Dat is die first person shooter time swappers ofzoiets?
Edit: ik herinner mij de naam volgens mij, timesplitters?
Re: Guess the Game
242Come on guys! Niemand die deze topper kent??
Okay, PS2 game dus, shooter die zichzelf niet al te serieus nam en überhaupt en van de weinige shooters die ik leuk vind/heb gevonden. Er zijn in totaal 3 delen van uitgegeven (er loopt een petitie voor een 4de: ondertekenen allemaal!!) en is gemaakt door een aantal leden van het team achter Goldeney 007 en Perfect Dark.
Genoeg tips?
Okay, PS2 game dus, shooter die zichzelf niet al te serieus nam en überhaupt en van de weinige shooters die ik leuk vind/heb gevonden. Er zijn in totaal 3 delen van uitgegeven (er loopt een petitie voor een 4de: ondertekenen allemaal!!) en is gemaakt door een aantal leden van het team achter Goldeney 007 en Perfect Dark.
Genoeg tips?
243Haha! Ik had Gamerke zijn reactie op de volgende pagina nog niet gezien... Helemaal correct!!
244Ik speelde die vroeger heel vaak op de gamecube bij een vriend. Ik zal straks een foto zoeken, nu ben ik nog even in het stadpaveman wrote:Haha! Ik had Gamerke zijn reactie op de volgende pagina nog niet gezien... Helemaal correct!!
247Helemaal juist Dat ging sneller dan ik dacht ookal is het een bekende game.Tjeefkeuh wrote:Beyond Good & Evil
252Pfoeh! Daar is het wel wat lang voor geleden.... Gokje: v4?Tjeefkeuh wrote:Welke?paveman wrote:Micro Machines?
254Assassins Creed syndicate? Nooit gespeeld, maar het ziet er anders uit dan unity.
255Yupgamerke1992 wrote:Assassins Creed syndicate? Nooit gespeeld, maar het ziet er anders uit dan unity.