Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

529
Marty wrote:had deze in de pre order staan en heb me toch maar bedacht. Mijn telefoon past er niet in en dan is het aardig wat geld:
Image
En dan maar deze er van gemaakt:
Image
de ps4 versie uiteraard

paar pre orders:
Inderdaad veel geld als je er niet veel mee kunt doen, zoals met je gsm, maar nooit aan gedacht om die pre-order te laten staan en geld te verdienen?
dividedx11 wrote:Deze voor 6,5 incl verzending:
En nog een stuk of 2-3 andere games. Nu nog hopen dat ik alles ontvang
Ik kan Ratchet, Burnout, GTA snappen, maar de andere games...hier moet ik toch eens vragen waarom je die koopt? Of is het omdat het een "pakket" was?

En dan zelf, in sales bij Game Mania:
Image
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

531
Captain Witwicky wrote:
Marty wrote:had deze in de pre order staan en heb me toch maar bedacht. Mijn telefoon past er niet in en dan is het aardig wat geld:
Image
En dan maar deze er van gemaakt:
Image
de ps4 versie uiteraard

paar pre orders:
Inderdaad veel geld als je er niet veel mee kunt doen, zoals met je gsm, maar nooit aan gedacht om die pre-order te laten staan en geld te verdienen?
dividedx11 wrote:Deze voor 6,5 incl verzending:
En nog een stuk of 2-3 andere games. Nu nog hopen dat ik alles ontvang
Ik kan Ratchet, Burnout, GTA snappen, maar de andere games...hier moet ik toch eens vragen waarom je die koopt? Of is het omdat het een "pakket" was?

En dan zelf, in sales bij Game Mania:
Image
Ik heb het gedaan omdat ik de niet platinum versie van R&C 2 wou, de 3 GTA's en Burnout. En madagascar 1 was een game die ik toen ik klein was nog zeer veel heb gespeeld en daarom wilde ik hem terug in mijn collectie. Die games alleen al zijn al minstens 17 euro waard dus voor mij leek het best een goede koop ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

532
dividedx11 wrote: Ik heb het gedaan omdat ik de niet platinum versie van R&C 2 wou, de 3 GTA's en Burnout. En madagascar 1 was een game die ik toen ik klein was nog zeer veel heb gespeeld en daarom wilde ik hem terug in mijn collectie. Die games alleen al zijn al minstens 17 euro waard dus voor mij leek het best een goede koop ;)
Dus het was toch voor die games en niet voor die andere :p
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

533
Captain Witwicky wrote:
dividedx11 wrote: Ik heb het gedaan omdat ik de niet platinum versie van R&C 2 wou, de 3 GTA's en Burnout. En madagascar 1 was een game die ik toen ik klein was nog zeer veel heb gespeeld en daarom wilde ik hem terug in mijn collectie. Die games alleen al zijn al minstens 17 euro waard dus voor mij leek het best een goede koop ;)
Dus het was toch voor die games en niet voor die andere :p
Inderdaad, en de andere neem ik er graag bij om mijn collectie wat uit te breiden ;) :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image