Re: Je laatste aankoop (geen games)

425
coolgamer wrote:
Image
deze heb ik ook het laatst gekocht :)
van Dark Dragon Books koop ik bijna geen strips meer, omdat ze hun vertalingen duidelijk doen om er zoveel mogelijk winst uit te slaan. 1 boek van Teenage Mutant Ninja Turtles in't engels is bij Dark Dragon in 2 boeken opgedeeld.. enkel de reeksen Love, Psykoparis (als ze ooit met een 2e deel uitkomen), en World of Warcraft (wederom, als ze ooit verderdoen met die reeks)

429
Elexus wrote:
Image
Extreeeeem veel gekocht voor extreem weinig geld in de Action in Lochristi. :D

Om een idee te geven, het bluetooth keyboard was 12 euro en de gaming muis 5 euro en ze werken perfect!
De action heeft inderdaad belachelijk lage prijzen. Veel producten zijn zeker en vast hun geld waard, maar anderen zijn snel stuk. Het leuke is wel dat je daar echt alles vind. Vaak als er een verjaardag is koop ik daar voor 5 Euro spulletjes en dan denken die dat ik kei veel heb uitgegeven
Image
Image

430
gamerke1992 wrote: De action heeft inderdaad belachelijk lage prijzen. Veel producten zijn zeker en vast hun geld waard, maar anderen zijn snel stuk. Het leuke is wel dat je daar echt alles vind. Vaak als er een verjaardag is koop ik daar voor 5 Euro spulletjes en dan denken die dat ik kei veel heb uitgegeven :)
Idd, ze verkopen natuurlijk geen super kwaliteit en dat verwacht ik ook niet. Maar voor de paar keer dat ik bepaalde dingen gebruik, vind ik hun prijzen wel goed en gaat het stuk, ach dan haal ik me wel een nieuwe. :D

Idd ook erg mooi/leuk gerief (dat niet direct kapot kan gaan) om als cadeau te gaan geven. Misschien nog eens terugkeren bij de feestdagen. ;)
Image

434
RoyVdW wrote:Wat is dat dividend van R&C van Game Mania? Wil ik precies ook. Die Clank heb je op eBay gekocht?

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Die poster heb ik moeten aanvragen op hun Facebook... Clank is van amazon.co.uk 7,57 euro incl verzending
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image