkt in Lego, mss omdat het een halve droid is, I dunno, maar deze vind ik als enige uit die buildable figures er echt goed uitzien
Ben ik volledig met je eens! Ik ben gestopt met Lego kopen; vind het veel te duur geworden, ook al heb ik nog flink wat staan van Star Wars!

OT: Vandaag zat deze in de bus!
Image
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

377
Ligeiro wrote:
Image
de enige uit die reeks die'k wou :) de anderen zien er gewoon niet goed uit vind'k. Grievous werkt in Lego, mss omdat het een halve droid is, I dunno, maar deze vind ik als enige uit die buildable figures er echt goed uitzien
Ook mee eens. Gisteren zien staan toen ik in de winkel stond, moest ik geld hebben, dan was die ook van mij :p
En ik denk dat het inderdaad is omdat hij een droid is. Zo'n menselijk gezicht met een raar lichaam past niet echt, bij Grievous zie je meer de Bionicle elementen erin.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Je laatste aankoop (geen games)

383
gamerke1992 wrote:
Captain Witwicky wrote:
gamerke1992 wrote:Nu ik 2 maanden samenwoon met mijn vriendin koop ik regelmatig noodzakelijke dingen zoals dit
Image
En er zal nog wel veel volgen
Manscaping, huh
Idd :) k heb zelfs mijn eigen mancave met bierglazenkast enzo allemaal belangrijk hé of de vrouwen eisen alles op.
Gij een mancave, en zij de keuken zeker? :p :D :P
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Je laatste aankoop (geen games)

384
Captain Witwicky wrote:
gamerke1992 wrote:
Captain Witwicky wrote:
Manscaping, huh
Idd :) k heb zelfs mijn eigen mancave met bierglazenkast enzo allemaal belangrijk hé of de vrouwen eisen alles op.
Gij een mancave, en zij de keuken zeker?
Image
:D
Image
Eigenlijk niet, ik kook meestal
Image
Maar dat is eigenlijk eerder omdat ik graag kook.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

388
ShAmPi wrote:Een mancave is een must! :D

Ik heb er ook eentje gekregen van de vriendin ^^

De volledige zolder!
2 pinball machines, arcadekast, gokkasten, electronische darts, echte darts, oude consoles, pietjesbak, comfy zetels, etc...
Volgende stap in mijn mancave is een bar maken ^^
Hier heb je alvast een tegel voor je bar!
Image
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu