Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

391
Ligeiro wrote:
Elexus wrote:De helft bekeken van Into the Woods en dan heb ik het gewoon afgezet. Wat een modder, modderslechte film is mij dat. Echt Disney, ge stelt mij teleur, dees trok gewoon op niks. O.O
nochtans een sterke cast.
Meryll Streep was fier op haar rol als de heks indertijd
De cast is het enige dat goed is aan de film. :p
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

392
Toon8 wrote:Terminator Genisys ->7/10
Vooral veel punten omdat Arnold nog eens meedoet, en omdat het eens een terminator is met een positief einde. Maar ik weet wel niet hoeveel keer ze nog dit scenario kunnen hergebruiken, door de alternatieve tijdlijn kunnen ze in principe altijd nieuwe films blijven maken.
Ze zouden er op verder werken want er zijn nog plotlijnen uit deze film die zich moeten afspelen in vervolgen, maar zo te zien kan dit ook gewoon niet doorgaan doordat de film niet een mega succes is en de studio heeft de vervolgen nu "on hold" gezet, wat zoveel wilt zeggen als "nu even niet, jongens, maar misschien ooit weer..."

Prisoners 7/10 Best wel goede film, donker (qua sfeer) en met een bevredigend einde.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

394
Captain Witwicky wrote:
Toon8 wrote:Terminator Genisys ->7/10
Vooral veel punten omdat Arnold nog eens meedoet, en omdat het eens een terminator is met een positief einde. Maar ik weet wel niet hoeveel keer ze nog dit scenario kunnen hergebruiken, door de alternatieve tijdlijn kunnen ze in principe altijd nieuwe films blijven maken.
Ze zouden er op verder werken want er zijn nog plotlijnen uit deze film die zich moeten afspelen in vervolgen, maar zo te zien kan dit ook gewoon niet doorgaan doordat de film niet een mega succes is en de studio heeft de vervolgen nu "on hold" gezet, wat zoveel wilt zeggen als "nu even niet, jongens, maar misschien ooit weer..."
Had ook ergens gelezen dat het op hold stond, ik denk dat alleen de die hard fans dit erg zullen vinden.

Mad Max (1979) -> 5/10
Rare film, was de apocalyps al gebeurt toen dat deze film begon? Want de wereld zag er nog vrij normaal uit. Het was gelijk zo'n film dat ze zaterdag avond laat uitzenden om de mensen die niet kunnen slapen toch nog in slaap te kunnen krijgen :P Maar ik vond het vooral een vreemde film waarbij ik het doel niet zag.
Was van plan om alle oude films eens te kijken maar na deze heb ik daar geen goesting meer in.
Mad Max fury road -> 7/10
Weeral een rare film maar nu had ik door dat de apocalyps gebeurt was. Gelukkig een film met veel actie en hoog entertainment gehalte om het interessant te houden. Vond dat de max van deze film compleet anders was dan die van de eerste.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

395
Toon8 wrote:Had ook ergens gelezen dat het op hold stond, ik denk dat alleen de die hard fans dit erg zullen vinden.

Mad Max (1979) -> 5/10
Rare film, was de apocalyps al gebeurt toen dat deze film begon? Want de wereld zag er nog vrij normaal uit. Het was gelijk zo'n film dat ze zaterdag avond laat uitzenden om de mensen die niet kunnen slapen toch nog in slaap te kunnen krijgen :P Maar ik vond het vooral een vreemde film waarbij ik het doel niet zag.
Was van plan om alle oude films eens te kijken maar na deze heb ik daar geen goesting meer in.
Mad Max fury road -> 7/10
Weeral een rare film maar nu had ik door dat de apocalyps gebeurt was. Gelukkig een film met veel actie en hoog entertainment gehalte om het interessant te houden. Vond dat de max van deze film compleet anders was dan die van de eerste.
Ik bijvoorbeeld, vind het spijtig dat er geen vervolg komt, en zeker omdat er nog geen vervolg is dat kan meedoen met T2 ;)

Mad Max 1, ik weet het nu ook niet direct, maar zie het als het begin van de apocalyps en de tweede erna. Maar de eerste 2 zijn wel zeer goede films. Vooral de eerste heeft nog meer een doel dan de tweede, het ligt eigenlijk simpel: max probeert een motorbende te stoppen en zint later op wraak.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

396
Elexus wrote:
Ligeiro wrote:
Elexus wrote:De helft bekeken van Into the Woods en dan heb ik het gewoon afgezet. Wat een modder, modderslechte film is mij dat. Echt Disney, ge stelt mij teleur, dees trok gewoon op niks. O.O
nochtans een sterke cast.
Meryll Streep was fier op haar rol als de heks indertijd
De cast is het enige dat goed is aan de film. :p
Idd, ze zetten Depp express op de cover zodat het volk lokt. Ik heb deze film met vrienden gaan zien zonder te weten wat te verwachtten zij wouden die zien ik wist niet wat het was. Na 5 minuten zat ik er al tegen mijn goesting wou de zaal uitgaan maja ik had 8 euro betaald. Ik had beter alleen naar een andere geweest.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

397
Mr.Wolf wrote:
Sanity penguin wrote:
ShAmPi wrote:Maze runner 2 4.5/10
Idem en ik sluit me aan bij de score. Doorsnee film die maar weinig voortbouwde op de eerste. Ook compleet anders dan de boeken.
Vinden jullie die zo slecht? Ik vond hem nu ook wel minder dan de eerste
Jups ik vin die zo slecht.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

399
The Martian 8.5/10
Zeer vermakelijke film. Het gaat over een ruimtemissie naar Mars. Door een ongeluk wordt 1 van de bemanningsleden op Mars achtergelaten omdat ze denken dat hij gestorven is in een ongeluk (wat dus niet zo is). Hij moet dus zien te overleven op Mars. Van de 3 recente ruimtefilm staat Gravity op de 3e plaats, de deze op de 2e plaats en Interstellar op de 1ste. Bijna geen actie, wat humor erin,... De moeite waard om toch is te kijken.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

403
Mr.Wolf wrote:The Martian 8.5/10
Zeer vermakelijke film. Het gaat over een ruimtemissie naar Mars. Door een ongeluk wordt 1 van de bemanningsleden op Mars achtergelaten omdat ze denken dat hij gestorven is in een ongeluk (wat dus niet zo is). Hij moet dus zien te overleven op Mars. Van de 3 recente ruimtefilm staat Gravity op de 3e plaats, de deze op de 2e plaats en Interstellar op de 1ste. Bijna geen actie, wat humor erin,... De moeite waard om toch is te kijken.
Ook deze, 7/10

Begon goed, maar de tweede helft bleef aanslepen en erg spannend was het nooit vond ik.

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

404
Maxidomino wrote:Hmm ik heb gisteren naar de eerste Maze Runner gekeken en vond hem vrij goed. Nu heb ik zin om volgende week naar het vervolg te gaan kijken maar die ziet er toch niet zo goed uit en sommigen hier die hem al gezien hebben zeggen hetzelfde. Oke het wordt dan maar The Martian i guess :) .
Laat het ons zo zeggen; ik heb TMR2 gezien en moest ik toen de keuze gehad hebben voor The Martian, dan had ik die zeker genomen :D
Image
cron