Re: Vragentopic

362
gamerke1992 wrote:Welke auto verzekering raden jullie aan voor iemand van 24 jaar met 6 jaar een rijbewijs en met een stadsauto? :) (België)
Moeilijk te zeggen, hangt ook wat af van de auto en of je bv. Omnium wil.
Als je bij mij binnenkwam op kantoor zou ik je waarschijnlijk bij P&V plaatsen. 5 jaar rijbewijs (zondr ongeval!) is onmiddellijk bonusmalus 0.
Image

Re: Vragentopic

363
Sanity penguin wrote:
gamerke1992 wrote:Welke auto verzekering raden jullie aan voor iemand van 24 jaar met 6 jaar een rijbewijs en met een stadsauto? :) (België)
Moeilijk te zeggen, hangt ook wat af van de auto en of je bv. Omnium wil.
Als je bij mij binnenkwam op kantoor zou ik je waarschijnlijk bij P&V plaatsen. 5 jaar rijbewijs (zondr ongeval!) is onmiddellijk bonusmalus 0.
Ik rij met een 8 jaar oude Renault clio met 130000 km. Een omnium is het dus niet waard om te nemen. Dat zou ik eventueel kunnen doen wanneer ik een nieuwe auto koop binnen 1 of 2 jaar.

Ik heb de afgelopen 5 jaar geen ongeluk gehad. Ik doe niet heel veel kilometers, maar rij wel dagelijks naar mijn werk en privé verplaatsingen. (in 5 jaar heb ik een kleine 80000 km gereden)

Momenteel zit ik bij vivium omdat mijn ouders dat hadden genomen. Maar het wordt eens tijd dat ik kijk wat de beste optie is. Zeker nu ik niet meer bij mijn ouders woon, probeer ik alles goed te regelen, waaronder nu dus de verzekering :D
Image

Re: Vragentopic

364
Vivium is een zusteronderneming van P&V :p
Ik zou gewoon wat vergelijkingen opvragen als ik jou was. Staar je echter niet blind op prijs, maar houdt ook rekening met service. Een verzekeringskantoor geeft je doorgaans meer en betere service dan bij een reguliere bank.
Zoals bij elke verzekering, denkt ook aan eventuele koppeling (brand en familiale). Zo'n zaken zorgen er vaak voor dat je van meer voordelen kan genieten.
Image

Re: Vragentopic

366
De ps eye van de PS3 heeft een usb-aansluiting en maar 1 lens terwijl de ps-eye van de PS4 een andere (unieke?) aansluiting heeft en 2 lenzen heeft waardoor die 3D kan 'kijken'. Die van de PS3 gebruiken op de PS4 voor PS4 games zal dus hoogstwaarschijnlijk niet werken vermoed ik.

PS2 eye werkte wel op PS3, of toch voor burnout paradise want daarmee heb ik toendertijd die mugshot trophy gehaald. Was allebei USB-aansluiting met 1 lens, beeldkwaliteit verschilde wel.
Image

Re: Vragentopic

367
Sanity penguin wrote:Vivium is een zusteronderneming van P&V :p
Ik zou gewoon wat vergelijkingen opvragen als ik jou was. Staar je echter niet blind op prijs, maar houdt ook rekening met service. Een verzekeringskantoor geeft je doorgaans meer en betere service dan bij een reguliere bank.
Zoals bij elke verzekering, denkt ook aan eventuele koppeling (brand en familiale). Zo'n zaken zorgen er vaak voor dat je van meer voordelen kan genieten.
Bedankt voor de info :)
Image

Re: Vragentopic

369
RoyVdW wrote:Geen BBQ dit jaar, maar is er een ander initiatief voorgesteld voor een ontmoeting ofzo?? :hi5:
Dat kan zeker, alleen is het wat moeilijk om zoveel mogelijk mensen bij iets te verzamelen. Als ge een voorstel hebt, kunt ge het altijd laten weten :cool:

Re: Vragentopic

370
Kolm wrote:De ps eye van de PS3 heeft een usb-aansluiting en maar 1 lens terwijl de ps-eye van de PS4 een andere (unieke?) aansluiting heeft en 2 lenzen heeft waardoor die 3D kan 'kijken'. Die van de PS3 gebruiken op de PS4 voor PS4 games zal dus hoogstwaarschijnlijk niet werken vermoed ik.

PS2 eye werkte wel op PS3, of toch voor burnout paradise want daarmee heb ik toendertijd die mugshot trophy gehaald. Was allebei USB-aansluiting met 1 lens, beeldkwaliteit verschilde wel.
Het zou wel kunnen, maar Sony heeft volgens mij nooit een PS4 driver voor de PS Eye gemaakt waardoor het niet kan(waarschijnlijk om de verkoop van de PS4 versie te pushen).

Re: Vragentopic

371
Heeft er iemand van jullie ervaring met de webshop van Bart smit? Ik zou willen weten of ze in een brievenbus leveren als je maar 1 game besteld ipv aan de deur. Ik wil voorkomen dat het bij buren wordt geleverd, want ik ken mijn buren nog niet echt omdat we pas verhuisd zijn.
Image

Re: Vragentopic

372
gamerke1992 wrote:Heeft er iemand van jullie ervaring met de webshop van Bart smit? Ik zou willen weten of ze in een brievenbus leveren als je maar 1 game besteld ipv aan de deur. Ik wil voorkomen dat het bij buren wordt geleverd, want ik ken mijn buren nog niet echt omdat we pas verhuisd zijn.
Op de site van de nederlandse bart smit:

Als je een bestelling van een enkele game of DVD geplaatst hebt, wordt deze verzonden in een brievenbusenvelop en ontvang je geen mail met Track en Trace code. De bestelling past dan door de brievenbus en wordt bezorgd via standaard postbezorging.
Image

Re: Vragentopic

373
Marty wrote:
gamerke1992 wrote:Heeft er iemand van jullie ervaring met de webshop van Bart smit? Ik zou willen weten of ze in een brievenbus leveren als je maar 1 game besteld ipv aan de deur. Ik wil voorkomen dat het bij buren wordt geleverd, want ik ken mijn buren nog niet echt omdat we pas verhuisd zijn.
Op de site van de nederlandse bart smit:

Als je een bestelling van een enkele game of DVD geplaatst hebt, wordt deze verzonden in een brievenbusenvelop en ontvang je geen mail met Track en Trace code. De bestelling past dan door de brievenbus en wordt bezorgd via standaard postbezorging.
Oeps, bedankt. Ik was op de mobiele site en daar stond dat nergens tussen volgens mij. Maar heel goed dus :D
Image

Re: Vragentopic

374
Ik vind de site van Bart Smit nogal vervelend wat account en locatie betreft... Als ik in NL ben kan ik enkel en alleen naar de NL-versie van de site kijken omdat die mijn locatie controleert. En die kan dan ook nog eens niet overweg met mijn account op de BE-site. Ik zou dus op elke versie apart een account moeten hebben en ik moet dan nog net in het land zijn waar mijn bestelling moet toekomen op het moment dat ik mijn bestelling plaats... Wat dat betreft doet bol.com het een heel stuk beter!
Image

Re: Vragentopic

375
Een vraagje. Ik zit bij telenet en heb de laatste tijd wat problemen, waaronder apparaten die de ene keer wel en de andere keer niet met het internet wil verbinden. Ook mijn PS3 geeft 80% van de keren een DNS error. Zou het er iets mee te maken kunnen hebben dat we te veel apparaten hebben verbonden? We hebben nu ongeveer 6 routers waarvan 3 draadloos en ongeveer 27 apparaten verbonden (loopt snel op, TV's, ...)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron