Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2716
daviduvel wrote:Moesten er hier personen zijn die Star Wars VII op de release dag willen kijken: Utopolis is sinds deze morgen 9 uur gestart met de voorverkoop van tickets!!

++ Ik heb mijn ticket al. 2 maanden van te voren een ticket kopen voor gewoon een film te gaan kijken.... speciaal :P
-- druk druk druk
Same. Nog nooit gedaan, maar ik heb ook tickets gekocht om op 16 december in Kinepolis Brussel naar Star Wars te gaan kijken. :P
++ morgen ook nog een nieuwe trailer voor Star Wars
- nog les tot 17u30 :nerd:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2720
++ level 20 van trophies is in my reach, nog maar 50 puntjes :p
++ gameoverschot :p en nog 1 besteld in gm dat overmorgen wordt geleverd (ac rogue voor 20 euro)
++ dakwerken zijn gedaan
-- ma die mannen voor de ruiten zijn nergens te bespeuren. de eerste huizen in de straat hebben al nieuwe ramen en ik zit ier me al men gerief in dozen
++ 2 en 3 november conge
-- vanmorgen dacht ik dat het komende weekend was dat 2 dagen verlengt was :p
+ dan es lijstje maken me games dak nog moet uitspelen eventueel mss nog easy plats bijzetten kwetnie
++ hearts of stone is awesome!!!
++ chef an de betere hand na zwaar werkongeval (vingers onder de press, zon 4000kilo metaal op zijn vingers)
++ mij belangrijk voelen opt werk omdat ze alles an mij komen vragen en stuff, feels nice ma liever toch gewoon werkmens
++ wel chill jobke iedere dag an pc voor een uur
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2721
Sanity penguin wrote:
Cool, je bent dus al geweest. Was het wat de moeite dan?
Ja had maar keuze uit drie data en mijn maat kon enkel vandaag. Is wel duur aan normaal tarief vind ik. Even theorie en dan op het veld. Noodstop en sliptechniek geleerd dat is alles. Zouden ze standaard bij het rijbewijs moeten steken want handelen als et misgaat leer je niet.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2724
fsterchele23 wrote:++ level 20 van trophies is in my reach, nog maar 50 puntjes :p
++ gameoverschot :p en nog 1 besteld in gm dat overmorgen wordt geleverd (ac rogue voor 20 euro)
++ dakwerken zijn gedaan
-- ma die mannen voor de ruiten zijn nergens te bespeuren. de eerste huizen in de straat hebben al nieuwe ramen en ik zit ier me al men gerief in dozen
++ 2 en 3 november conge
-- vanmorgen dacht ik dat het komende weekend was dat 2 dagen verlengt was :p
+ dan es lijstje maken me games dak nog moet uitspelen eventueel mss nog easy plats bijzetten kwetnie
++ hearts of stone is awesome!!!
++ chef an de betere hand na zwaar werkongeval (vingers onder de press, zon 4000kilo metaal op zijn vingers)
++ mij belangrijk voelen opt werk omdat ze alles an mij komen vragen en stuff, feels nice ma liever toch gewoon werkmens
++ wel chill jobke iedere dag an pc voor een uur
vingers verpletterd en dan is ie aan de betere hand? Pun intended?
niet om mee te lachen ofc, maar die zin vond'k toch vrij grappig :)

OT

++ heel de week naar een ander postkantoor gaan werken
++ valt vree goe mee
++ vrijdag thuis
++ vrijdag leveren ze AC Syndicate ^^

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2725
Ligeiro wrote:
fsterchele23 wrote:++ level 20 van trophies is in my reach, nog maar 50 puntjes
++ gameoverschot :p en nog 1 besteld in gm dat overmorgen wordt geleverd (ac rogue voor 20 euro)
++ dakwerken zijn gedaan
-- ma die mannen voor de ruiten zijn nergens te bespeuren. de eerste huizen in de straat hebben al nieuwe ramen en ik zit ier me al men gerief in dozen
++ 2 en 3 november conge
-- vanmorgen dacht ik dat het komende weekend was dat 2 dagen verlengt was
+ dan es lijstje maken me games dak nog moet uitspelen eventueel mss nog easy plats bijzetten kwetnie
++ hearts of stone is awesome!!!
++ chef an de betere hand na zwaar werkongeval (vingers onder de press, zon 4000kilo metaal op zijn vingers)
++ mij belangrijk voelen opt werk omdat ze alles an mij komen vragen en stuff, feels nice ma liever toch gewoon werkmens
++ wel chill jobke iedere dag an pc voor een uur
vingers verpletterd en dan is ie aan de betere hand? Pun intended?
niet om mee te lachen ofc, maar die zin vond'k toch vrij grappig :)

OT

++ heel de week naar een ander postkantoor gaan werken
++ valt vree goe mee
++ vrijdag thuis
++ vrijdag leveren ze AC Syndicate ^^
uhm twas nie als joke bedoeld ma kdacht erook an toen ik het had bevestigd de post ma goe. tis erg wat er gebeurd is ma nen keer lachen kan ook geen kwaad :p
++ morgen ac rogue afhalen voor 5 euro (promo in gm nieuw voor 20euro + een bon van 15 euro)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2726
fsterchele23 wrote:
Ligeiro wrote:
fsterchele23 wrote:++ level 20 van trophies is in my reach, nog maar 50 puntjes
++ gameoverschot :p en nog 1 besteld in gm dat overmorgen wordt geleverd (ac rogue voor 20 euro)
++ dakwerken zijn gedaan
-- ma die mannen voor de ruiten zijn nergens te bespeuren. de eerste huizen in de straat hebben al nieuwe ramen en ik zit ier me al men gerief in dozen
++ 2 en 3 november conge
-- vanmorgen dacht ik dat het komende weekend was dat 2 dagen verlengt was
+ dan es lijstje maken me games dak nog moet uitspelen eventueel mss nog easy plats bijzetten kwetnie
++ hearts of stone is awesome!!!
++ chef an de betere hand na zwaar werkongeval (vingers onder de press, zon 4000kilo metaal op zijn vingers)
++ mij belangrijk voelen opt werk omdat ze alles an mij komen vragen en stuff, feels nice ma liever toch gewoon werkmens
++ wel chill jobke iedere dag an pc voor een uur
vingers verpletterd en dan is ie aan de betere hand? Pun intended?
niet om mee te lachen ofc, maar die zin vond'k toch vrij grappig :)

OT

++ heel de week naar een ander postkantoor gaan werken
++ valt vree goe mee
++ vrijdag thuis
++ vrijdag leveren ze AC Syndicate ^^
uhm twas nie als joke bedoeld ma kdacht erook an toen ik het had bevestigd de post ma goe. tis erg wat er gebeurd is ma nen keer lachen kan ook geen kwaad :p
++ morgen ac rogue afhalen voor 5 euro (promo in gm nieuw voor 20euro + een bon van 15 euro)
5 euro is echt wel heel goedkoop en het is nog ne goeie AC ook
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2730
Ligeiro wrote:-- vanmorgen plots onwel geworden; precies of mijn maag en darmen lagen in een knoop, beetje duizelig, misselijk voelen
-- thuisgekomen en diarree gekregen..
Buikgriep?
Want ik lag plat voor 4+ dagen.

+++ Mijn Jurassic World Limited Edition is so sweet
+++ Deus Ex Mankind Divided CE bestelt!
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron