Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2686
Elexus wrote:
++ mijn mama is een glazen kast (zoals die bierglazenkast van jou, Gamerke) gaan halen in de IKEA voor mijn gamespul :)
Daar zal je geen spijt van hebben. Als je de pootjes goed af stelt is het echt een mooie en stevige kast :)

+++ gras afgedaan
+++ paar klusjes gedaan, waardoor ik mijn schroefboormachine heb kunnen testen
--- straks nog gaan winkelen, geen zin in...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2689
--- Nog steeds ziek... ;(
--- Nog steeds dezelfde symptomen...
--- Iets minder goed geslapen dan gisteren...
+ In het algemeen is er wel een verbetering maar in orde ben ik nog niet...
--- Dat wordt leuk voor maandag...
--- Broertje heeft hetzelfde nu als mij, en mijn vader is ook ziek aan het worden...
--- Veel doen dit weekend is er niet van gekomen, op het gemak zijn en wat tv kijken zijn zowat de bezigheden als ik ziek ben...
+++ F1 strakjes
+++ Vikings vnvd
+++ Dual Survival vnvd

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 26 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Nog 135 dagen voor Deus Ex Mankind Divided, wachten op de mogelijkheid om te bestellen bij Game Mania
+++ Nog 160 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2693
--- OMG wat een verschrikkelijke vader heb ik toch
--- Ik ben vandaag nog ziek, maar daar is meneer niet tevreden mee: hij werd kwaad omdat ik niet kan gaan werken, hij noemt me een zwakkeling
--- En omdat ik in mijn bed blijf liggen, mag ik niet op de laptop of mag ik ook niet naar tv kijken als straf dat ik dus ziek ben
--- Ik ben zo zwaar teleurgesteld in mijn ouders op dit moment...
--- Nu vlug afsluiten want ik moet dit doen in het geheim!
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2695
Captain Witwicky wrote:--- OMG wat een verschrikkelijke vader heb ik toch
--- Ik ben vandaag nog ziek, maar daar is meneer niet tevreden mee: hij werd kwaad omdat ik niet kan gaan werken, hij noemt me een zwakkeling
--- En omdat ik in mijn bed blijf liggen, mag ik niet op de laptop of mag ik ook niet naar tv kijken als straf dat ik dus ziek ben
--- Ik ben zo zwaar teleurgesteld in mijn ouders op dit moment...
--- Nu vlug afsluiten want ik moet dit doen in het geheim!
Je mag niet op je pc of naar TV kijken? OK, ik snap dat het een ongeloogelijk verschrikkelijke situatie voor je is maar laat je nou toch niet zo doen! Ze hebben je niets te zeggen. Ikzelf ben altijd vriendelijk tegen m'n ouders omdat het gewoon toffe mensen zijn, maar als ze je zo behandelen moet je je toch niet zo laten doen! Sinds noods neem je je pc en sluit je je op op je kamer ofzo...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2699
--- dit topic al enkele maanden niet meer gelezen wegens veel te druk :dizzy:
+++ Wel al een tijdje terug aanwezig op het forum, weliswaar deels in de achtergrond
+++ Review van Ethan Carter geschreven
+++ Nu bezig met review van SOMA :O
--- Wat is het plots koud buiten, op paar dagen 10 graden minder is wel frisjes. Vooral 's morgens vroeg...
--- Het is ondertussen donker als ik naar mijn werk vertrek, wintergevoel begint echt te komen...
+++ Al paar maanden eigen auto
--- Nog geen ijskrabber gekocht omdat ik er nog steeds geen gevonden heb in winkels waar ik langskwam en dat ga ik mij de komende dagen waarschijnlijk beklagen
--- Ik mis die Volvo V70 van mijn ouders :cry:
+++ Die Volvo heeft ondertussen net niet of net wel 400.000km :love:
+++ Lekkere kok in huis :girl:
Image
cron