Re: Je laatste aankoop (geen games)
391
nu hopen dat ze Cyborg en Aquaman nog uitbrengen en dan heb'k de volledige Justice League in sleutelhangers
Koop gewoon de lego figuurtjes en maak zelf je sleutelhanger ervan?Ligeiro wrote: nu hopen dat ze Cyborg en Aquaman nog uitbrengen en dan heb'k de volledige Justice League in sleutelhangers
Mannen moeten een plek hebben om de winten te kunnen overleven, wanneer ze niet veel naar buiten kunnen gaan uit het huisShAmPi wrote:Een mancave is een must!
Zitten er extra's bij?dividedx11 wrote:
Hmmm, ik heb 1 van de 2 op blu ray, ik vergeet telkens dewelke ik heb, met extra's, zoals bloopers en making of dacht ik. Ik wil dus bedoelen, soms loont het om films apart te kopen.dividedx11 wrote:Normaal gezien niet, gewoon de twee CG films. Ben momenteel naar damnation aant kijken er komt nog een derde CG film van he
Zou kunnen dat die hier ook op staan hoor. Maar ik koop ze als ik ze goedkoop vind ook nog wel eens apartCaptain Witwicky wrote:Hmmm, ik heb 1 van de 2 op blu ray, ik vergeet telkens dewelke ik heb, met extra's, zoals bloopers en making of dacht ik. Ik wil dus bedoelen, soms loont het om films apart te kopen.dividedx11 wrote:Normaal gezien niet, gewoon de twee CG films. Ben momenteel naar damnation aant kijken er komt nog een derde CG film van he
Ja, er komt nog een derde, dat wordt awesome.
Wel, check de achterkant eensdividedx11 wrote:Zou kunnen dat die hier ook op staan hoor. Maar ik koop ze als ik ze goedkoop vind ook nog wel eens apartCaptain Witwicky wrote:Hmmm, ik heb 1 van de 2 op blu ray, ik vergeet telkens dewelke ik heb, met extra's, zoals bloopers en making of dacht ik. Ik wil dus bedoelen, soms loont het om films apart te kopen.dividedx11 wrote:Normaal gezien niet, gewoon de twee CG films. Ben momenteel naar damnation aant kijken er komt nog een derde CG film van he
Ja, er komt nog een derde, dat wordt awesome.