Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

417
RoyVdW wrote:Identity 7/10
Goeie thriller en interessant einde.

Ik ga die film ook eens zien als die op Netflix staat Elexus. Lijkt me wel iets adhv uw uitleg.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Hij staat op Netflix. :)

En 't is nu niet een super diepzinnige film ofzo ze, 't is zelfs een komedie. Maar ik vond het uiteindelijk nog vrij 'heavy' op't einde. ;)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

418
Vind die film niet Melissa. Helaas xp

The Usual Suspects 6/10, redelijk oude film al vond hem wat tegenvallen maar zat wel goed in elkaar.
The Contract 7/10, goed maar niet meer dan dat. Freeman en Cusack zie ik graag acteren.
Taken 9/10, wow die is echt goed. Kan niet wachten om de hele trilogie te zien. Goed verhaal spannende gevechten en Parijs is een toplocatie.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

419
RoyVdW wrote:Vind die film niet Melissa. Helaas xp

The Usual Suspects 6/10, redelijk oude film al vond hem wat tegenvallen maar zat wel goed in elkaar.
The Contract 7/10, goed maar niet meer dan dat. Freeman en Cusack zie ik graag acteren.
Taken 9/10, wow die is echt goed. Kan niet wachten om de hele trilogie te zien. Goed verhaal spannende gevechten en Parijs is een toplocatie.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Dat kan nog tegenvallen denk ik

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

420
Tjeefkeuh wrote:
RoyVdW wrote:Vind die film niet Melissa. Helaas xp

The Usual Suspects 6/10, redelijk oude film al vond hem wat tegenvallen maar zat wel goed in elkaar.
The Contract 7/10, goed maar niet meer dan dat. Freeman en Cusack zie ik graag acteren.
Taken 9/10, wow die is echt goed. Kan niet wachten om de hele trilogie te zien. Goed verhaal spannende gevechten en Parijs is een toplocatie.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Dat kan nog tegenvallen denk ik
Inderdaad, eerste film was de beste. De volgende zijn maar een flauw afkooksel.
Image
cron