Re: Ratchet & Clank (PS4)

19
met0t0 wrote:Het verbaast mij dat niemand de gameplay hier al heeft gepost. Het ziet er fantastisch uit! :D

Ik heb het al 4 keer bekeken :D

Staat ook op m'n youtube kanaal:

Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

21
RoyVdW wrote:Dit ziet er echt goed uit. Ben blij. Komt heel bekend voor. Dus dit is dus de eerste game die nu in een nieuw jasje wordt gestoken? Is het verhaal hetzelfde of bouwt het verder uit de vorige? ToD, QfB, CiT, QForce, Nexus?
zolang het maar niet op stinkerd Qforce trekt :P

Re: Ratchet & Clank (PS4)

22
RoyVdW wrote:Dit ziet er echt goed uit. Ben blij. Komt heel bekend voor. Dus dit is dus de eerste game die nu in een nieuw jasje wordt gestoken? Is het verhaal hetzelfde of bouwt het verder uit de vorige? ToD, QfB, CiT, QForce, Nexus?
Het is een reboot-remake van de eerste PS2 game, dus het begint weer helemaal opnieuw met het verhaal.

Re: Ratchet & Clank (PS4)

25
Captain Witwicky wrote:Volgens Insomniac zelf op hun facebook zeggen ze in een comment dat er geen CE komt!
Hoera (?)
Gidverdomme had echt gehoopt dat er een kwam... kan je even link posten aub
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

26
dividedx11 wrote:
Captain Witwicky wrote:Volgens Insomniac zelf op hun facebook zeggen ze in een comment dat er geen CE komt!
Hoera (?)
Gidverdomme had echt gehoopt dat er een kwam... kan je even link posten aub
Een direct link lukt niet met een item in hun newsfeed, maar ga naar https://www.facebook.com/insomniacgames/?ref=ts&fref=ts en zoek deze afbeelding in hun newsfeed:
Image
Je leest het in de comments van deze foto.

of....

Will it be released a collector's edition??
Like · Reply · 2 · Novembarrr 2 roundabouts 10:30in the evenin'

Insomniac Games No.
Unlike · Reply · 4 · Novembarrr 2 roundabouts 11:07in the evenin'

Ik had er niet op gehoopt dat er eentje kwam, met iedereen die het doet, dacht ik dat er wel eentje ging zijn. Een CE zou mooi geweest zijn, zeker met dit bronmateriaal, maar ik ben even blij zonder eentje. Het viel me gewoon op dat ze officieel zeiden van "No". Meestal zwijgen ze of hinten developers naar iets, ik zie niet vaak dat ze "No" zeggen.
Last edited by Captain Witwicky on 07 Nov 2015 12:44, edited 1 time in total.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Ratchet & Clank (PS4)

28
dividedx11 wrote:Jammer... Had er zo op gehoopt. Misschien komt er nog verandering in hun droge nee.
Insomniac is nu ook wel niet degenen die ik ken voor hun collector editions. Ik geloof dat er 1 Ratchet & Clank was die een CE had en die miste ik compleet ook nog omdat ik er niks van wist.

Ik ben er eigenlijk blij mee, tuurlijk zou ik een CE niet erg gevonden hebben, maar je moet dan weer geluk hebben dat die ook hier komt, je moet extra geld vrijmaken etc.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Ratchet & Clank (PS4)

29
Captain Witwicky wrote:
dividedx11 wrote:Jammer... Had er zo op gehoopt. Misschien komt er nog verandering in hun droge nee.
Insomniac is nu ook wel niet degenen die ik ken voor hun collector editions. Ik geloof dat er 1 Ratchet & Clank was die een CE had en die miste ik compleet ook nog omdat ik er niks van wist.

Ik ben er eigenlijk blij mee, tuurlijk zou ik een CE niet erg gevonden hebben, maar je moet dan weer geluk hebben dat die ook hier komt, je moet extra geld vrijmaken etc.
Importeren ofzo is ook mogelijk he ;) Misschien dat er met de film nog wel iets komt.

PS: (deze 2 CE's waren er eerder al)
Image
Image
En deze enkel in Japan:
Image
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

30
dividedx11 wrote:
Captain Witwicky wrote:
dividedx11 wrote:Jammer... Had er zo op gehoopt. Misschien komt er nog verandering in hun droge nee.
Insomniac is nu ook wel niet degenen die ik ken voor hun collector editions. Ik geloof dat er 1 Ratchet & Clank was die een CE had en die miste ik compleet ook nog omdat ik er niks van wist.

Ik ben er eigenlijk blij mee, tuurlijk zou ik een CE niet erg gevonden hebben, maar je moet dan weer geluk hebben dat die ook hier komt, je moet extra geld vrijmaken etc.
Importeren ofzo is ook mogelijk he ;) Misschien dat er met de film nog wel iets komt.

PS: (deze 2 CE's waren er eerder al)
Image
Image
En deze enkel in Japan:
Image
Ik kan zo gemakkelijk nog niet importeren. Ik word telkens tegengehouden door geen cc te hebben. Trouwens, voor Europa zou iets importeren eigenlijk niet mogen. Zo'n werelddeel die benadeeld wordt voor zoiets triviaals in onze maatschappij...
Van A Crack in Time, was ik me bewist, niet van All4One. En natuurlijk moeten de jappen weer iets speciaals hebben.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron