Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

436
dividedx11 wrote:
Ligeiro wrote:Gravity 5/10

saaie film, vol fouten.. (dingen waarvan ge luidop zegt: "nu zou ze al lang moeten dood geweest zijn")
Gravity?? Was toch een zeer goede film; ok, erzitten misschien een paar fouten in maar hij is de hele tijd spannend en zeg nu zelf, welke film klopt wel 100 % met de realtieit?
Visueel was hij zeer goed, vooral in de cinema. Qua verhaal was het best om uw verstand op 0 te zetten, dan was hij wel spannend ja. Het einde trok ook op niks.

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

437
Tjeefkeuh wrote:
dividedx11 wrote:
Ligeiro wrote:Gravity 5/10

saaie film, vol fouten.. (dingen waarvan ge luidop zegt: "nu zou ze al lang moeten dood geweest zijn")
Gravity?? Was toch een zeer goede film; ok, erzitten misschien een paar fouten in maar hij is de hele tijd spannend en zeg nu zelf, welke film klopt wel 100 % met de realtieit?
Visueel was hij zeer goed, vooral in de cinema. Qua verhaal was het best om uw verstand op 0 te zetten, dan was hij wel spannend ja. Het einde trok ook op niks.
^ dit bedoel ik

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

439
Hangt er ook vanaf op welke TV je deze filmkijkt met welke geluidsinstalatie. Op mijn 4K tv met 5.1 home cinema is die wel indrukwekkend :lol:

Shrek 2 8/10
Leuke animatie en goed vervolg.
Shrek 3 7/10
De minste van de drie maar een mooie afsluiter.
Cowspiracy 7/10
Interessante docu die de echte waarheid over de veeteelt en de klimaatcrisis uitlegt.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

440
RoyVdW wrote:Hangt er ook vanaf op welke TV je deze filmkijkt met welke geluidsinstalatie. Op mijn 4K tv met 5.1 home cinema is die wel indrukwekkend :lol:

Shrek 2 8/10
Leuke animatie en goed vervolg.
Shrek 3 7/10
De minste van de drie maar een mooie afsluiter.
Cowspiracy 7/10
Interessante docu die de echte waarheid over de veeteelt en de klimaatcrisis uitlegt.
Er is er nog een van Shrek ;)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

443
I Am Legend 8/10, stel u voor dat dit ooit zal gebeuren. Hond en baas relatie is mooi om te zien in het apocalyptisch New York. De derde keer dat ik deze film zie en vind hem nog even goed.

Rain Man 7/10, bij momenten grappig en mooi in beeld gebracht. Tom Cruise is echt nog jong.

The Impossible 7/10, ook goed in beeld gebracht, maar soms te langdradig. Er had meer vooraf moeten gaan aan de tsunami. De film duurt 2 uur en na dikke 10 minuten slaagt de havengolf al toe, te vroeg. Er wordt niet genoeg uitleg gegeven over de personages hoe ze er terecht komen en wat ze thuis doen in hun dagelijkse leven en hoe ze hun leven verderzetten na de natuurramp. Ben bij deze film ook in slaap gevallen en dat is geen goed teken en hij leek veel langer te duren dan 2u.

Back to The Future 8/10, ben benieuwd naar heel de trilogie. Leuk in elkaar gestoken zeker voor in die tijd.

The Departed 8/10, Cool en prachtig acteerwerk van DiCaprio, Wahlberg en Nickolsen.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

445
RoyVdW wrote:I Am Legend 8/10, stel u voor dat dit ooit zal gebeuren. Hond en baas relatie is mooi om te zien in het apocalyptisch New York. De derde keer dat ik deze film zie en vind hem nog even goed.

Rain Man 7/10, bij momenten grappig en mooi in beeld gebracht. Tom Cruise is echt nog jong.

The Impossible 7/10, ook goed in beeld gebracht, maar soms te langdradig. Er had meer vooraf moeten gaan aan de tsunami. De film duurt 2 uur en na dikke 10 minuten slaagt de havengolf al toe, te vroeg. Er wordt niet genoeg uitleg gegeven over de personages hoe ze er terecht komen en wat ze thuis doen in hun dagelijkse leven en hoe ze hun leven verderzetten na de natuurramp. Ben bij deze film ook in slaap gevallen en dat is geen goed teken en hij leek veel langer te duren dan 2u.

Back to The Future 8/10, ben benieuwd naar heel de trilogie. Leuk in elkaar gestoken zeker voor in die tijd.

The Departed 8/10, Cool en prachtig acteerwerk van DiCaprio, Wahlberg en Nickolsen.
I am Legend is idd wel goeie film. Ik zou hem nog is moeten zien denk ik
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

446
dividedx11 wrote:Crimson Peak: 8,5/10 Zeer goede film, leuke setting
Mijn zus gaat vnvd.


Fright Night, een remake van een oudere vampieren film, best aangenaam, eindelijk eens weer een slechte vampier en niet die BS van Twilight, vond hem uiteindelijk best goed. 7.5/10
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2