Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2705
dividedx11 wrote:Je mag niet op je pc of naar TV kijken? OK, ik snap dat het een ongeloogelijk verschrikkelijke situatie voor je is maar laat je nou toch niet zo doen! Ze hebben je niets te zeggen. Ikzelf ben altijd vriendelijk tegen m'n ouders omdat het gewoon toffe mensen zijn, maar als ze je zo behandelen moet je je toch niet zo laten doen! Sinds noods neem je je pc en sluit je je op op je kamer ofzo...
Ik laat mij ook niet doen, dat zorgt juist voor de problemen :p Je moet iets snappen, dit huis wordt geregeld door status en dit wordt zeer streng toegepast. Op de tweede plaats komt bezit. De tv en laptop zijn niet mijn eigendom, dus ik heb er niets over te zeggen. Ten derde straffen mijn ouders mij met iets weg te nemen ipv iets anders gelijk bij een klein kind, want ze hopen dat ik zo stop, wat natuurlijk niet het geval is, ze kunnen me enkel wat tegenhouden. Daarbij, mijn ouders zijn ook toffe mensen, maar dat blijkt meestal niet uit mijn berichtjes hier, ik heb ook goede momenten hoor ;)


--- Zeer lastig begin van de week met die buikgriep en moeilijke relatie tussen mijn ouders en mij... ;(
+/- Dinsdag was ik beter, kon ik wél gaan werken, waren mijn ouders plots verwonderd dat ik beter was, in tegenstelling tot maandag toen ik ziek was en ze me pushten om naar werk te gaan...
- Voor alles hebde een papiertje nodig om te bewijzen dat ge kunt werken en/of ziek zijt...
- Arme broer heeft hetzelfde als ik...
+/- Stillekesaan begin ik mijn energie terug te krijgen deze week...
+/- Voorzichtig zijn met wat ik eet om mijn maag niet teveel te belasten, en veel slapen...
+++ Op het werk gaat alles goed en tis nog leuk (welja, leuk, met een korreltje zout)...
--- Wel niet veel tijd na het werk om nog iets te doen, behalve even naar tv kijken, dus ik kan weinig hier op het forum zijn...(misschien al gemerkt? :p)
+++ Blij met mijn Uncharted Collection
+++ Eerste centjes op mijn rekening
+++ Deze week pakjes krijgen
+++ Vandaag Deadliest Catch
+++ Morgen Black Sails
+++ En als ik het niet vergeet gelijk vorige week, morgen Dual Survival...
+++ Ratchet & Clank movie trailer
+++ Nieuwe RE CG film
+ Iets gehoord van een FFX-3, maar ik denk mega-gerucht natuurlijk...

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 17 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Nog 129 dagen voor Deus Ex Mankind Divided, wachten op de mogelijkheid om te bestellen bij Game Mania
+++ Nog 153 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2707
+++ Gezellige dag achter de rug!
+++ Op de house warming was de Oculus van op het werk ook aanwezig maar deze keer kunnen combineren met stuur en pedalen van hemzelf.
+++ Racegame + Oculus rift + stuur + pedalen is echt een goeie combo! :love:
+/- Was wel serieus wennen om met een echt stuur te spelen en in scherpe bochten had je wel beetje het gevoel dat je ging omvallen omdat je lichaam natuurlijk stil zit.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2709
dividedx11 wrote:- Wat is de wereld toch fucked up op sommige vlakken...
Sommige? Zeg maar op de meeste vlakken ;)


+/- Weird, kheb maar weinig slaap nodig, misschien door het ritme van te gaan werken...
+++ Ahhhhh, Power Metal, wat mis ik je soms
- Z'n oude gangetje hier thuis...
+++ Strakjes Dual Survival
+++ Later Black Sails

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 16 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Nog 128 dagen voor Deus Ex Mankind Divided, wachten op de mogelijkheid om te bestellen bij Game Mania
+++ Nog 152 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2711
-------- En toen crashte de nieuwe laptop op een flashplayer update :(
+/- Gelukkig geen belangrijke bestanden verloren, alles wat er op staat was gedownload van de digitale leeromgeving van de unief, maar toch, ik ga zoooo veel tijd kwijt zijn tegen dat alles er weer op staat :(
+++ Gelukkig heb ik een fantastische Opa die altijd alles kan fixen met computers :)
+++ Gisteren heerlijk rustig kunnen gamen met met0t0 :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2714
+++ En plots toch door uw planning raken :)

Ik vraag het hier even omdat dit topic denk ik heel veel gelezen wordt. Zijn er Nederlanders die iets zijn met 'Douwe Egberts waardepunten'? Ik heb er een heleboel van mijn pickwick thee, maar in België kan je er niets meer. Stuur mij een pm met uw adres en dan stuur ik ze op per post (ze passen makkelijk in een enveloppe) :)