Re: PlayStation Plus

544
TWD season 2: Heb ik ooit al is een let's play van gezien omdat ik toen te weinig geld had. Nu kan ik hem eindelijk met alle plezier spelen
Magicka 2: Deze wou ik al wel een tijdje kopen
Dragon Fin Soup: Geen idee wat deze gaat inhouden
Mass Effect 2: Heb ik al, maar nooit uitgespeeld. Dat wordt nu eens tijd dan hé
Beyond Good And Evil: Al veel goede dingen van gehoord
InviZimals: Tijd om nog eens mijn ps vita op te zetten

Eindelijk nog eens een toffe maand vind ik. Ksnap niet hoe sommige mensen bv. op facebook nog kunnen klagen
Image

545
Mass effect 2 misschien eens proberen, heb wel de 1e nog niet gespeeld. TWD s2 heb ik al uitgespeeld en zal dit niet nog eens doen. De rest interesseert me niet. Het is toch ook wel een beetje jammer dat ze 2 "topgames" geven maar wel beide het 2e spel uit een reeks. Manier om je de eerste ook te doen kopen.
Image

546
Toon8 wrote:Mass effect 2 misschien eens proberen, heb wel de 1e nog niet gespeeld. TWD s2 heb ik al uitgespeeld en zal dit niet nog eens doen. De rest interesseert me niet. Het is toch ook wel een beetje jammer dat ze 2 "topgames" geven maar wel beide het 2e spel uit een reeks. Manier om je de eerste ook te doen kopen.
Als ge nog ne PS3 hebt, zou ik Beyond Good and Evil toch zeker uitproberen ze. Is imo een van de betere PS2 games.
Image

547
The Wastelander wrote:
Toon8 wrote:Mass effect 2 misschien eens proberen, heb wel de 1e nog niet gespeeld. TWD s2 heb ik al uitgespeeld en zal dit niet nog eens doen. De rest interesseert me niet. Het is toch ook wel een beetje jammer dat ze 2 "topgames" geven maar wel beide het 2e spel uit een reeks. Manier om je de eerste ook te doen kopen.
Als ge nog ne PS3 hebt, zou ik Beyond Good and Evil toch zeker uitproberen ze. Is imo een van de betere PS2 games.
Ziet er echt niets voor mij uit ;) Heb nog genoeg anders staan die moet gespeeld worden.
Image

550
Wat een *** maand weeral. Jammer dat TWD niet voor PS3 is dan kon ik het relax herspelen voor het verhaal voor de trophies. De titels zeggen mij niets (niet dat ik ze niets vind maar nog niet van gehoord bv of niks van gespeeld.
Mass Effect en Magicka lijken te moeilijk als ik de trophy guide opzoek. Dan weet ik al dat er frustratie volgt, laat het maar :silly:
Aan gameplay filmpjes op YouTube te zien lijkt het mijn ding toch allemaal niet.
Image

551
RoyVdW wrote:Wat een *** maand weeral. Jammer dat TWD niet voor PS3 is dan kon ik het relax herspelen voor het verhaal voor de trophies. De titels zeggen mij niets (niet dat ik ze niets vind maar nog niet van gehoord bv of niks van gespeeld.
Mass Effect en Magicka lijken te moeilijk als ik de trophy guide opzoek. Dan weet ik al dat er frustratie volgt, laat het maar :silly:
Aan gameplay filmpjes op YouTube te zien lijkt het mijn ding toch allemaal niet.
Roy, het woord "fun" hoef je niet te censoren hoor :p
Misschien een tip: Maak eens een tweede account aan, dan kun je gewoon de games eens testen zonder dat je completion rate op je echte account eraan gaat. ;)
Ik heb zelf ook een tweede (en een derde :lol: ) account. Je moet alleen wel zorgen dat je met je "echte" account niet ingelogd bent.
Image

555
Haha dat is een Amerikaanse en een japans account. Die laatste kom ik helaas niet meer op omdat ik mijn wachtwoord niet meer weet en welk email adres er bij zit :p

Niet zo overdrijven he met mijn platinums. Zijn er "maar" 146.
Binnenkort denk ik Dragon Fin Soup proberen
Image