Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

422
Toon8 wrote:
Tjeefkeuh wrote:
RoyVdW wrote:Vind die film niet Melissa. Helaas xp

The Usual Suspects 6/10, redelijk oude film al vond hem wat tegenvallen maar zat wel goed in elkaar.
The Contract 7/10, goed maar niet meer dan dat. Freeman en Cusack zie ik graag acteren.
Taken 9/10, wow die is echt goed. Kan niet wachten om de hele trilogie te zien. Goed verhaal spannende gevechten en Parijs is een toplocatie.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Dat kan nog tegenvallen denk ik
Inderdaad, eerste film was de beste. De volgende zijn maar een flauw afkooksel.
Ik vond het een schitterende triologie :) Maarja, ik ben altijd wel van het principe dat als ik de eerste goed vond de kans ook groot is dat de vervolgen goed zijn...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

426
Tjeefkeuh wrote:
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:Rise of the Planet of the Apes. Aardig, mooiste momenten zijn wanneer de apen samenwerken en emotie tonen. 8/10
dat is de tweede film zeker over de apen hé ? de eerste vond ik best goed :cool:
Nee, de eerste. Die namen hadden echt omgekeerd gemoeten.
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:Rise of the Planet of the Apes. Aardig, mooiste momenten zijn wanneer de apen samenwerken en emotie tonen. 8/10
dat is de tweede film zeker over de apen hé ? de eerste vond ik best goed :cool:
De eerste. De namen hadden inderdaad omgekeerd beter geweest ;)

Rush: goede film over de rivaliteit tussen 2 F1 coureurs, prachtige acteerprestaties. 8.5/10
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

430
Het regent gehaktballen 2 7/10, leuke film om eens te zien, maar de eerste was leuker.
The circle 8/10, een beetje een rare film. Er waren aliëns die mensen hadden ontvoerd en ze werden in een cirkel gezet en om de 2 minuten moesten ze iemand weg stemmen, die dan dood zou gaan. Uiteindelijk bleef er een leven en die mocht dan weer naar de aarde. Het was vooral interessant door al de etnische kwesties en dat soort dingen.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

432
Ligeiro wrote:Gravity 5/10

saaie film, vol fouten.. (dingen waarvan ge luidop zegt: "nu zou ze al lang moeten dood geweest zijn")
Gravity?? Was toch een zeer goede film; ok, erzitten misschien een paar fouten in maar hij is de hele tijd spannend en zeg nu zelf, welke film klopt wel 100 % met de realtieit?
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

433
dividedx11 wrote:
Ligeiro wrote:Gravity 5/10

saaie film, vol fouten.. (dingen waarvan ge luidop zegt: "nu zou ze al lang moeten dood geweest zijn")
Gravity?? Was toch een zeer goede film; ok, erzitten misschien een paar fouten in maar hij is de hele tijd spannend en zeg nu zelf, welke film klopt wel 100 % met de realtieit?
Deze vond ik ook echt wel goed
Image